Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 februari 2012

Av Anneli Gustavsson - 10 februari 2012 22:07




Klicka på bilden så kommer du till en sida där du ska skriva ditt namn.   De tar en liten stund innan sidan har laddat klart så ge inte upp. 

Lite romantiskt faktiskt om man inte "lyssnar jättenoga vad den egentligen handlar om".


Av Anneli Gustavsson - 10 februari 2012 20:41



- Jag kan inte hitta min mamma.....


Den anställde i affären frågade pojken:


- Hur ser hon ut ?


Pojken svarade :


- Jag har ingen aning ............





x

x

x

x

x

x






   

Av Anneli Gustavsson - 10 februari 2012 19:45



"Förmågan att tänka annorlunda än i går skiljer den vise från den envise."
John Steinbeck

Av Anneli Gustavsson - 10 februari 2012 16:31


De har hunnit bli eftermiddag. Jag har varit o stoooor handlat.... Mjölk, päron, äppel, citron, hundmat, o treo.. Sen blev de lite till mamma oxo som ligger förkyld...


Ok, de va ju ingen direkt storhandling,, men lite blev de. Teddy fick de han behövde o jag fick mitt. Nu sitter jag o gottar mig med mitt goa kaffe m mjölk i...  De är snart dags för lite mat,, dryck ja nutrilett =)


De är dag 12 idag o de går faktiskt jättebra.. Jag tänkte efter innan o kom på att de är ju faktiskt helg o genast blev jag sugen på nåt gott att äta,, ja unna sig nåt gott som tex mina älskade knäckebröd... NÄ de lär inte hända. De är alldeles för mycket kalorier i dom, o ni ska veta att jag sörjer............................................




Har ni upptäckt de att de är inte förrns man kommer på att de är helg som man blir lite extra sugen på nåt gott ? Eller är de bara hos mig de funkar så ?


De sitter i huvet o inget annat. Huvet o munnen vill ha sitt, men magen nöjer sig oftast med de lilla som man brukar äta...

Ja nu pratar jag om mig själv o EFTER min gastric bypass operation... Innan fanns de inget stopp överhuvudtaget. 


Vet ni,,, jag hade inte för mitt liv kunnat tro att jag idag skulle behöva ta till sån här diet för att gå ner i vikt... De gör mig lessen eftersom jag har gått igenom en sån stor operation för att "slippa" detta.


Men jag har lovat mig själv att göra mitt bästa så de är bara att ta sig i kragen o göra de jag måste. 


Jag ska i alla fall inte köra nån mer nutrilett efter den här 3;e som jag är på ... Utan jag ska börja äta o är de så jag skulle behöva så får jag ta till den igen... Men jag hoppas inte de för jag väntar på våren som jag har sagt så många gånger o då ska ni allt få se. 

Då ska de minskas på vågen.   Hmmm jag känner mig visst lite besviken på mig själv ...


Mamma sa häromdagen nåt om - Hur orkar du ?   Till svar fick hon att jag har inget val just nu.

Ha en trevlig helg, va rädda om er o varandra..


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 10 februari 2012 11:44




Lille pojken ligger i sängen och ska sova.
Tröttheten kliar i ögonen,


-Varför kliar mina ögon på kvällen, mamma?


-Det är John Blund som gör detta. svarar hon.


Efter en stund säger pojken.


-Han John Blund....han är bög va?


-Varför säger du så? frågar mamman


-Jo för nu är han i rumpan på mig också.




Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards