Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Anneli Gustavsson - 18 september 2011 23:15


Satt o lekte med en bild jag tog härom dagen. Lägger väl ut den i brist på annat =)


Posterize 


 

Av Anneli Gustavsson - 18 september 2011 22:16


En hård, kall o läskig sak fast ändå lite söt.. Med en söt liten bakdel... 

De va Teddy som såg den lilla söta saken först, o jag såg hur han stod o nosade konstigt på den här lilla saken. 

Jag böjer mig ner för att se efter vad det är för nåt,,, en pyttepytte liten söt groda. Jag trodde aldrig att jag skulle våga hålla den, jag ville först inte göra de för jag ville inte skrämma den. Men sen tänkte jag på kameran, foto . Fota fooooort.

Snabbt in o hämta kameran o börja knäppa lite bilder. 


Jag går in till mamma o hon ser hur jag håller händerna  så hon säger till mig ;

mamma - Kom inte in med nåt äckligt.

Jag - Va då äckligt ? De är inget äckligt säger jag o ler med hela ansiktet.


Sen sprattar den till så de kittlar i händerna på mig o jag skriker till för jag blev rädd samtidigt som de va en vidrig känsla. 


Hon såg den lilla grodan sen ville hon att jag skulle gå ut o lägga ner den där jag tog de ifall hans kompisar oxo va där =))

Jo då,, jag tänker oxo på samma sätt. Tänk om han hade kompisarna med sig som låg o lurade i busken =)

Mmm så nu är han tillbaka där, o här kommer resultaten av våran lilla stund tillsammans. 


Så här liten va grodan =)

 

       


(klicka på bilden för att få dom större)


   

De är alltid trevligt med lite besök. Men den här ville jag INTE kyssa. Nää de hoppade jag över =)


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 18 september 2011 21:00


Jag ska äta lite sen ska jag lägga ut några bilder på min besökare som jag hade för en liten stund sen.. 


Jag lovar att besökaren gav mig rysningar  =)


Don´t miss it !!!



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Bloggrank.se

Av Anneli Gustavsson - 18 september 2011 17:30


De har jag glömt att säga,, ja jag har sagt innan att jag har någon som besöker mig titt som tätt. 

Men härom kvällen så smällde de i mina köksluckor, inte hårt utan sådär lite som när man tappar taget om handtaget precis innan du hinner stänga luckan.

Så lät de flera gånger. 


Har ni märkt att ni har nån som besöker er ?



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Bloggrank.se

Av Anneli Gustavsson - 18 september 2011 15:30


         


Nu skulle man kunna ta med sig dusch cremen ut o duscha av sig så som det regnar. De är inget roligt väder, jag vill kunna gå ut.


Härom dan så kände jag en sån smärta i min häl, som när man drar i en dragkedja snabbt ziiiiiip så kändes de i mitten på hälen upp mot vaden  i ett par centimeter. 


Nu gör de ont till o från när jag går på foten. 


2 gånger har jag gått sönder min fot, man kan göra de om de vill sig illa  o de gör riktigt ont. Första gången visste jag inte om att jag hade fått en liten spricka förrns en rtg visade detta, o då va de dags för andra gången.. 


Nu är de snart dags att berätta det som ska hända.. De är nåt som jag längtar efter jättemycket. 

De är inte ens 2 veckor kvar. Jag återkommer mer om de när det börjar närma sig =)))


Men först så är de ju trollets födelsedag den 24 sept, men vi ska dit på söndagen o fira honom så de längtar jag oxo efter.


Nu ska jag ta mig nåt att äta så jag inte magrar av alltför mycket =)

De är ingen risk, här får jag kämpa.


Ha en bra söndag, simma lugnt.


Puss I Pannan ♥



( dessa hjärtan gjorde jag en dag när jag hade tråkigt )


          




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Bloggrank.se


Av Anneli Gustavsson - 18 september 2011 00:04


Sitter o tittar på Tequila sunrise,, jag gillar den filmen. Den har jag oxo sett ganska många gånger.


Till detta så gottar jag mig med mina nybakta knäckebröd, äppel/päron skivor med pressad citron över. 


Mmmm de är livet de.. 

Slå de om ni kan =)


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Bloggrank.se


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards