Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 26 september 2011

Nästa Vecka Ska Jag Banne Mig ...

Av Anneli Gustavsson - 26 september 2011 23:35


Jag funderar fram o tillbaka på de här med vikten o varför de inte händer så mycket... 

Visst jag ska inte gnälla på något sätt för jag har ju gått ner -48 kg men det är tyvärr inte tillräckligt.. 

Jag vill ner minst 15 kg till, de får gärna ta den tid de tar men varför ska de vara så svårt när man har fått den här jättestora hjälpen med en gastric bypass.. 


Jag är inte rädd för att behöva kämpa för de jag vill ha nu när jag vet att det är så mycket lättare. De är bara de att de är så fruktansvärt jobbigt att behöva "visa" sig på ett gym. 


Men nu är de färdig daltat för min del. Jag SKA ta mig i kragen o börja träna... Redan till nästa vecka ska jag ha varit till gymmet i alla fall 1 gång. 


Nu måste jag handla något som jag kan ha på mig på gymmet oxo, men de får jag bara se till att hitta.. Vad som helst.. 

Jag Ska Dit !!!


Tänk om jag kunde knäppa med fingrarna o önska att jag va osynlig*suck*,, bara dom första gångerna så tror jag att de skulle gå lättare sen.


De kommer att gå bra. Eller hur ?!.............. Ja......... 


Nu är det snart dags att stänga datoriet. Hoppas att ni har haft en bra dag.

Dröm sött,,, va rädda om er o varandra. 

Tack för idag =)


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


 
 
Måna

Måna

27 september 2011 10:17

Det är inte lätt att bestämma sig men NÄR man gjort det blir det lättare. Hoppas det är lättare nu. har du provat LCHF? KraMen

http://mnamittikrleken.blogspot.com

Anneli Gustavsson

27 september 2011 16:18

Jo men allt har blivit lättare nu sen jag opererade mig. Tänk bara allt som jag har vågat att ge mig på..

Jo jag har provat LCHF o allt annat som finns. Men nu måste jag äta lite av varje,, ofta men lite..
Jag kommer att gå ner mer i vikt, jag är bara lite trött på att de tar lite tid =)

Ha en bra dag vännen. Kram kram ♥

 
Kanie - Gastic bypass, maj 2011.

Kanie - Gastic bypass, maj 2011.

27 september 2011 13:02

Du är fin som du är vännen!
Jag har bara gått ned 21 kg och det är jag oroad över.. :/

http://ordinarygirlie.blogg.se

Anneli Gustavsson

27 september 2011 16:17

Tack vad gullig du är.

Men så ska du inte tänka, för att de va inte längesen du gjorde din operation o jag tycker att du har gått ner väldigt bra i vikt.

Tänk som så istället att det är nu som du har hela livet på dig att Leva ditt Nya liv..

Det gäller att acceptera det som är just nu o jobba utefter de.

Du kommer att gå ner i vikt, låt de bara ta den tid de tar.. Njut vännen.
Jag finns här när o om du vill.

Ha en bra dag. Kram kram ♥

 
filo

filo

27 september 2011 14:07

Tack för stödet ang mitt inlägg om "sexet" haha =).
Blev lite bättre sen jag satta honom på plats haha.

Ja du banting är inte roligt, jag skulle vilja gå ner 7 kg men jag tycker det är så svårt =/... vet inte vilket jag ska göra för att gå ner bäst, nån sa lönnsirapditen haha =).

http://www.filosofaris.blogg.se

Anneli Gustavsson

27 september 2011 16:14

Hahaha ja då vet han vart skåpet ska stå =)

De finns många olika sätt att banta på. Men man ska inte banta,, jag har oxo bantat i många år o de har förstört min kropp. De har blivit ett jojo-bantande o de är fortfarande svårt nu att gå ner i vikt trots min operation.

Nä ät med måtta, ät de som du tycker ät gott men se till att träna lite. Promenera, "sexa" går ju oxo jättebra, gymmet , dansa eller vad som. De är faktiskt de som gäller.

Sen är de oxo så att dom sista kilona är svårast att gå ner. De är bara att vara hård mot sig själv. Jag önskar att jag hade varit de från början.
Du fixar de.

Ha en bra dag.. Kram ♥

 
filo

filo

27 september 2011 14:08

Jo jag har tryckt på att följa din blogg på bloglovin =) så du vet =).

http://www.filosofaris.blogg.se

Anneli Gustavsson

27 september 2011 16:04

Tack jag oxo =)

 
Ingen bild

Nette Af Sweden

27 september 2011 14:43

Kämpa på

Anneli Gustavsson

27 september 2011 15:58

Tack Nette,, jo jag ska fortsätta att kämpa..
Ha en bra dag kram ♥

 
Ingen bild

ANITA

27 september 2011 14:44

morron hej ville bara säga apropå gymmet ta dej mod att bara gå in o sätta igång alla som e där har en gång varit där första gången o säkert flera av dom som har gått ner mycket i vikt som dej...o för o inte snacka om alla tjusiga muskler o spana in på ja ägarna till dom oxo naturligt vis..lycka till:)kram

Anneli Gustavsson

27 september 2011 16:05

Jo jag vet,, annars får jag väl tänka mig dom som nakna =)

Kram kram o tackar ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards