Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 3 februari 2012

Av Anneli Gustavsson - 3 februari 2012 23:44



"Den första kärleken är som den första snön, man ser spåren tydligt."
 Suzanne Doucet
På gott o ont !!!

Av Anneli Gustavsson - 3 februari 2012 23:30


Då har jag varit på ett trevligt kalas o jag hoppas att Linus är nöjd oxo. 

Jag är jättenöjd för jag har ju ätit paj... Ost o skinkpaj med sallad, till de drack jag lite vatten. Till efterrätt bjöds de glass, maränger, vispad grädde, varma hallon, chokladsås mm... Ohh så gott de hade varit OM jag hade ätit de, men det gjorde jag Inte. 

Nope.......

Jag skalade ett äppel, skivade de o tog lite varma hallon .. Till de tog jag kaffe m mjölk. Gott gott. 


Liam ville ta lite bilder så de fick han självklart. 







Jumpern som jag har på mig fick jag av mamma i julklapp o den är så läcker o skön.

         

Födelsedagsbarnet       Marcus                                                         Teddy ville vara med


       

Här sitter dom stora barnen o spelar tv-spel o Liam busar med Linus

   

Här är Liam polis, så akta er


   




       


Liam vill hålla lilla Dino. Men han tyckte att han va sticksig om klorna.. Ja även Teddy vill vara med, men han vill inte gosa ,, han vill äta... 

 

Erik Erik....


Jag förstår inte varför dom andra bilderna blev  S K I T  rent ut sagt.. Dom är så suddiga så dom har jag kastat. Jag får inte till bilderna längre. 


Nä de är nåt konstigt med mina ben. Jag har så fruktansvärt ont i dom, ja jag fick de för en liten stund sen. Precis som om dom ska krampa när som som helst. 

Inte bra... Men de går ju över som allt annat =)


Kvällen har varit bra. Nu måste jag stänga ner o försöka få rätsida på apostlarna... 


Försökte även lägga ut lite filmsnuttar MEN I VANLIG ORDNING FUNKAR DE INTE !!!

Så tröttsamt. 


Hoppas ni har haft en bra dag. Dröm sött.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 3 februari 2012 18:15




Det ska börja och sluta med ett leende.



SpökPuss

Av Anneli Gustavsson - 3 februari 2012 17:45


Saknar du också lite mänsklig värme ibland ...?
Närheten av en människa ...?

Ett andetag i nacken ...?                                                  


             
Någon som andas i ditt öra ...?                                                  


   
En höft att luta sig mot ...?                                                  


            
En klapp på rumpan...?
En upphetsad blick ...?
Lukten av någon annans kropp...?                                     
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*


TA BUSSEN ................ 



SpökPuss



Av Anneli Gustavsson - 3 februari 2012 15:45


Jaha jag skulle ju faktiskt äta lite idag men de har jag Inte gjort. Jag har druckit mina nutrilett som vanligt.. MEN jag ska äta lite hos syrran sen + min frukt på kvällen. 

Jag får kolla hur länge keson står sig som jag köpte igår, ja den skulle jag ju ha tills idag. 


De kändes så bra att fortsätta flyta så de va därför som jag gjorde de. 


Just nu sitter jag o njuter av mitt goa kaffe m mjölk.. Ska gå ut lite sen med Teddy , sen blir de att fixa till sig tills kalaset.


Antagligen håller mitt hår på att rakna igen. Jag har sett detta ett tag men inget sagt för jag ville se om nån annan såg de oxo, så de inte bara va jag som inbillade mig.

Nu när jag gick in till mamma innan så frågade hon mig om mina krullor håller på att försvinnan ?

Inte roligt i såna fall för jag älskar mina krullor. 

Tänk om dom försvinner ?

Nä de vill jag inte....

Ja, vad ska jag göra åt de ?

Gråta en skvätt ? 

Ja, de får jag nog göra då. 


Jag hade tänkt hinna med lite zumba innan kalaset, men jag skippade faktiskt de för jag har lite ont i musklerna. De är säkert pga den här förbenade snön som envisas med att komma. Kallt är de oxo - 11 hurraburra.. 


Ha nu en underbar kväll o helg, de ska jag ha. 


Puss I Pannan  ♥


(tar hand om kommentarerna sen, de har varit lite problem med att godkänna dom)


Av Anneli Gustavsson - 3 februari 2012 00:00


Fjärde dagen har jag oxo klarat av.. Jaaa jag känner mig så duktig.. Ja de gör jag faktiskt.

Jag har klarat av 4 hela dagar med den här goa drinken ( blääääh )

 


5 ggr/dag skakar jag för fullt en shake o sen njuuuter jag (inte)... Men jag hoppas att jag får njuta av lite viktnedgång snart.. 


I morgon ska jag äta.. Japp hela dagen har jag bestämt mig.. MEN de får bli lite försiktigt såklart. Jag ska hålla mig till ägg, keso + grönsak. Sen blir det de som bjuds hos syrran.. Oh vad jag längtar.


Men jag hoppar på flytet igen på lördag o fortsätter. På lördag går jag in på dag 5, ja de kunde ni ju själva räkna ut.


Nu är de dags att stänga ner datoriet o försöka få sig lite sömn.. Dröm sött, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards