Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 29 januari 2012

Av Anneli Gustavsson - 29 januari 2012 19:20


Började dagen med skallevärk i vanlig ordning, är fortfarande lite tung.. Dricker kaffe nu så de kanske går över snart.


 

Vid strax efter 2 ringde jag till Ohlssons o frågade när den butiken stängde idag o fick till svar att dom stänger kl 15.. De är en bit att åka från Taberg till Österängen i Jönköping men jag hann dit 10 i 3,,,, lämnade tillbaka kläderna jag skulle byta, hämtade nya. In o prova dom ställa mig i kön o där va de 5 st före mig. 7 min över 3 satt jag i bilen o skulle åka ner till ÖB för att inhandla lite smått o gott. 


 

När jag kom till ÖB så va de inte alls mycket folk, eller ja de va inte överdrivet mycket i alla fall. Jag gick o tittade lite på de jag skulle ha, jag hade kunnat gå där längre men de blir oxo mycket dyrare så jag skyndade på lite.

Jag gick o letade efter en sak,,, men de skriver jag om sen förresten.


 

Som sagt va så blev de lite handlat i alla fall. Detta är från ÖB.. Nu har jag äntligen köpt en hylla så jag kan ställa upp mina dusch-grejer på.. Dom står nu på min dusch-stol o så vill jag inte ha de. Jag köpte oxo 4 nya krokar som jag kan hänga upp handdukarna på.. Köpte ny dusch-tvål till Liam +en eltandborste..


 

Detta köpte jag på Ohlssons istället.. Träningskläder,,, byxorna är i storlek L o sportbh;n är i storlek XL,, de är otroligt. Jag har inte haft de på många herrans år.

Byxorna kommer jag att ha när jag är ute o går, dom är så tunna o sköna, visst jag kommer att ha BH;n oxo men jag kommer ha en tröja över .. 


Jag är nöjd med mina inköp idag... Nu ska jag strax spela betapet med Anita ,, hoppas jag klår henne rejält.


I morgon är en speciell dag o jag behöver massor med stöd,, ja jag behöver stöd en tid framöver nu...


Glöm inte bort att den nya serien Firman börjar på tv3 sen kl 21,, den ska jag inte missa.


Ha en mysig kväll. Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 29 januari 2012 19:18


Ja, är det någon som kan gissa vad den här bilden föreställer ?  


Av Anneli Gustavsson - 29 januari 2012 18:23



"Det finns mycket i livet som inte kan förstås, men livets huvudsakliga mål är: att tänka rätt, handla rätt och leva rätt."
Mahatma Gandhi

Av Anneli Gustavsson - 29 januari 2012 00:01


Ja så har jag äntligen spelat BETAPET igen. De har legat nere ett par dagar.. Anita o jag vann varsin gång så de va rättvist.. Annars brukar jag vinna  o de är ju oxo RÄTTVIST ☺

Är de någon som vill "klå" mig i betapet så hojta till,, jag kallas illena där inne..


I morgon, eller rättare sagt lite senare idag ska jag åka iväg o fixa med något som jag ska göra på måndag .. Jag måste ha detta för att jag ska kunna göra något på måndag om jag säger så ☺


Ska lägga mig o kolla lite på filmen som är på trean - Iskallt Mord.. Jag tror inte att jag har sett den, den kan ju vara bra ☺


Hoppas ni har haft en bra dag/kväll. Dröm söta drömmar..


Puss I Pannan  ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards