Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 25 februari 2012

Av Anneli Gustavsson - 25 februari 2012 17:33


Nu har lilltrollet åkt hem till sitt.. Känns lite tomt men vi har haft roligt. Han sa innan han åkte - Fammoo vi ses nästa vecka =)

Ja de är kul för han tänker o tjattrar om allt möjligt. 

När jag hade vinkat av dom så kom de 3 killar, ja dom hade väl börjat ettan eller tvåan kanske.. Dom hejar på mig o jag frågar om dom har sparat nån snö till sommaren ?

Dom tittade på mig som jag inte vore riktigt klok,, de är jag ju inte heller. Men jag trodde nog att alla barnen, ok alla visste de =)


Eftersom dom inte hade sparat nån snö så sa dom att vi kunde ha vattenkrig istället. Visst sa jag, ni får ha varsin vattenpistol o jag tar trädgårds slangen, de blir riktigt rättvist.

Men då sa den ena killen att jag fick akta mig för hans vatten pistol kunde skjuta väldigt långt.. O dom frågade om dom fick spruta på mig. Självklart sa jag,, annars blir de inget krig...

Vänta bara,, jag tar minsann ingen hänsyn hehehe..  ( jo de gör jag )

Så nu har jag en "dejt" med dessa 3 i sommar,,, stackars mig =)


Har suttit i kolla på några foton som jag har tagit, men blev både trött o fick ont så jag ska vila en stund innan jag orkar göra nåt.

Jag har ställt tillbaka möblerna i vardagsrummet så jag tar resten sen.. 


Hoppas de är nåt bra på tv;n ikväll .. 


Puss I Pannan  ♥


ps................. jag ska berätta sen vad vi hittade på igår...................

Av Anneli Gustavsson - 25 februari 2012 12:19


De är ett evigt kissande på fammoos snicketoa.. Han är så duktig även att de kommer lite spill =)


Vi ska snart gå ut en runda sen blir de mat.. Ja inte riktigt än... 


När vi satt o fikade så hände en liten olycka.. Liam skulle hoppa upp i mitt knä o hällde ut min mugg med kaffe.. Koppen åkte i golvet o gick i x - antal delar. Kaffet rann över bordet, mellan bordsskivorna o ner på golvet.. Att de alltid ska bli så mycket mer än vad dom ryms i muggen ? 


Mina mobiler låg på bordet o dom fick verkligen bada,, så nu är dom nybadade o rena... Får se hur länge dom håller.. Ska kolla upp när de är dags för mig att byta upp mig,, har jag tur så kanske de är snart.. Jaja, än så länge funkar dom i alla fall. 

Om ni skulle få för er att bada era telefoner i kaffe så är de Inget jag rekommenderar =)


Nä go vänner, nu ska vi ut. 


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 25 februari 2012 10:38


Liam gick in till min mamma för andra gången nu.. Jag hörde honom precis ropa i trappan - Nu kommer jag..

Han gillar att springa mellan oss. Vi ska in o fika snart. 


Natten har varit lugn, ja förutom att han är som en elvisp även att han ligger i sin säng så kommer han krypande o ligger tvärs över...

Han har pratat mycket i sömnen, men jag kommer inte ihåg riktigt vad han har sagt.


Jag älskar att smeka hans pappa, ja ansikte när han ska somna.. Han tycker att de är mysigt , ja jag gjorde även så med min son.. Igår när jag höll på så somnade båda två, o när jag somnade till så blir de ibland att man får muskelryckningar o de fick jag i armen så jag dunkade till honom i pannan =)

Han kände de inte, för jag snuddade bara till. Men så tokigt de kan bli..


De är strålande väder,, jag har öppnat fönstret i köket o känner våren... Vi ska gå ut sen o gotta oss lite.


Liam - Älskar du korv o bröd

Jag - Ja de gör jag

Liam - De gör jag oxo, men med pålägg , jag vill ha skinka på korv o bröd.

Jag - Nä vill du ha skinka på ? De är väl inte gott

Liam - Jo de är de..


Ja ibland får man lite knasiga frågor... Nu möblerar han om mitt vardagsrum... Han har gjort ett gömställe av fåtöljerna...


Nä nu är de snart dags att gå in till mamma. 

Hoppas ni har sovit gott.. Ha en härlig dag.. 


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards