Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 14 september 2011

Kan Jag Få Ett ÄRLIGT Svar Tack / Foto

Av Anneli Gustavsson - 14 september 2011 17:12


Jag håller på o kollar lite med kläder osv så när mamma såg mina kläder kom hon på att hon har ett par stövlar som hon inte använder så jag fick dom. Ja OM jag nu ska använda dom annars säljer hon dom .. 

Nu vill jag ha er hjälp... Snälla säg vad ni tycker om stövlarna.. Jag är inte van att ha såna här stövlar, utan jag är van vid "halkainteoslåihjäldig" stövlar..


Är dessa stövlar "tantiga" ???


 

Jag kan ju oxo säga att jag har inte på många många år kunnat ha stövlar för mina vader har varit som era lår =))

Nu gick de tom att dra upp dragkedjan heeeela vägen =)




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

 
 
Mats Montelin

Mats Montelin

14 september 2011 17:36

Hej, Jag tycker dom ser bra ut. Stilrena och svarta, det passar till det mesta. Kör på det........

http://www.bildnet.info

Anneli Gustavsson

14 september 2011 18:33

Hej Mats o tack för ditt svar. Jag ska börja använda dom.. Roligt att höra vad andra tycker när man själv inte är van att vara fin ==)
Ha en mysig kväll kram kram ♥

 
Bling

Bling

14 september 2011 17:49

Hej hej
Tycker jag absolut att du kan ha :) dom va snygga.
Kram

http://savebling.blogspot.com

Anneli Gustavsson

14 september 2011 18:32

Tack vännen, jag ska tacka mamma för dom fina stövlarna o hennes goda smak =)
Ha en mysig kväll kram kram ♥

 
Ingen bild

Selena

14 september 2011 18:08

Du kan definitivt använda dom... Just stövlar är högsta modet just nu!! Du kan gå in i vilken skoaffär som helst och se att det hänger eller står liknande stövlar överallt.
Så använd dom och känn dig fin!! :-)

Anneli Gustavsson

14 september 2011 18:31

Tack vännen, ja jag ska använda dom då o känna mig fin. Jag är inte van vid de =)
Ha en mysig kväll kram kram ♥

 
Tjocka Tanten

Tjocka Tanten

14 september 2011 18:32

Absolut INTE tantiga... det är ju på modet. Krameli Kram

http://tjockatanten.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

14 september 2011 18:34

Tack vännen. Ja ni säger de, så jag får lyssna på er nu =)
Jag är som sagt va inte van att vara fin utan jag går som en "luffare".
Ha en mysig kväll kram kram ♥

 
Helena

Helena

14 september 2011 20:19

Klart du ska använda dem,jätte snygga och du kan ha dem till allt,både byxor och kjol:)
Jag är inte heller vad att klä mig kvinnligt utan bara tält kläder..kramiz på dig!!

http://hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

14 september 2011 21:46

Kjol ?? Vet du när jag hade kjol sist ? Nä inte jag heller.. Herre min dar en sån skrämmande tanke.
Jaja,, de är lättare att bara snurra om ett lakan o gå i hahahaha.
Kram kram ♥

 
Ingen bild

ANITA

14 september 2011 22:01

hallå där stövlarna e perfekta dom e snygga o du undrar om dom e tantiga nääe men om dom vore de så e du ju faktist tant nu:)skoja bara:) o jag lovar du kommer att lära dej vad som e din stil på kläder du e duktig som har kommit så långt som du gjort .. kram o puss

Anneli Gustavsson

15 september 2011 00:04

Ja mamma sa oxo att jag va tant så dom passar mig då hahaha
Jag kommer nog aldrig att lära mig att ha nån stil överhuvudtaget,, men de är som de är.
Nu ska jag in till dig. Puss o kram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 14 mars 20:54

  Jag är så glad,, ja jag kanske inte ska ta ut nåt i förskott.. Men,, jag undrar om inte läkaren tryckte till nåt i magen på mig i går för i dag är det bättre. Det var kanske nåt som kom i kläm med tanke på mitt navelbråck. Det är en sån lättnad...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 8 mars 14:13

  Ja, i dag är det våran dag o det känns ju bra. Synd bara att inte mamma är hemma men hon o syrran har det bra i värmen. Dom kommer snart hem så dom får passa på att njuta.   Jag njuter oxo i dag för solen skiner för fullt. Har fått veckla per...

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 28 feb 16:17


  Jag fick ju en tid till MR-röntgen pga att jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag har fortfarande ont i ryggen o får inte med mig benen ordentligt. Jag har problem. Fredagen den 23e när jag reste mig från soffan så fick jag inte med mig vä benet...

Av Anneli Gustavsson - Måndag 26 feb 20:32

  Ja då var det ny vecka igen, nya oskrivna blad. Undra vad som fyller dessa blad den här veckan ? Måndagen fick väldigt fort så det var skönt. Jag o Neo sov länge i dag igen. Han är så trött på morgonen så jag får tjata på honom att vi ska gå ut...

Av Anneli Gustavsson - Söndag 25 feb 23:45

När min pappa blev sjuk o inlagd på sjukhuset så jobbade jag där på Akuten, jag arbetstränade. Pappa har alltid kommit till mig ,,, ja lite då o då. Jag kan inte berätta allt men jag hade ingen bra kontakt med honom på många år. Han jobbade hela tide...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards