Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 7 september 2011

Av Anneli Gustavsson - 7 september 2011 23:03


Ja då har vi ju lille trollet som hjälper fammoo med allt han bara får. Även då jag inte ber om de =)

Ni som såg sista filmen med honom vet ju att han lagade Teddys godisboll genom att stoppa ner ett av mina batterier så jag knappt fick upp de sen. 


Så här såg de ut ;


 

Visst ser de lätt ut,, de är ju bara att dra ut batteriet... FEL,,,,,,,,, de satt som gjutet i bollen o Liam han tyckte han va så duktig. 

Hålet är ganska litet så inte ens Liam fick ner sina fingrar.. Jag fick pilla med en kniv när han inte såg på, för jag ville inte förstöra han jobb då han hade lagat bollen =)


Vilken tur jag har som har en sån hjälpsam liten trollunge ♥




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 7 september 2011 21:31


Usch o fy fasen vad jag mår illa.. Ja de är nästan så jag vill spy för att lätta på trycket lite.. Jag åt för fort innan o de straffar sig med ALL rätt. De är jag Glad för så va de bra med de !


Jag åkte till gymmet innan o jag hade hjärtklappning så fort jag såg de. Att de ska behöva bli så jobbigt, men de är de..


Jag gick mot dörren väldigt sakta för att jag skulle hinna läsa OM det stod nåt på dörren som tex att de Inte va öppet just nu .... Men de gjorde de inte. Jag såg en kille så de va bemannat oxo... 

Jag öppnade dörren, nästan snubblade in pust stöööön o en jättesuck kom de innan jag kom fram till killen...


Vad jag svamlade om först vet jag inte. Men jag förklarade i alla fall att jag hade gjort operationen, hur mycket jag har gått ner o att jag har muskelvärk..

Jag sa att jag vill träna för att först o främst gå ner i vikt men även bygga så jag får lite starkare muskler.. 

Jag sa oxo att jag inte har nån aning om hur redskapen funkar så jag behöver nån som visar mig, då fick jag till svar att jag kunde kontakta en tjej som oxo jobbade där. hon är pt, men han visste inte riktigt hur mycket hon tog betalt ?


Eh ok,,, ingår inte de när man binder sig ett helt jävla år ? Får man inte de gratis då liksom ???

Ska jag behöva betala extra för de ???

För det första så har jag väldigt ont i mina muskler så jag vet inte om jag kommer att klara av att träna som jag vill ?

Det kostar 299 kr/mån i 1 år o jag har sjukpension.. Dom kör inte med någon rabatt för pensionärer.... Dåligt dåligt. Dom hade bara rabatt för studerande o de kunde nästan kvitta.. 30 kr i rabatt.. 


Jaha,,, alltså 199 kr i startavgift    299 kr/mån i 1 år + att jag måste betala för att någon kan visa mig HUR redskapen funkar !!!


Jag tackade för mig o sa att jag skulle tänka på de. 


Fan de är inte roligt. Visst dom kan inte hjälpa att jag har gått o varit nervös för att gå dit osv men jag tycker i alla fall att jag kunde fått mer hjälp.

Visserligen sa han att jag skulle få prova på de 1 ggr för att se hur det kändes o de är ju bra. Men 1 ggr är ingen gång i detta fallet.. 


Jag har inte råd att gå o träna o skulle jag ha de så vet jag inte vad jag ska göra av Teddy.. Jag vill inte binda upp mamma alla gånger som jag vill träna bara för att jag har misslyckats så totalt med att lämna Teddy ensam. 

MEN mitt misslyckande är enbart ett misslyckande pga att jag inte ville lämna honom då han sätter i halsen jämt o ständigt. Jag har varit rädd att han ska dö ifrån mig,,, vilket han inte har gjort.

Jag har daltat med honom i alla år så jag har mig själv att skylla o de VET jag.  Jag vet oxo vad jag inte ska göra OM jag skaffar nån mer hund sen. Ja de har jag vetat från första början även med Teddy.. No more not again =)


Detta va min nervösa dag. Fan att allt ska vara så dyrt. Det är ju ändå hälsan de handlar om,, de borde finnas tex bidrag mm man skulle kunna söka. Baah.. De är visst inte meningen att jag ska träna, så va de bra med de oxo.........


Ja jag vet att jag är lite gnällig nu, men de är inte roligt när de går emot en då man själv vill så mycket mer än vad man klarar av, ut.....


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 7 september 2011 19:46


Tog kameran o gick ut lite runt huset.. Ja ok de va Teddy som ville ut o göra sitt då fick kameran följa med..

Första svampbilden är väl ingen höjdare, men den andra gillar jag. Ja även snigeln som snällt ställde upp på några bilder. 

När jag va klar så tackade jag för mig o sa att om han hade vägarnf förbi så kunde han få lite god mat..

Ja jädrans jag satte ju på kaffet innan, nu har väl de "bryggt torrt" .... 


Dags för Bonde Söker Fru, sen är de Hawaii five–0


Toodles ♥


         

Av Anneli Gustavsson - 7 september 2011 17:35


Det är tragiskt det som har hänt.. 

Planet skulle tas ur bruk ...

Hade tre veckor kvar

Planet hade enligt ryska medier en flygsäkerhetsbesiktning som var giltig i ytterligare tre veckor vid olyckstillfället.


 


Expressen : 

Av Anneli Gustavsson - 7 september 2011 16:41



TILL GYMMET !!!



Av Anneli Gustavsson - 7 september 2011 14:31


Igår eller om de va i förrgår så hade jag fullt med fjärilar ute i min lilla trädgård.. Jag sprang som en galning efter dom o försökte få till EN endaste bild ,, men icke.

Jag sprang, jag smög o jag gjorde allt, men de sket sig... Jag fick i alla fall ett par bilder men på nåt helt annat...


Så här blev de ,, jag är nöjd med dessa bilder för de va minsann inte det lättaste heller... Dom poserar inte direkt så de gäller att vara snabb =)


   


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 7 september 2011 13:37


De är riktigt höstväder, trist o grått. Jag har inte kunnat promenera som jag har velat sista tiden. 

Jag funderar på att ringa ner,, eller gå ner till gymmet o kolla upp lite priser o vad dom kan hjälpa mig med ... 

Ja för att komma igång menar jag då,, resten är ju upp till mig =)

De känns så jobbigt att behöva gå dit o visa upp sig, de är säkert inte så att Alla tittar på "fläskpaddan" utan de sitter nog mest i mitt huvud. 


Jag SKA,, får se om de blir idag eller kanske i morgon... 


Ska fixa till några bilder på trollet oxo, synd att de ska vara så svårt att brottas o fota samtidigt annars hade ni fått se på goa bilder.. 


Idag har jag ingen middag klar, jag har ingen aning om vad jag ska äta mer än grönsallad =)

Nåt måste de bli, jaja jag får se vad som finns ..


Ha en härlig dag, hoppas inte att ni regnar bort. Va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se   


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" /> Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />




Superblogs

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards