Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 27 september 2011

Av Anneli Gustavsson - 27 september 2011 23:33


Sitter här o fryser ,, känner att det skulle vara mysigt att ha någon som ville hålla om mig en liten stund.. 


Har tagit bort mitt nagellack, ska massera nagelbanden lite innan jag somnar. 


I morgon blir de en liten solning igen, men då ska jag njuta av dom minutrarna sen får jag se om de blir nån mer gång.


Nu får ni drömma söta drömmar. Va rädda om er o varandra. 


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 27 september 2011 22:43


De är ju inte ens 3 månader kvar till Tomten kommer.. Visst går tiden fort . Lite för fort tycker ju jag då, men de är som de är =)


Nu är de så att man inte alltid kommer på vad man kan ge till sin man, sambo, kille you name it... 

Men jag har den allra bästa klappen ever..... 


Håller Ni Inte Med ???


 

Av Anneli Gustavsson - 27 september 2011 20:23


Oh vad härligt de är när man är nyrakad.... 

Jag orkar inte alltid raka benen så nu känns de sådär naket o gott. Även under armarna..


Nu är dom riktigt sexiga ska ni veta   ( de är bara jag som tror de =)


Nu verkar de som om TRE har kommit igång igen efter strömavbrottet. Ska alldeles strax ringa till mamma i Turkiet o se hur hon har de. Detta är deras sista kväll,, eller ja dom reser ju i morgon ganska sent..


Ikväll är de bara skräp på tv;n igen. Ska de vara så svårt att sända nåt som är roligt, intressant o spännande ?


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 27 september 2011 18:35


Nu tog jag mig äntligen i kragen o hoppade upp på min darling bike... Men det tog emot direkt. 

Jag får så ont i musklerna o särskilt knäna... Jag vet att jag måste börja lite försiktigt igen eftersom jag inte har hållit i gång med cyklandet men de är så svårt för jag vill ALLT direkt !!! 

De är NU de ska hända när jag vill.


Jag ställde mig på vågen som vanligt i morse o då hade jag gått upp ett stooooort kilo till. Ja inte till, jag går upp ett kilo sen går jag ner de för att senare gå upp de igen o så håller de på.

Jag vill NER i vikt. 


De är inte meningen att gnälla men jag är lite trött på de faktiskt. Tänk om jag kunde slippa den här värken då skulle de bli lättare för mig.

Tänk Om....

Tänk OM Inte Fanns !!!!



tisd 27 sept
Anneli
Datum / tid: 27 september 2011 - 18:31
Träningstyp: Övrig träning - Motionscykling
Distans: 8,5 km
Tid: 0:30:13
Snitt: 3:33 min/km

Usch att de ska behöva vara så jobbigt o göra så förbannat ont i varenda muskel jämt............

Ikväll var det jättejobbigt att cykla,, fick stanna upp 3 ggr.
312,1 kalorier

Av Anneli Gustavsson - 27 september 2011 17:39

Jag satt o skulle se om expressen hade skrivit nåt om TRE eftersom inget funkar. De måste vara nåt större för de är många som är utan tillgång till nätet..

I alla fall så såg jag detta, o de var precis de som hände på Hollywood fruarna igår. 

Jag blir mörkrädd hon hon kan hjärntvätta sin dotter på det sättet.

Av Anneli Gustavsson - 27 september 2011 15:32


Nu är jag hemma från solningen. Trots att jag bara solar 16 minuter så kändes de som jag inte kunde koppla/slappna av. 

Jag njöt i alla fall inte idag. 


Allt blir omkull kastat idag med maten. Sitter just nu o tar ett mellanmål, 1 banan o kaffe.  Nu ska jag bara få in resten av alla måltider.. De kommer inte att gå idag, då får jag hålla på att äta tills i natt. 

Jaja,, de blir som de blir när de inte blev som det skulle...

De är bara de att när man vaknar upp så här fort o allt blir fel så känner jag mig helt snurrig.


Jag skulle egentligen åkt till A6 för att hitta lite tränings kläder. Men de får jag ta sen, jag har ju några dagar på mig innan de är "nästa" vecka.


Jag fick svar innan av Carolina o vi ska höras av.. Tur att jag inte kunde ringa till henne dag för nu strejkar TRE med telefonerna igen. Jag blir tokig, de finns ingen teckning. Jag har gjort som man ska, stänga av, sätta på, plocka ur o sätta tillbaka men det hjälper inte heller.

Nä nu ska dom få fixa detta en sista gång ,, annars skiter jag i dom. De funkade så bra dom första månaderna så man tycker ju inte att de ska bli sämre utan bättre...


Solen skiner o de är härligt ute, men jag känner inte alls för att gå ut.. Hmm, jag borde tvinga mig ut en liten runda i alla fall. Ja de kanske jag gör...... Sen.....


Nu ska jag njuta klart av mitt kaffe. 


Puss I Pannan  ♥


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 27 september 2011 14:19


Vaknade av att de ringde på dörren för ca 20 min sen.... De va Tilda som kom,, hon ska ha Teddy idag medans jag åker upp till A6.....

MEN nu blir de inget med de,,,, allt går åt skogen.. Klockan har inte ringt o jag förstår inte hur jag kan ha sovit så här.


Nä jag får åka ner o sola en stund istället.. 


Vilken tur att jag har Tilda som hjälper mig.

Love You ♥


Ha en bra dag allesammans ....


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards