Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 februari 2012

Av Anneli Gustavsson - 5 februari 2012 22:07


Jag levde lyckligt med dig i många år. Du var min allra bästa vän, min kärlek.

Vad som än hände så fick du mig att känna mig trygg o säker. Det spelade ingen roll för dig hur jag såg ut, eller vad jag gjorde..


Redan då jag vaknade så fanns du vid min sida. På kvällen kände jag mig aldrig ensam o om jag vaknade på natten så vek du aldrig från min sida. Du ställde alltid upp. Hur kan man låta bli att älska dig ?


Jag älskar dig, Jag älskar dig...  Jag älskade dig,, jag älskade dig.. Ja,, jag riktigt älskade dig. Du var min trygghet..


När jag var glad så fanns du vid min sida o firade med mig, när jag var lessen så fanns du alltid där o tröstade mig, ja de spelade ingen roll hur jag mådde så fanns du där för mig. 

De är otroligt hur man kan finnas där så mycket som du fanns för mig precis hela tiden.


Hur mycket jag än älskade dig så började jag inse att du inte alls va bra för mig, men jag hade väldigt svårt att slita mig. Du är så fruktansvärt stark o de va inte jag.

Än i dag kan jag känna att du ibland vill ta över mitt liv, ja ta över mig helt o hållet till  de förhållandet vi hade förr.


Jag vill inte längre. Visst saknar jag dig nåt så fruktansvärt mycket ,, men de är nu mest i perioder.. Jag känner att Jag börjar få tillbaka min styrka som jag saknade i många år.. Den som du tog över. Ja ok, jag lät dig ta den rollen för det va lättare för mig att bara "följa" dig.


Förstår du inte när jag säger att jag inte vill ha dig kvar... Jag vill inte ha dig i mitt liv på det sättet som jag har haft dom sista åren.

DU förstör mig när du "tränger" dig på.. Jag vill att du försvinner från mitt huvud, jag vill själv ha kontrollen. Jag vill inte längre bli kontrollerad... 


Jag kämpar än i dag med att inte sakna dig.. Jag vill ha dig på MINA villkor o inte på dina. 


Jag vill skiljas från dig, här o nu. Förstår du de ?

Jag vill leva ett "normalt" liv .. 


Kunde du inte bara firat med mig utan att tränga dig på ?

Kunde du inte bara torkat mina tårar då jag var lessen utan att tränga dig på ?

Håll dig på avstånd förbannade matmissbruk....


Kunde du inte få försvinna samtidigt som min operation gjordes ?

Ska de vara så svårt att bli kvitt dig i mitt huvud ?


Ja, jag ska ärligt erkänna att jag kan sakna dig ibland....... Men en sak ska du veta o de är att ;


JAG ÄR STARKARE ÄN DIG....... SÅ TA O FÖRSVINN FRÅN MIG.


Jag Lever Mitt Liv På Mitt Sätt NU Även Att Det Har Tagit Mig Några År...........


Jag vill skiljas från dig här o nu.


JAG VILL SKILJAS HÄR & NU !!!


Skrivet av mig - Anneli Gustavsson 5 februari 2012


MITT NYA LIV



Av Anneli Gustavsson - 5 februari 2012 20:45


Ja dag SJU har snart oxo gått o jag går in på dag 8.. De har varit lätt dom sista dagarna , men de är väl för att jag har min lilla fruktstund på kvällen.


Jag funderar på att fortsätta  att "flyta" varannan dag o äta varannan ? Ja, jag får se jag har inte bestämt mig än. 


Har inte blivit någon Zumba-dans idag pga värk.. Jag fick lite motion igår med trollet när jag va där inne. Jag har dansat 2 ggr den här veckan plus en promenad,,, that´s it.


Japp, jag åkte in dit o va barnvakt när mamma o pappa va ute o hade lite "kärlek" tillsammans.. Lite mat o bio besök blev de för dom. 

Jag , Liam o Teddy myste med lite tv ... Mycket bus , sen blev de sängen med 2 sagor o sång.. 

Liam - Fammoo kan du inte sjunga för mig ? Kan du de ?


Mitt hjärta bara "snurper" åt o jag får tårar i ögonen när han säger så. Självklart ska jag sjunga för dig sa jag o började sjunga När trollmor har lagt sina 11 små barn... Han är ju mitt lilla troll..


Han somnade gott, de är så mysigt att ligga o höra hur hans andning blir tyngre o tyngre o sen "snusar" han hur lugnt som helst.


Nina o Marcus hade haft en trevlig kväll så de va skönt att den va lyckad. När jag åkte hem så mötte jag på 3 polisbilar,, den ena stod mitt i en T-korsning o kollade trafiken. Ja de va bara jag just då,, o de är ju tur att jag håller hastigheten o inte kör som en biltjuv.


De va kallt som f-n o de är de nu oxo.. Teddy o jag har precis varit ute.. Ja på tal om Teddy,, stackars lilla bebis har fått ont i sitt öga igen. Samma som innan, de högra. Jag såg de först igår, så har de inte blivit bättre i morgon så ringer jag till veterinären o hör med dom vad jag ska göra. 

Jag vill absolut inte att de ska bli ett stort sår som de blev sist. Ja de såret blev under natten så de va inte mitt fel på något sätt, även att de kändes så. 

Jag har sköljt med en pipett  o sen har jag tagit droppar i ögat så jag hoppas att de hjälper honom lite. Jag kan inte se nåt, men de syns att han är väldigt besvärad o att han har ont. Usch, jag blir så lessen. 

Nu ligger han i min säng o sover lite .. 


Ska sätta mig o titta på Firman o sen va de visst någon film tror jag ?


Ha en bra kväll. 


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 5 februari 2012 18:44


Jag sa ju för några dagar sen att jag skulle skriva om en blogg som jag hittade. Jag har läst hennes blogg o hon är en duktig bloggerska... 


Hela hon utstrålar en charm o har positiva tankar trots att hon fajtas med cancer. 


Jag blev rörd när jag läste hennes blogg o tänker på dom flesta läkarna som säger att "  Du som är så ung kan Inte ha Cancer "


Men här ser man att de kan man visst. 


Hon har precis gjort en operation, men hon låter sig inte "ligga" hemma o tycka synd om sig själv. Läs istället vad hon gör när hon kommer hem från sjukhuset.........


Låt hennes blogg komma vidare, de är många som Maria kan "hjälpa" O de är viktigt att vi ser att man kan slåss mot Cancer trots att man inte är så gammal.


Lycka Till MARIA... Kämpa Vidare. 


Kramar ♥♥♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards