Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 13 september 2011

Av Anneli Gustavsson - 13 september 2011 22:18

När jag hade Liam sist så va han ju sjuk.. Han fick äta o dricka precis det han ville.. Han valde att äta lite godis som fammoo hade + att han ville dricka lite saft, vatten. 

Han försökte äta lite pankisar , men det blev inte så mycket. Ja de blev inte mycket godis heller,, jovisst ja, han fick några glasspinnar oxo. De gick jättebra.


Här får han välja vilken färg på godiset han vill ha, han valde rrrrrröööd..

 

Fammoo hjälpte till att "skala" av pappret.. Muuuuuums de va gott säger Liam.
 


Här börjar han bli lite hängig igen,, en söt liten blekfis .. Men han va sååå duktig. Jag ska lägga ut fler bilder från den dagen.. 

 
Av Anneli Gustavsson - 13 september 2011 19:09


De finns stunder då jag önskar att allt va som förr när jag kom ihåg ALLT,, precis allt Utan att behöva skriva upp saker, telefon nummer osv...

Jag skriver upp allt , annars kommer jag inte ihåg vad de är jag ska göra, vilken tid, eller vad jag ska handla mm.


På fredag ska jag till tandläkaren kl 16;40................... TRODDE jag .... Jag har fått ändra tiden så den sista tiden jag fick skrev jag upp på samma papper som min första tid vilket va fredagen den 8 juli kl 16;10......


Jag har alltså läst att jag ska till tandläkaren på Fredag den 12 sept kl 16;40......

De finns ingen fredag den 12 sept detta året i alla fall. FAN FAN FAN o fan igen... De va ju igår jag skulle varit där !!!


I GÅR KL 16;40 inte en jädrans minut senare ........


Jag ringde ner i dag o sa som de låg till men hon kunde ju inte hjälpa detta så jag får SNÄLLT betala för missad tid.................

Jag frågar lite försiktigt HUR mycket jag måste betala ??!!..


320 kr............... 320 jävla kr............. JAAA jag vet att de är Mitt fel. Jag får helt enkelt skylla mig själv.. 

Hon frågade om jag ville ha en ny tid ?  Nä tack, jag har inte råd med de just nu, jag får helt enkelt återkomma o hoppas att de lilla uppskavda blir till nåt större o dyrare. 


De är ju dags för en massa kalas ,,, måste spara pengar till JULEN o sen överleva  julens alla utgifter................


FAN !!!



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Av Anneli Gustavsson - 13 september 2011 14:37


God eftermiddag. Då har jag varit i farten o drömt igen, men de ska jag inte skriva om nu för jag ska försöka skriva om de en annan dag . Ja ni fattar de då =)


Har haft,, eller rättare sagt jag har så ont i musklerna o lederna men de är väl bara för att de blåser så förbenat ute så de blir att de blåser inne i kroppen på mig. 

Jag har fått ligga på mina händer för handlederna har värkt så, även fötterna har värkt så jag har fått ligga o sprattla med dom.


Men jag har sovit gott mellan varven ändå o jag sov till o från ganska länge idag.


Det är ganska tröttligt att ha ont nuför tiden då jag har fått må bra.  SÅ nu är de färdig gnällt.


Som sagt va, de lär inte bli nån promenad för min del idag OM de ska fortsätta att blåsa som de gör nu. Men jag kan ju hoppas på att de slutar blåsa så jag kommer iväg en liten runda.


Jag måste handla lite idag oxo, lite grönt, skinka o annat gott.. Ja inget sånt gott.


Javisst ja,, likväl som jag berättar att jag går ner i vikt, vilket är sällan jag gör så kan jag oxo berätta att jag har gått upp de förbannade kilot ,,, så va de bra med de !!! BAAAAH


Nu ska jag gå ut o fixa till de i köket. Nu får ni ha en bra dag. 


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Av Anneli Gustavsson - 13 september 2011 00:15


Nu är det dags att krypa ner i min goa säng med en trött liten pluttesnutt, ja han får allt gå ut o kissa lite innan vi somnar. 


Det regnar rejält ute,, så de ska bli mysigt att somna till smattrandet.


Hoppas ni har haft en bra dag. Dröm sött, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥


Många kallar den här blomman för ogräs, jag tycker att den är så fin.. Tusensköna..

   



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards