Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 9 september 2011

Av Anneli Gustavsson - 9 september 2011 21:27


Tidigare idag ringde sonen, o min första fråga var om dom mådde bra ?

Jo då,, dom mår bra förutom lille trollet. Han har fortfarande öroniflammation o feber så han ska äta antibiotika i 10 dagar till.

Marcus frågade mig om jag kunde hjälpa till att ta Liam lite nästa vecka när dom jobbar så slipper dom ta ledigt hela tiden.. 

De är ju klart att jag gör de,, jag har sagt till dom att de är bara att komma hit.  Sålänge jag kan så ställer jag mer än gärna upp, jag är bara glad att jag blir tillfrågad.


Sen säger sonen att han inte kan ta ledigt från jobbet det första han gör. Jag funderade lite men sen säger han att han har blivit befordrad...........

GRATTIS mammas älskade lille pluttesnutt  ( jaaa jag veeeet att jag inte får säga så )


Så nu blir de lite annorlunda för honom, han hade visst ca 2 veckor på sig att "lära" upp sig av den som jobbar där nu sen tar Marcus över.

Jag blir så glad när de går bra för dom. 


Så nu vet ni de oxo ,, nu är de bara en sak till som jag inte har sagt MEN jag ska berätta den sen.


Jag kan säga att de är i oktober månad som detta ska ske... Hmm jag kanske redan har sagt de ?

Ja, jag vet inte vad jag svamlar om =)


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 9 september 2011 19:55


Jag tog mig i kragen o gick ut MED stavarna... Jag hade räknat med att jag skulle gå hela rundan på dryga 5 km, men där sket jag i de blå skåpet !!!


Jag va kass......... Jag är så besviken på mig själv att jag inte klarade av de bättre. Men först hade jag stavarna för höga så dom fick jag ändra mitt i rundan oxo. Jag fick väl till dom i lagom höjd till slut, men fy fasen va ont jag har i axlarna.


De va inte de att jag kände mig dum eller nåt för de bryr jag mig inte ett dugg om.. Jag ser ut som jag gör, med eller utan stavar.

Nä min högra hand värkte o fingrarna somnade,, de kommer från nacken. Så de gjorde ganska ont.

Jaja,, jag vet att jag är gnällig nu men jag BLIR faktiskt besviken på mig själv för att jag Inte klarar av de jag VILL. 

Nu va de första gången som jag gick med ett par stavar o jag Vet att jag måste ta de i små doser, så jag får försöka igen.


Men de va tråkigt, för jag tänkte slänga dom i diket o fortsätta hela min vanliga runda. Men de kunde jag ju inte =)

Nä nu ska jag ut o göra en stooooor skål med grönsallad. 

Ps,,, de va ju mina stavar som jag skulle inviga =)

Puss I Pannan ♥


Stavgång fred 9 sept

  1. 9 september 2011 - 20:03
  2. Övrig träning - Stavgång
  3. 2,39 km
  4. 0:25:00
  5. 10:28 min/km

Kalorier 181

 
 

 

Av Anneli Gustavsson - 9 september 2011 18:51


Ja herrejisses jag har ju precis glömt bort de ju ...


Vad för nåt ? 

De får ni veta sen för nu ska jag gå ut i kölden... Hua mig så jag fryser.... 

Jag vill inte men jag Måste gå ut...........



Toodles ♥


Av Anneli Gustavsson - 9 september 2011 17:45


Nu har jag kommit hem från handlingen. Jag åkte först till Konsum för att handla lite Lax hmmmm ja jag köpte lax.. Får se OM jag äter den =)

Jo jag ska lära mig att äta de.

Sen köpte jag 3 pajer ,, såna där små söta saker. Inte för dom är så jättegoda men dom är helt ok.. De blir 6 middagar för mig ,, så 6 middagar för 55 kr.. Eller nåt sånt va de. 


Sen åkte jag till Ica, precis när jag ska gå in så ser jag nån som liknar någon men jag reagerar inte först. Hon tittar på mig oxo.. Då ser jag ju att de är Anna... Lenas äldsta dotter... Då är hon o hälsar på sin moster Lotta,, de va första gången som jag "pratade" med Lotta för jag har inte vetat om att de har varit Lenas lillasyster. 

Så de va roligt att träffa båda två.


Anna har jag inte träffat på länge så henne höll jag om länge o flera gånger. Men samtidigt som jag blir så glad av att träffa alla Lenas barn så kan jag inte hjälpa att de gör ont i hjärtat på mig. 

Jag saknar Lena... Anna är den som är mest lik Lena oxo även att man ser på alla barnen att dom är lik sin mamma.

Så nu fick jag lite info,, ja som sagt. 

Hon ska stanna här tills på söndag så jag hoppas att vi hinner prata en liten stund innan hon sticker iväg.


Nu ska jag strax fjäska lite för mamma så hon tar Teddy medans jag går på en promenix.. Jag vill gå långt, men jag är oxo lite sugen på att ta stavarna.. Jag kanske inte ska börja med att gå nån längre sträcka med dom första gången ?

Sen o andra sidan så går jag o flaxar med armarna så man kan tro att jag har stavar när jag går, så de kanske inte är så farligt jobbigt om jag tar dom på en längre runda..


Nu svamlar jag bara så nu slutar jag... Ohh jag luktar Anna o hennes parfym =)


På tal om ärtsoppa...........Fy vad jag har blivit långhårig, jag måste klippa mig. Men jag väntar ett tag till.. 


Ha nu en bra dag. 


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogs


Av Anneli Gustavsson - 9 september 2011 14:27


God eftermiddag =)

Dom senaste kvällarna/nätterna har jag somnat ganska fort o de är jag så glad för. Visst har jag vaknat igen efter ca 30 min MEN jag har kunnat somna om igen efter ca 1 timme. Så skönt... Visst har jag somnat ganska sent men jag har inte behövt ligga o vrända o vrida...


Har klämt en finne som sitter mitt på kinden, de är väldigt sällan som jag har finnar. De händer kanske att jag får en finne var tredje år eller nåt sånt så de är ju helt ok , men nu kunde jag inte låta bli den ..  Den ska väck !!!


Måste handla lite så jag har nu till helgen, mest grönsaker, mjölk, yoghurt, middagsmat o frukt är viktigt. Grönsaker o frukt klarar jag mig inte utan.


Sen ska jag kolla med mamma om hon har lust att ta Teddy så jag kan gå ut på en promenix.. Hoppas de. Jag vet ju inte om hon har bestämt nåt... 


Jag har fortfarande småont i huvet,, de har jag haft i flera veckor nu o de är så tröttsamt.. 

Jag går med ständig muskelvärk så man kan tycka att man är van o de är jag när de gäller värken, men just skallevärk är det värsta jag vet. 


Igår kväll innan jag la mig så "lekte" jag lite med kameran o tog den här bilden på lyktstolpen som är utanför mitt. 


Sen fixade jag bilden lite i ett ritprogram så jag fick fram dessa färger. Så här håller jag på, ja att fota allt jag ser sen kastar jag de =)


Nu ska jag pimpla i mig lite vatten, har inte hunnit med att dricka så mycket idag. 


Va rädda om er, ha en bra dag. 


Puss I Pannan  ♥



 

Av Anneli Gustavsson - 9 september 2011 13:51



En kvinna annonserade under diverse:


"Önskas: make".


Nästa dag hade hon fått över hundra svar. Det stod samma sak i alla brev:


"Du kan ta min"......




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 9 september 2011 00:22


Har suttit o tittat lite på en fotosida med många fantastiska bilder.  Vad jag önskar att jag kunde fota bättre.. 

Jag önskar oxo att jag kunde ta mig ut lite mer till andra ställen o fota, än att bara vara här omkring.  Jag kommer inte på något ställe som jag kan tänka mig att åka till just nu, mer än att åka utomlands =)


De vill jag inte göra,, eller jo de vill jag. Men jag vill inte lämna Teddy hemma för att jag ska åka bort 1 vecka .... 

Tänk om nåt skulle hända honom.. Ja jag vet att  jag inte kan resonera på det sättet men det gör jag. Han är trots allt över 10 år.. 

Ja jag vet att de låter fånigt, men så är de så mao får jag snällt stanna hemma.


Visst kan jag tänka mig att åka bort en helg kanske, ja jag vet att de kan hända nåt under den helgen oxo .. 

Asch nu lämnar vi de här resonemanget =)


Teddy ligger nedbäddad i min säng nu ,, så nu är de bara jag som ska dyka ner o brottas med John Blund o hoppas på det bästa. Ja att jag knockar honom =)


Hoppas ni sover gott nu. Dröm söta drömmar, va rädda om er.


Trevlig Helg....


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogs


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards