Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 20 september 2011

Av Anneli Gustavsson - 20 september 2011 23:23


Allt är förstört.... Mitt hår är så in i håvetes FÖRSTÖRT så jag gråter.........

Ja de gör jag faktiskt. 

Jag ser ut som en permanentat korthårig pudel av värsta sort..

NÄ de gör jag inte,, vet ni vem jag ser ut som ??


Den här ;



 

Lionel Richie fast med kortare hår !!!


Om ni bara visste vilken "salva" med hemska ord jag skulle kunna skriva nu, men det tänker jag inte göra. För nu stänger jag ner o drar täcket över huvet !!


God natt     



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Bloggrank.se





Av Anneli Gustavsson - 20 september 2011 21:18


Nu har jag duschat o tvättat håret, så nu ser jag hur mycket håret "kryper" upp med sina krullor..


Hon har klippt de alldeles för kort.........

I morgon när jag vaknar kommer det att se ut som en sån däringa gammal mick eller som att jag har en stor ful pälsmössa =(((


De är inget roligt alls nu.....



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Bloggrank.se




Av Anneli Gustavsson - 20 september 2011 20:05



Brunetten körde i 160 på motorvägen och frågade sin blondinkompis:
- Kan du kolla om polisen är efter oss?
Blondinen tittade bakåt och sa:
- Jo, det verkar så
- Ojsan Är blåljusen på?
Blondinen tittade bakåt än en gång och svarade:
- Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej. Ja. Nej.


Av Anneli Gustavsson - 20 september 2011 19:30


Ja nu har jag varit o handlat på Ica, de kostade,,,,,, pengar o inte ett öre mindre. Men det drabbar ju ingen fattig =)


Jag fick med mig allt utan treo.. Jaja jag kommer ju att ha mammas bil hemma så de är bara att åka dit om jag skulle behöva.


När jag står vid mjölkdisken så kommer A-L o säger ;

A-L - Jag kände inte igen dig bakifrån.

Jag - Ah de gjorde du visst de.

A-L - Nä du har blivit så smal.

Jag - Nääää tack...


Så står vi där en stund o pratar då kommer ,,, hmm ja jisses jag har glömt vad hon heter ?

Jaja,, hon tittade på mig o sa flera gånger att jag va så fin.. Att jag hade gått ner så mycket i vikt.

Hon gillade mitt hår, o jag sa att jag inte brukar ha de så här rakt längre för jag har fått såna krullor. De tyckte hon va roligt, hon önskar sig själv de. 


Om NI bara visste hur glad jag blir när jag får höra såna här goa o gulliga saker. De värmer hela mig.. De är detta som gör att jag orkar att fortsätta kämpa med vikten.. 

De är inte bara jag som tror på mig själv, utan de finns andra som oxo gör de..


Nä nu ska jag inte tjata hål i huvet på er =)


Ha en mysig kväll.


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

Känner Ni för de så får ni gärna slänga en röst på min blogg

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Bloggrank.se

Av Anneli Gustavsson - 20 september 2011 16:27


Ja nu har jag varit o klippt mig, de blev ganska bra. Bara de att hon klippte upp de mycket mer än vad hon brukar göra. 

Antagligen kommer det se ut som en stor "afro" frissa när krullorna har torkat.. Men men,, nu är det inga krullor alls.


Jag skulle åkt direkt till Ica o handlat MEN jag fick åka raka vägen hem. ALDRIG att jag visar mig ute NU....


Nää de får vänta några timmar till tills svullnaden har lagt sig. 


Vilken svullnad ?


Hahaha joo hon använde tråd o plockade ögonbrynen o mustaschen.. 

Håll i er,,, detta är ett hemskt foto. Jag blir bara mörkare o mörkare, men det enda jag vill är att bli ljusare.. 

De får bli lite slingor snart ,,,,,,,,,,, tror jag ?!.


Nu måste jag ut med Teddy, hoppas inte att jag stöter på någon ute =)


Puss I Pannan  ♥

(det är mycket rödare o svullnare än man ser här)

 Jo då,,, jag har fler jumprar men jag ville inte ta på mig någon ny när jag vet att man får en massa kliande hår på.... 

  

Av Anneli Gustavsson - 20 september 2011 14:42


Inatt har jag drömt.

De jag kommer ihåg är att jag, Liam o mamma skulle åka till något land o för att komma dit så måste man ta båten.. Först gick båten på en liten insjö, för att sen komma ut på öppet hav =)

Dom hade inte tillräckligt små flyvästar till Liam så vi fick linda den dubbelt om honom.. 

I min o Liams båt va de en snygg karl med som "styrman" o ju längre vi kom på resan desto mer fattade vi tyckte för varandra.

Jag hade växlat in mina pengar till , ja jag vet inte va de var för valuta men dom var stora som assietter.. Dom ville Liam leka med för båtresan var så långdragen. Han fick gärna de för han var så försiktig. 

Vi kom ikapp en annan båt o där fanns de bara pengar i, de va riktiga pengar blandat med låtsas pengar. Liam lastade på våran båt så den höll på att sjunka.

Nu hade vi kommit fram till det öppna havet o vi skulle byta till en lite större båt, men det fanns ingen till oss. Vi fick tömma båten på pengarna, ja vi fick först sortera ut dom riktiga pengarna o kasta iväg dom andra.

Sen satte dom på några dunkar på sidorna av båten så att den skulle flyta o på detta skulle vi över öppet hav. 

Till råga på allt så hade jag bara en bikini på mig o inga ombyten för de fick inte plats i våran båt så de va kallt o jag va arg på mamma för de va hon som hade köpt den.. De va ett stort FEL på de,, o de va att den var transperant på trosdelen. Jag hade inget att gömma mig med.

Båtresan gick bra, men det tog ett dygn längre än för dom andra att komma fram. När vi väl kom fram så va alla där. 

Jag ville kolla lgh som vi hade hyrt o mamma visade vägen. Vi fick först gå igenom en stor simhall med allt möjligt. De va så läckert där, o sen när vi kom till lgh o skulle öppna dörren ,,,,,,,,,,,,,,,, så kommer jag inte ihåg mer...


Ja skål på er,, sitter med mitt kaffe. Har ätit en banan. Ska klippa mig 20 i 4 och sen ska jag handla lite. Måste passa på nu för i morgon sticker mamma till turkland..

Nu gäller det att komma på vad jag måste handla..

Jag har kommit på Mjölk, Yoghurt x 3 ,, de är alltså vanlig yoghurt som jag äter till frukost, sen är de naturell o en turk.

På detta måste jag handla hem skinka, m-mat, kaffe, hundmat, frukt o grönt. 


Jag måste nog beställa tid till tandläkaren för jag börjar känna av min förbenade tand.. Sen måste jag beställa en tid för cellprov, de har jag slarvat med.

Måste även skicka in lite papper till f-kassan. 


Nu får ni ha en bra dag allesammans.


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Bloggrank.se

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards