Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2012 22:32



Ena polaren till den andra:
-Jag tänkte organisera en gruppsex-kväll hos mig på Fredag, vill du komma ?
-Självklart ! 
-Hur många blir det ?
3  om du tar med dig din flickvän ; )


Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2012 22:30



GRATTIS ÄLSKADE LINUS DIN


FÖDELSEDAG



Vi ses i morgon o kalasar lite



Love You 



Puss Puss ♥♥♥

Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2012 18:01


Här kommer några bilder från min o Teddys promenad innan. Jag har inte tinat upp än, men är på god väg..

Klicka på dessa bilder för att få dom större..


                     


Den mörka hästan va så kelig ,, jag stod o gnodde länge i ansiktet på honom. En av hästarna stod o "snarkade", jag blev lite orolig att han kanske va lite förkyld... Nä då,, dom ser ut att må väldigt bra.


           


Det va mycket "tung"jobbande ,, dom gillade nog att slicka på snön. De blev kanske kallt o gott på tungan.

Så mysigt va de,, jag älskar verkligen hästar.


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2012 16:55


Jag gick ut halv 4 ,, tänkte traska på rejält men vi stannade vid hästarna o där blev vi stående o gosade en bra stund, så nu luktar jag häst..

Den ena hästen va så kelig o ville bli klappad.. Jag tyckte så synd om dom för de är så kallt ute.. Men dom hade ju täcken på sig så de ska dom klara...


Stannade även en stund o pratade med Eva o Sofie innan vi kom hem. Så nu håller vi på att tina upp..


Ska kolla om de blev några bra foton på hästarna. Hoppas.



  1. Anneli Gustavsson
  2. 2 februari 2012 - 16:54
  3. Träning - Gång
  4. 2,88 km
  5. 1:00:00
  6. 20:50 min/km
  7. 0 / 0

Stannade o gosade med hästarna + att jag pratade med Eva o Sofie

Jag glömde ju säga att jag joggade en liten liten liten bit.. Men jag är stolt över de.. De va halt, o jag är fortfarande väldigt tung, jag hade klarat att fortsätta OM de inte vore för halkan.. Ja en liten bit till hade jag klarat i alla fall. 

   







Av Anneli Gustavsson - 2 februari 2012 11:51


Jag hade svårt att somna o komma till ro. Mina armar värkte inatt som bara den, jag höll på att få kramper i axlarna men de va säkert pga zumban.  Jag fick även tillbaka migränen så de "blidde" en ½ tabl o den hjälpte mig,, skönt skönt men jag ska lägga mig en stund till o slappna av.


Har druckit min frukost ,, mumma så gott de va =/


Jag har Inte lämnat in vågen till mamma som jag först sa att jag skulle göra.. O ,,,jo jag har vägt mig flera ggr/dag.. Jag VET att man inte ska göra de,, men de gör jag ändå.  Lite resultat är de faktiskt, men jag hoppas på mycket mer. Jag har hälften kvar,,, idag men i morgon tar jag en paus.. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra ? Ska jag tillåta mig att äta hela dagen eller ska jag bara tillåta mig att äta hos syrran  o ta nutriletten resten av dagen ?

Jag får tänka på de idag hur jag ska göra.


På tal om ärtsoppa,, så har de inte gått att komma åt bloggarna här på bloggplatsen men nu verkar de som de ska funka igen.


Nu får ni ha en bra dag,, va rädda om er o varandra..


Puss I Pannan  ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards