Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 15 september 2011

Av Anneli Gustavsson - 15 september 2011 23:10

Jag fick till några bilder till på flugan igår kväll. Han låg på rygg o snurrade sen traskade han på en gammal byrå..

Jag hade fått in en smäll med flugsmällaren men han dödde inte, utan han blev lite groggy istället en stund innan han flög iväg igen.

Den va så äcklig så äcklig.  O den flög o krockade med taket hela tiden,, korkade fan =))


       

Av Anneli Gustavsson - 15 september 2011 20:10


Ja då va de dags för Robinson.  Kvällen går ganska sakta dubbelgääääsp.. 

De är inget mer bra på tv;n sen.. Får se om de blir en till film, om jag orkar sitta eller så kanske jag lägger mig. 


Filmen jag såg innan va ok men inte mer..  De va skönt att ha nåt att se på i alla fall. 


Herregud, nu pillade jag så jag har fått jättestor text.. De går alltid lätt att ställa till med oreda o lite svårare att fixa till de =))


Nu ska jag kolla på Robinson.. 


Måsta Paolo skriiika så förbannat hela tiden ??


Toodles ♥

Av Anneli Gustavsson - 15 september 2011 17:52


Nu sitter jag i soffan med en kudde o försöker slappna av från min jävulska värk. Jag tänkte att om jag ser en film så får jag lite annat att tänka på så jag ska se  En sommar med Göran tror jag den heter ? Jag orkar inte resa på mig o kolla om den heter så. Den har bara hållit på en liten stund.


Har pratat med svärdottern o trollet oxo. Dom mår bra, så de är skönt. De är roligt att prata med Liam i telefonen även att de hörs ganska dåligt för han lägger mig på olika ställen o går en bit ifrån telefonen. Innan skulle han stoppa ner fammoo i pappas strumpa som han hade på sig =)

Vi bestämde i alla fall innan vi la på att nästa gång han kommer hit ska vi titta på Musse, då ska han få äta glass o fammoo ska köpa hem laktrits.. Så de får jag inte glömma ,, de är jätteviktigt.


De har busringt på min dörr oxo.. De finns bara en rackarunge som gör sånt.. Jag hörde dom så fort dom öppnade dörren i trapphuset, dom smyger inte utan dom dundrar på som de gällde livet.

Pling pling,,,, sen hör man hur dom springer iväg. Jag väntade ut dom en gång till,, precis när dom skulle ringa på dörren så öppnade jag o dom försökte springa ifrån mig. Men de kunde dom inte... Lukas han skrattar så gott så man blir bara så glad i hela kroppen..

Hans kompis frågade om jag hade kvar några snöbollar, så dom fick dom sista. Nu har jag inga kvar. 

Dom trodde att jag kunde göra nya,, nu alltså men jag förklarade att jag måste spara från vintern så dom kan inte få förrns nästa sommar. 


Jag looooovade dom att spara snöbollar så de får jag inte glömma =)


Nu ska jag slappna av lite, för nån medicin fick jag inte när jag ringde vc . suck.

(värktabletter har jag, men jag behöver för muskelavslappandet)


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 15 september 2011 13:04


Vi saknade dig !


Du kom inte på den bokade tiden måndagen 12 september kl 16:40 

hos Tandläkare A   V  


För det uteblivna besöket debiteras du 320 kronor.

Debitering sker enligt fastställda priser. Prislista finns på kliniken

och vår webbplats  www.lj.se/folktandvarden


Ring oss inom 2 veckor så att vi kan komma överens om en ny tid.

Du kan också kontakta oss via Internet genom Mina vårdkontakter,

www.lj.se/minavardkontakter


Med vänlig hälsning


Norrahammars Folktandvård


Ja nu vet ni vad det står i ett sånt här trevligt brev som jag själv har klantat till . Inget roligt, se till att ni kommer ihåg era tiden för de kostar att vara glömsk.


Men det står inte hur jag ska betala min "skuld" ?  De va ingen inbetalning med eller nåt ?

Jaja, jag får väl ringa ner till dom så de inte blir nåt fel igen.


Ha en bra dag allesammans. Va rädda om er.


Puss I Pannan ♥


( jag kan ju tala om att jag har gaaaanska ont i röven idag efter min cykling igår )



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Bloggrank.se

Av Anneli Gustavsson - 15 september 2011 12:35


Detta måste ni lyssna på. Jag fick en kommentar hos mig från Sanna där hon gärna vill vinna en tävling. Jag gick in o lyssnade o hon är otroligt bra. Hon har en sån utstrålning, sen har hon valt en underbar låt som ger mig rysningar. 


Gå in HÄR o rösta på henne .. Ni kan även lyssna på hennes låt ... Höj volymen rejält för härkommer den. 


Ge henne en röst, de är hon verkligen värd. Jag har självklart lagt min röst.


Lycka Till Sanna  ♥


Av Anneli Gustavsson - 15 september 2011 00:11


Min lille Teddy är inte som alla andra hundar, han är min bebis =)

De blev inte som jag ville med filmerna som jag klippte ihop med Teddy. Det stängde ner för mig 7 ggr, så jag fick börja om igen..


Nu kunde jag inte skriva nåt på filmen men den går ut på att Teddy inte kan gömma sina ben själv utan ber alltid mig om hjälp. Han har fortfarande inte ätit upp de utan har de med sig överallt.. Ja i lgh.. 

Filmen är i  delar, så från första delen till sista delen gick de 5 timmar =)))

Sov så gott, ha en bra dag o va rädda om er.


Puss I Pannan ♥




 


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Bloggrank.se

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards