Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 11 februari 2012

Av Anneli Gustavsson - 11 februari 2012 18:30


Ja man skulle ju kunna tro att hela hunden ligger i slasken nu men de är bara pälsen.. 

Jag va tvungen att klippa honom för han va så tovig o de är inte snällt även att han kanske blir en lite mer nakenhund nu.. Men jag har kläder till honom så han behöver inte frysa, o vi går inga längre promenader när de är så här halt ändå. Sen har jag inte klippt ner honom så mycket som jag brukar göra på sommaren, för de tar vi då.. De älskar han. Ja han tyckte de va så skönt nu oxo att bli av med pälsen för han la sig på rygg o ville bli kliad.. Han njöt för fullt. Även öronen fick sig en omgång.. han har haft lite smuts i öronen som jag inte har kommit åt, jag kanske inte har vågat att ta i tillräckligt för igår vågade jag de i alla fall.

Har ni märkt att jag gnäller hemskt mycket på snön o halkan ? Usch ja,, jag är så trött på skiten. 

Jag tänker klaga tills snön försvinner o jag kommer UT..............


  


De är så tråkigt när hans ögon blir som ficklampor, men den här bilden tog jag bara för att jag hade klippt honom.
 


Han är mammas lilla råtta  =) Min söta lilla råtta med underbett =)


Idag tror jag att hans öga är lite bättre, så nu hoppas jag att de vänder för honom så han blir bra i ögat. 


Nu ska jag värma på mig lite kaffe igen. Mumma för själen =)


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 11 februari 2012 16:30



"Alla får sin beskärda del av lycka och glädje - en del får den dock mer beskuren än andra."

 Stig Johansson

Av Anneli Gustavsson - 11 februari 2012 16:15


Ja, vad ska jag säga idag ?

De verkar som att de blir en dag extra med tanke på att jag den fredagen hos syrran åt lite paj o frukt fick 2 påsar över.. Sen vet jag inte om jag har "råkat" missa 2 tillfällen för jag har nämnligen 2 till ,, så de blir 4 påsar o de är ju nästan en hel dag. Så nu ser de ut som jag kommer att väga mig dag 17 på morgonen istället.  


Jag ser inte fram emot de, för jag tror att allt har stannat av.


Jag har ju knappt kunnat röra mig pga min rygg den här veckan. Jag har ju bara zumbat 1 gång.. Idag har jag lite ondare i ryggen o de känns nu som att de är min ischias som jävlas med mig. 

Ja de får helt enkelt bli som de blir.. Jag kan inte göra nåt annat nu.........


Har precis druckit kaffe o de är så gott. 


Ha en underbar dag.


Puss I Pannan  ♥




Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards