Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Anneli Gustavsson - 18 februari 2012 21:29


En sak ska NI veta o de är att JAG har rätt o NI har fel när de gäller musiksmak =)


Hoppa upp o klappa mig i bakluckan hur kan man sitta o rösta som NI har gjort på Björn Ranelid ??


Björn kanske är en jättegullig o underbar person o författare man han har inget med melodifestivalen att göra. De enda han vill är att klämma på alla snygga tjejer.. Han är GUBBSJUK......


På fullaste allvar ....... De är många som inte borde varit med som har kommit vidare.. Jag måste helt enkelt sätta mig o kolla igenom alla låtarna så ska ni få reda på vad som ÄR RIKTIG MUSIK.


Ja de gör jag så gärna för er skull ;o)


GUD SÅ PINSAMT.. JA JAG SKÄMS


SKANDAL !!!


 


Av Anneli Gustavsson - 18 februari 2012 20:50


HERRE GUD VAD PINSAMT


FRUKTANSVÄRT PINSAMT


VAD HAR BJÖRN RANELID DÄR ATT GÖRA ?


En solande solariebög som är torr som fnöske.. Han kunde knappt prata sig igenom låten..


Stackars tjej, hon hade klarat sig bra mycket bättre utan honom. 


Ja de hade räckt med att hon bara hade ställt sig på scenen så hade de sett o låtit mycket bättre.


Är de konstigt att man inte tittar på den här skiten längre ?

Jag hade ändrat kanal så jag hörde Molly o de lilla jag hörde va underbart. 


PINSAMT FÖR FAN.


GILLAR NI VERKLIGEN DETTA ?


SKA JAG BEHÖVA SÄTTA MIG O KOLLA IGENOM ALLA LÅTARNA BARA FÖR ATT KUNNA HITTA NÅN LÅT SOM ÄR BRA ?


Av Anneli Gustavsson - 18 februari 2012 18:13


Nu ska jag gnälla så håll för ögonen så säger jag till när ni kan börja läsa ... Ok...


Jag har värk i mina muskler, hostar, ont i skallen o har feber.. Jag hatar snön som envisas med att dimpa ner, ja ok de är snöblandat regn men de hatar jag oxo. Jag är inte alls nöjd med situationen ute eller inne.. 

Jag vill må bra, vill kunna zumba. Jag vill att snön ska försvinna så jag kan gå ut o gå. Jag vet inte hur många gånger jag har varit på väg att halka omkull bara idag ?


Vaktmästaren är värdelös på att göra sitt förbannade jobb med att "sanda" så man slipper ligga o sprattla som en klubbad säl. 

Jag lovar att han låter bli med flit för att de blir ännu mer jobb för honom till våren då han måste plocka bort gruset igen...    Jädrans skit.


De värsta av allt är att jag inte kan ha mitt lilla troll i morgon bara för att jag inte mår bra. Just nu vill jag bara lägga mig ner o gråta    tills jag känner mig pigg o tills jag får träffa min lille stora Liam ♥

Ibland känns de inte rättvist ......


Så nu kan ni titta igen.


Jag blev sugen på äppel chips innan, sagt o gjort så skalade jag 2 st äppel men jag ville ha lite "krydda" på dom så jag tog chili,,,, ja jag tog mycket för mycket så dom blev inte goda.. Kasta o släng i papperskorgen.  Jag hade tänkt göra nya men de orkar jag inte nu. Får se om jag gör de i morgon eller kanske nån annan dag.


Sitter o lyssnar lite på Whitney Houstons begravning, ja vad kan man säga. De är tragiskt... 


Nä nu ska jag dricka lite kaffe o sen ska jag slappa..  Ha en underbar kväll. 


Puss I Pannan  ♥




Av Anneli Gustavsson - 18 februari 2012 00:24



Av Anneli Gustavsson - 18 februari 2012 00:01


Idag eller rättare sagt igår hände inte så mycket.  Teddy o jag va ute på lite kissrundor , vi åt lite o gosade lite.


Jag pratade med Liam o Marcus... Jag längtar så efter mitt lilla troll.. Jag ska ev ha honom lite på söndag o de ska bli roligt... 


Jag har försökt svara på era kommentarer men de bara segar sig.. Jag har sagt till om detta till "admin" men får inget svar som vanligt. 


Ska stänga ner nu o försöka få lite sömn.. Dröm söta drömmar.


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards