Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 3 januari 2012

Av Anneli Gustavsson - 3 januari 2012 20:47


Jag brukar se om jag kan få ut några bilder av olika mönster.. Särskilt på golvet i toaletten kan jag få ut flera bilder.. 

Innan såg jag detta på kranen o jag får genast upp en bild i huvet... 

MEN får ni till någon bild ?


 

Av Anneli Gustavsson - 3 januari 2012 20:28


Jaha då körde jag igång med lite träning. 


Zumba för första gången.. Jag blev riktigt svettig så de ska bli skönt med en dusch strax.

De är inte lätt att hålla reda på benen när de ska flaxas o ha sig. Men de är skoj.. 

20 min räckte till att börja med..


  1. 3 januari 2012 - 20:26
  2. Träning - ZUMBA
  3. 0:20:00

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar



Av Anneli Gustavsson - 3 januari 2012 18:21


Vad lack jag blir.. De enda jag ser fram emot när de gäller tv;n är krokidil jägaren som är kl 18 på tv10... 2 min i sex försvinner kanalerna o dom har fortfarande Inte kommit tillbaka ...........

Jag älskar Steve Irving... Jag ringde till Sappa o gjorde en felanmälan men dom hinner väl inte få igång de innan de har slutat.. Jaja, de är som de är.....


Senare ikväll är de ;


Agnetas nyårskarameller  Tv4
20:00 - 21:00 


Juno Film på Tv4 som är jättebra.
21:00 - 22:00 


Primal fear Film på Tv4. Tror inte att jag har sett den ?.
23:15 - 01:50 


Jag har varit nere o handlat lite grönsaker på Ica.. Jag träffade på en gammal skolkompis så vi pratade lite. De är så roligt att prata med dom.. Annars blir de bara att man hejar lite snabbt. 


När jag kom hem satte jag igång med att göra min sallad så nu har jag de färdigt....

Är ni ute efter en bra potatisskalare ????

Jag kan verkligen rekommendera en i såna fall. 

Den är köpt på Ikea till ett hyfsat pris.


 

Den är verkligen vass så passa er.. Håll fingrarna i styr säger jag bara.


 

Jag skalar alltid min gurka för att sen hacka ner den. Jag brukar alltid vara försiktig för jag vet hur vass skalaren är men nu greppade jag tag i gurkan samtidigt som jag skalade till o jädrans vad de sved till. En bit av nageln o tummen försvann... Ja INTE i salladen för jag skalade ner i slasken..


 

De är inte stort, men de svider.. Ja de går över snart men jag blir så trött på mig själv när jag är så klumpig.


 

Stackars Teddy tittade på mig när jag svor min lilla ramsa =)


Nu är de dags för lite kaffe.. De snöar inte lika mycket nu så de blev inget med det den här gången heller.. Trist.


Ha en mysig kväll ...


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards