Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 1 januari 2012

Av Anneli Gustavsson - 1 januari 2012 23:46


Lite måste man väl kämpa för att få innehållet i paketet,, tycker ni inte de ?    =)






 

 

Av Anneli Gustavsson - 1 januari 2012 23:30


Min dag har varit snäll mot mig. Bra sällskap o god mat..


Mamma bjöd på 2 olika kycklingfile rätter. Den ena va grönpepparkyckling o den andra va orientalisk kyckling,,, mycket gott. 

Till de va de ris o en god sallad. Julmust alt vatten,, jag tog vatten för jag ville njuta av mammas efterrätt .. Hon vispa till en dajmglass + att hon hade gjort fruktsallad med lite hackad choklad över + grädde. JA jag har ätit o jag har njutit som bara den MEN nu är de slut på de.. 

I morgon börjar mitt liv igen på rätt spår.. Unna mig saker ska jag göra men med måtta. 


Jag hade köpt lite godis som jag slog in i presenter till Liam, Tilda, Linus , Marcus o Nina... 

Ja de va mest bara ploj-grejer, lite för skojs skull.


 

Här är vi på väg in till gamlemormor Neta med klapparna


 

Mamma Nina fick öppna sin näst sist


   


Tilda o Linus fick en chokladkaka ...

Nina fick en påse med djungelvrål,, hon älskar dom. De fanns i lösvikt på ica så jag passade på att köpa dom.

Liam fick oxo en liten godispåse medans Marcus fick en ask av mig..


 

Den här söta lilla asken fick jag av Marcus för många år sen.. När han frågade mig en jul vad jag önskade mig av tomten så sa jag att jag ville ha en snäll pojk.....  Gissa vad jag fick ?


 

Ja ni ser ju själva på den gröna lappen.... En snäll pojke,, den lappen har jag fortfarande kvar.. Jag är rädd att jag ska slarva bort den..

Jo så jag skrev en lapp o la ner den i asken så Marcus fick öppna den...  Jag vill ju oxo vara snäll ,,, så han fick en snäll mamma...

Hoppas han uppskattade de =)


 

Syrran busade med Liam


 

Jag vet inte om ni ser att Liam har "häng" på sina brallor.. Precis som Linus har.. Ja varför inte ?

Liam är ju en stor kille nu.. Rätt ska väl ändå vara rätt =)

Fast just på kortet så hade Linus inte så mycket "häng"...


 

Love,,, Liam fick låna Tildas ring.. Visst är han tjusig =)


Jag ska lägga upp 2 filmsnuttar när Liam öppnar sitt paket.. Jag slog in de,,, ah ni får se vad jag gjorde istället..


Hoppas ni har haft en bra dag/kväll. 


Dröm söta drömmar, va rädda om er o varandra ..


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 1 januari 2012 19:53


Men vilken start på mitt år.. Inatt när jag skrapade mina trisslotter vann jag på två av dom.. Jag blev jätteglad för nu kan jag köpa nya lotter...


Sen i dag fick jag se att jag har vunnit igen...........

Vad för nåt ? 


WIMP - Gratis musik i ett år =)


Inte illa ... 


Tack Rockande Kocken


Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 1 januari 2012 14:04


De är ett riktigt rövar-väder ute.. I morse när vi va ute så blåste de med snöblandat regn hurra burra.. Jag har frusit ända tills nu. 

Jag kröp faktiskt ner i sängen efter frukosten o somnade gott.


Nu sitter jag o dricker lite kaffe o har ätit några pepparkakor, dom är snart slut,,,, då ÄR dom slut så de blir inga fler för mig.


Om 1 timme ska vi alla in till mamma o äta middag så jag ska göra mig iordning nu o vänta på sonen m familj.. 


Hoppas ni hade en bra nyårsafton.. Nu får ni ha en bra dag o ett underbart nytt år.


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 1 januari 2012 00:15


Ja då har vi ett helt nytt år med oskrivna blad, de är bara att fylla dom med så mycket roligt o positivt som vi bara kan.


Min första dag kommer att bli bra så mycket vet jag, mer om de lite senare...


Jag kan ju säga att de är första gången på väldigt många år som jag inte har gråtit en nyårsafton.. Den här aftonen har varit helt ok faktiskt. Inte en enda tår...


De kan bero på att jag har mått så bra i mig själv detta året. F-n va gott =)


Jag slutade o började mitt år med ett äppel o vatten så nu hoppas jag att min hälsa kommer att vara bra resten av detta år..


Jag har skrapat mina trisslotter ,,, jag började skrapa dom innan året slut o hade även in på det nya året. Jag har haft dom liggandes i drygt 3 veckor, nu kom jag ihåg dom.

Jag vann faktiskt på 2 av dom 5 lotterna jag hade. Inga stora summor men jag vinner aldrig.. 

Ena lottan gav 25x1 den andra lotten gav 25x2..... Jippiiiii ,, de blir nya lotter.


Snobben har inte kommit in än, den stackarn ligger o skakar någonstans. Han är livrädd för smällare. Jag har ropat på honom hela kvällen, men jag tror att han kommer snart. Hoppas att han kommer snart.


Teddy har varit jätteduktig ikväll med smällarna. Jag har honom aldrig lös i trädgården när dom smäller för han skulle sticka iväg.. Han är inte lika rädd som han har varit innan o de är jag så glad för.


Hoppas att ni alla har haft en underbar kväll o att ni har varit rädda om er ... Jag är så glad för sonen m familj har varit hemma o tagit de lugnt.. Inga smällare för deras del =)


Nu ska jag snart stänga ner butiken o hoppas att jag kan sova gott i natt. Ja NÄR Snobben har kommit in såklart.


Dröm söta drömmar. 


Puss I Pannan  ♥


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK  BLOGG RIKET   PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR   Gå Med I Blogstart



 BloggRegistret.se     Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs  bloggtopplista  bloggtopplista Bloggrank.se


 BlogRankers.com   PersonligtPersonligt bloggar



Av Anneli Gustavsson - 1 januari 2012 00:00


Mina älskade bloggvänner. Tack för detta året. 

Hoppas på ännu ett härligt o roligt år tillsammans ♥


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards