Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 25 september 2011

Av Anneli Gustavsson - 25 september 2011 23:32


Jag hittade en liten rackare inne hos mamma innan när jag skulle ge katten mat. Ni kan ju gissa vad jag gjorde ?


JO, jag hämtar genast min kamera o fotar vilket inte är det lättaste... MEN jag gjorde ett tappert försök. 


Så här kommer det något "litet" i väntan på att filmerna ska laddas klart...


(klicka för att få bilderna större)


   



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 25 september 2011 21:57


Här kommer en liten filmsnutt på trollet ♥




 



Vad trött jag blir på vissa saker.

Nu har jag suttit o väntat på att första filmen ska laddas upp i över 1 TIMME... 

När de äntligen är klart så står de att klippet får vara HÖGST 10 minuter....


Det står de INGET om när man laddar upp de.. De står ;


Tänk på att stora filer (100 MB eller mer) kan ta väldigt lång tid att ladda upp!


Av Anneli Gustavsson - 25 september 2011 21:08


Så där ,, nu håller jag på att spara ner sista filmen på movie makern. De går att spara dom en o en, men inte lägga tillsammans flera stycken som de har gått innan. 


De är bara så tråkigt att de ska ta för förbenad tid att ladda upp dom här på bloggen, man kan bli tokig för mindre =)


Jaja tänker ni ,, man kan inte bli nåt som jag redan är =)


Johoo,, ännu tokigare. 



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 25 september 2011 19:45


Dagen har varit bra skrev jag innan, men det stämmer Inte. 

Den har varit kanon... Liam har fått så många fina paketer.. Nu glömde jag kolla vad han fick igår av dom på farfars sida.. 


De va jag, Teddy, Mia (syrran o hennes man ) Peter, deras två barn Linus o Tilda. O självklart mormor o morfar.. Dom bjöd på kaffe/dricka för dom som inte är vuxna =)

Tårta, bullar o nån äppel muffins o kex... 

Jag har ätit en bit tårta o jag smakade på Teddys bulle, de va inte många tuggor men de va gott. Jag är så glad att jag inte får den  här villmåstehamer känslan. De är gott för stunden men sen är de mer än bra.


När vi hade fikat så hamnade Liam, Linus, Tilda o jag i köket o bakade med hans nya lera... Vi hade så roligt, vi sjöng lite oxo om bamse o lille skutt som hoppar ut i skogen.


Liam fick bla lek-lera med tillbehör av både mig o syrran med familj , får se om dom byter ena setet. Sen fick han ett stort paket från syrran m famil med utrycknings fordon, bilar brandbilar o helikopeter bla.  En måla bok , lite godis som han älskar o en SKÄGEBÅD..... Den blev han så glad för... 

Vet ni vad en skägebåd är ???

De är i alla fall nåt som dom stora pojkarna har nu,, mmmm fundera på den en stund..  Svaret kommer i första filmen som jag ska lägga ut =)


Så som ni då förstod så  filmade lite innan oxo så de håller jag på att göra iordning OM de funkar i movie makern, de har ju inte gjort de dom sista gångerna för de har bara stängt ner för mig.

Men de kommer ju självklart lite bilder nu så får vi se när filmerna kommer upp, ja de blir ikväll =)


Puss I Pannan  ♥


 Måste ju bara visa mitt nya nagellack..  Målade lite utanför men de är inte så lätt att vara stadig på handen.

   

Bild 1, Liam får hjälp av Linus Bild 2, mormor hjälper Liam att skala godiset Bild 3, lilla Tilda


   

Jag hade blåst upp 6 ballonger som han fick + 2 som fanns på ett paket från syrran.  Tårtan va så fin.. Liam blåste duktigt ut ljusen. O Teddy vill ha kontroll som vanligt.


   

Liam blåser för fullt            Linus i tankar                     Morfar o Liam


   

Mmmm gott med fika           Mycket fika                        o mycket bus


   

Ännu mera bus           o så lite bakande på de          kuvl va de oxo =)


 

Liten har blivit stor... O han är bara sötast i hela världen ,,, för de säger Jag =)

  (filmerna kommer sen)

       

Av Anneli Gustavsson - 25 september 2011 17:33


Ja de är jag.. Dagen har varit bra. Skriver strax + att jag ska svara på kommentarerna....


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Av Anneli Gustavsson - 25 september 2011 13:24


Jag har ingen aning om varför jag har fått den låten i huvet.. Jag går här o nynnar för jag kan den inte =)


Har sovit väldigt oroligt inatt så jag är ganska trött. Sitter o bäljar i mig lite ,, ok mycket kaffe =)

Oj frukten har jag glömt, de måste jag ta en.. Får inte slarva. 


Ska snart fixa till det sista för att sen åka iväg till the big city... Tur att inte jag kör för jag skulle nog inte hittat hem igen =)     (skämt)


Jag ringde till Turkiet inatt till mamma o pratade en stund. Dom har de jättebra. Hotellet är inte det bästa men dom bor precis vid havet. 


Nu får ni ha en bra dag. För nu ska jag stänga ner igen.


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR

Gå Med I Blogstart

 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista 

bloggtopplista 

Bloggrank.se


  BlogRankers.com 


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards