Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 12 september 2011

Av Anneli Gustavsson - 12 september 2011 21:33


Men slog hon verkligen till Gunilla i ansiktet ???

Jag tittade bort en liten ynka sekund,, hände de nåt då ??


Det är ju skrämmande om hon ljuger för polisen som hon gjorde när hon skulle få sina fönster putsade !!!



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Av Anneli Gustavsson - 12 september 2011 20:15


Vilken lyx de är att bara kunna kliva in i duschen o bli helt ren o dofta gott. De är så skönt, jag älskar känslan av "rent"...


Glöm inte bort Hollywood fruarna kl 21,, de lär nog bli livat där idag =))


Just nu är det Mamma söker... Jag gillar alla 3, jag har fortfarande NOLL koll =)


Innan när jag kom hem från min promenad så hängde de nåt på min dörr.. Någon som kan gissa vad det va för nåt ?


Näää de är inte lätt.  De va 4 tetra av något slag =)  

Javisst va de lite vin.. Gott gott.


 

Får se när jag smakar på vinet ,, de blir inte nu ikväll i alla fall =)

Nu har det börjat igen på tv;n.....


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 12 september 2011 18:48


De va skönt att komma ut på en promenad. Jag blev lite stressad för jag hade ca 1 timme på mig eftersom mamma ska göra sig iordning , hon ska jobba natt.. 

Jag vet att jag går den här rundan på ca 1 timme give or take..  Jag hann ju såklart men det kändes som att det tog världens tid.

De gick jättebra i början eller ja nästan hela rundan så jag ska inte klaga.. Men när jag hade kommit nästan till macken så fick jag tung rygg o tunga ben, jag får så ont i korsryggen så de gör att de går ner i benen.. Jag tror att jag behöver jobba upp lite magmuskler så va de bra med de =)))


När jag va mittemot Brittas butik så fanns där ett äppelträd o några karlar som plockade äpplena, jag tog mina raska kliv dit o frågade om jag fick snika till mig ett för jag va så torr i halsen.. Visst fick jag de, jag fick ta så många jag ville, men jag behövde bara ett.. Fredrik Abrahamsson gav mig ett sen stegade jag iväg igen. De tog bara några sekunder =)

De va så gott , så sista biten gick bättre o jag kom hem på 56 min.. 


1 äppel på gående fot  ........... 1 banan  1 knäcke o 3 muggar senare är jag helnöjd... 

Bananen delar jag o lägger på knäcket, de är så gott. Lite senare blir de en dusch. Nu är de tv;n som gäller.


Toodles   ♥


Månd 12 sept

  1. Anneli
  2. 12 september 2011 - 18:42
  3. Övrig träning - Gång
  4. 5,65 km
  5. 0:56:00
  6. 9:55 min/km

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Av Anneli Gustavsson - 12 september 2011 16:24


Ja de va skönt att ligga o vila en stund. Inte för att jag har sovit nåt speciellt för Teddy har velat bli kelad med =)))

Nu ska vi ta oss nåt att äta, sen går vi ut lite. Jag hör barnen leka ute, de saknar jag sen när alla har gått i ide... 


Funderar på om jag ska ta en promenix ?


De lär ni få veta de oxo =)



Toodles ♥

Av Anneli Gustavsson - 12 september 2011 12:54


Kunde få sova lugnt en endaste natt...  Visst har jag drömt igen, o de va ingen mardröm så jag ska inte klaga..

Inatt drömde jag om Tjocka Tanten som oxo bloggar. Hon bodde i ett sött litet område i Barnarp i ett litet hus. 

Hon bodde i början av detta området så just där fanns de inte många hus, men om man fortsatte inåt så blev de fler o fler hus. Både stora o små söta timmerhus. Om man fortsatte en bit till så kom man till ett konstigt hus, gick du igenom de huset som vi gjorde för hon skulle sälja en hurts till någon.. Ja om man gick igenom den här lilla gången i de huset så kom man ut på en helt annan sida.. 

Där fanns havet ,, o de va så vackert.  Dom hade bla en stor scen som sakta snurrade runt med olika träd, o detta vette ut mot havet så när de va skymning så va de så vackert. Men du kunde runt denna scenen så hade du minst lika vacker utsikt ändå mot havet.. O i havet låg de jättemånga båtar som hade gått på grund,, ja de skulle se ut som dom hade gjort de för dom va dit placerade.

Jag blev så lessen för jag hade inte med mig min kamera. 


Tjocka Tanten satte sig på en bänk o där satt en kille som hon började prata med. Jag gick oxo dit o genast kom de en hund springade o hoppade upp o pussade på mig. Hon va så söt o husse blev väldigt förvånad för hans hund hade aldrig gjort så med någon okänd... 


Ja just de,, innan vi kom till den här sista delen med havet så hade jag så svårt att hålla ögonen öppna. Dom bara åkte igen hela tiden. Jag va så trött så jag gick omkring med slutna ögon o tyckte att de va så pinsamt, men när vi kom till havet så va de inga problem alls . Jag blev hur pigg som helst..

Jag va kanske utvilad då =)


Hur som helst så skulle den här killen höra av sig till mig för de va dags att åka tillbaka till Tjocka Tantens hus igen. 

Vi åkte runt i en buss på en annan väg tillbaka, o där fanns de så söta små hus som dom precis hade "satt" dit. Dom såg ut som små lekstugor,, men de va något större. 


När vi va nästan framme så hörde vi nån som sjöng ,, man hörde att de va 2 kvinnor o de va så bra.. 

Jag frågade Tjocka Tanten om hon visste vem de kunde vara, så jag fick till svar att de va hennes mamma o en granne till henne.

Jag blev verkligen imponerad av sången.. Jag hade inte träffat hennes mamma än , men gjorde de så fort vi kom dit.


Att människan vågade stå där o sjunga ute bland alla grannar de va helt otroligt..  Efter detta så vet jag inte mer om drömmen. 


Är de konstigt att jag är helt slut när jag har vaknat, just nu är jag så trött så jag skulle kunna somna hur lätt som helst. Jag är nästan lite yr i huvet.

Nä jag får lägga mig en stund känner jag. 


Hoppas ni har sovit gott. Ha en bra dag, va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista

Av Anneli Gustavsson - 12 september 2011 00:00

En helt fantastisk liten filmsnutt med underbar pianomusik. Den här är bara så Rätt men ändå så Fel !


Ha en bra vecka, dröm söta drömmar.


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogsbloggtopplista


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards