Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Anneli Gustavsson - 12 januari 2012 22:30


Två blondiner gick in på en bar. De beställer en var sin drink, går och sätter sig vid ett bord och börjar fira. ”51 dagar! 51 dagar!”, skriker dem gång på gång.


Cirka fem minuter senare kommer en annan blondin, beställer en drink och ansluter sig till de två andra.


Efter en stund kom en fjärde blondin in i baren, med sig har hon någon kartong med en bild på.

Hon sätter kartongen i mitten av bordet och börjar fira med de andra - “51 dagar! 51 dagar!”


Killen i baren blir riktigt nyfiken så han går fram till bordet och ser då att kartongen är ett monsterpussel. Han frågar en av blondinerna “vad i hela friden firar ni?”

v

v

v

v
“Jo,” säger blondinen, “tänk, alla säger att att blondiner är så dumma, men vi har bevisat att de har fel. På lådan av detta pussel står det 2-4 år, och vi avslutade det på bara 51 dagar!”

Av Anneli Gustavsson - 12 januari 2012 19:24


I ca 1 veckas tid har jag haft lite ont av cystorna på högra äggstocken.. Ja inte direkt ont utan snäppet under ont. Det sträcker o känns som den ska gå sönder o de får den mer än gärna. 


Jag ska tillbaka till läkaren nu den 25;e o kolla upp dom igen. Men de känns inte bra. De känns nästan som om de skulle vara nåt mer än "bara" en ofarlig cysta.. 


Har tittat på Steve Irwin, de va visst sista avsnittet.. Hur 17 ska jag klara mig utan honom ?

Jag får väl hitta nåt på nätet som jag kan titta på eller hoppas att de kommer fler avsnitt.


Snart dags att gå ut i detta skitväder. 


De lär inte bli nån zumba ikväll heller pga värken. Inte "kuvl" alls..


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar

Av Anneli Gustavsson - 12 januari 2012 17:47


Har precis kommit hem från affären.. Jag får inte ihop de ?

Ju mindre jag handlar desto mer kostar de ?


Nä de gör de väl inte, men de känns så ibland... Allt kostar så de är bara att gilla läget.


De har regnat i några dagar o nu har de varit knasigt väder igen så se har frusit på lite, så när jag åkte hem den gamla vägen styrde bilen rakt fram i en lite kurva.. Tur att jag kör sakta, ja man får inte köra fort där heller.


De gäller att ligga steget före ifall de händer nåt. Va rädda om er OM ni måste ge er ut.. 


Nu ska jag fixa lite, sen ska jag svara på ett mail...


Ja snart börjar mitt program. Steve Irwin................. Toodles ....


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 12 januari 2012 15:56


Ja de blir allt lite  ɹǝu ɥɔo ddn  när man sover länge... Men de är bara för att jag somnade inte förrns vid 6 i morse igen. Värken är inte alltför rolig just nu men men.


Ska strax åka ner o handla lite, behöver inte så mycket. Sen får de bli massvis med kaffe =)


Jag har något mer som jag ska lägga ut i bloggen lite senare. Måste bara få ordning på de först =)


Ha en bra dag.


Puss I Pannan ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards