Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 30 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 30 augusti 2011 20:52

Idag har jag shåååpat som Liam säger =)
Jag köpte ju nåt häromdagen men så behövs de nåt mer till så att jag ska kunna få klar den saken... Jag har inte allt än, men snart har jag de så nu är de bara lite jag behöver för att få klart allt sas.
Jag köpte solcellslampor till mamma för ett tag sen men hon ville inte ha dom så jag bytte in dom mot lite annat gott..
Jag köpte bla detta ......
Jackan , shampo o balsam   handlade jag på Rusta.. När jag såg storlekarna på jackorna som hängde där så tänkte jag först inte prova nån för dom skulle vara alldeles för små.. Jag provade 2 olika, o den som jag köpte va storlek XL... Kan ni fatta ???  XL........ Min förra vinterjacka hade jag storlek 58 o då kunde jag Inte  knäppa den...... Jag blev så glad att jag kunde ha den här storleken,, visst de är inte världens snyggaste jacka men jag KAN HA DEN   =)
Handduken o de "paketet" köpte jag på Ikea.. Jo då jag åkte dit alldeles själv.. Men de blev jobbigt, jag fick lite ångest o började svettas som en gris. När jag stod i kön så kände jag hur allas ögon blev större o större ju mer dom stirrade på mig .. Jag kände mig mindre o mindre,, men jag stod kvar. Aldrig i hela livet att ångesten skulle få vinna över mig nu.. 
Detta är Mitt Liv......
JAG bestämmer o ingen jävla ångest. När jag hade betalat så såg jag Linus o hans kompis så jag pratade med dom. 
Jag köpte  mig o Linus en mjukglass, kompisen åt en korv. De va gott med en glass, men jag önskar att jag Inte kunde äta sånt.. Nu är de inte ofta som jag äter onyttiga saker så de va egentligen ingen fara. 
Dom åkte med mig hem, han är så mysig Linus (systerson).
När jag kom hem så hämtade jag Teddy inne hos mamma sen gick jag in o gjorde mig en sallad o den ska jag strax äta.. 
   
 
Titta på bilden,, de är bevis på att de ÄR storlek XL  =))))
Hur underbart är inte de ?!. 
Hmm ,, den kanske va felmärkt ?
Nä jag skojar =)  
Tänk om den är felmärkt så jag har större storlek än jag tror ?
NÄÄ klart att de inte är så. Nu ska jag inte hålla på.  Skärpning tack.
Jädrans jag skulle ju ringt till syrrans man men nu är de för sent. Jaja jag får ta de i morgon... 
Puss I Pannan  ♥

Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 30 augusti 2011 20:45


De är så jädrans dålig stil på Robinson med dom som vill åka hem. Nu vet jag inte varför den första tjejen valde att lämna ön.. Men Lisa näää fy vilken dålig stil .. Där har hon tagit upp en plats för nån annan som mer än gärna hade varit där.

Man VET exakt vad man ger sig in i............


Dom som "bara" längtar hem borde Inte få åka hem utan stanna kvar o kämpa !!!



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

  

Av Anneli Gustavsson - 30 augusti 2011 14:37


Pippilotta Viktualia Rullgardina Krusmynta Efraimsdotter Långstrump,,, men jag kallas bara för Pippi... 

Bla den filmen gick hem hos Liam när han va här i helgen. Film, glass i stora lass, yttepyttelite godis o vattenmelon de va de som gällde. Javisst ja, jag glömde ju vattenflaskan,, de va först vatten sen saft o sen vatten igen. Han va inte alls sugen på att äta mat, men han va duktig o försökte. 

Huvudsaken va att han fick i sig nåt, sen såna här dagar spelar de ingen roll om de är skräpet som går hem. Man bråkar inte med ett sjukt barn.


Vi hade som vanligt mysigt när han va här, men de va inte roligt att han blev sjuk. Nu är han säkert redan mycket bättre. Ja de va han igår i alla fall.


Jag hade lite problem med bloggen igår, jag blev utloggad flera gånger så jag orkade inte sitta här o bråka med den. Hoppas de går bättre idag.


Inatt hade jag en sån dröm, jag minns allt. Egentligen skulle jag skriva ett eget inlägg om den, ja jag får se om jag gör de senare.


När jag va på väg att somna så fick jag nästan migrän så de va bara att traska upp o ta en pylla o försöka somna om. De gick bra, men sen i morse så när jag hade ätit så kom de tillbaka så de va dags för ytterligare en pylla. Jag somnade till en stund o de känns lite bättre nu, men jag har en sån jobbig rethosta o känner mig konstig i ögonen.. Asch de är säkert bara en vanlig fibromyalgidag ..


Jag är så sugen på att gå ner o prata med dom på gymmet o kolla upp om jag kan träna nåt där ... Jag är lite tveksam pga min värk då jag måste binda mig i ett år.. Tänk om jag inte kan träna vidare ? Nä jag får tänka på de o prata med dom o se vad dom säger. Ja, jag gör inget annat än att tänker på de för jag är riktigt sugen.


Här kommer lite goa bilder från våran helg. Lite o LITE,, ja de kommer "några" bilder =)


   

Bänkad framför filmen med sin vattenflaska

   

Här kom febern o hälsade på honom igen så han sov så gott i flera timmar.


 

Han är väldigt duktig på att hjälpa fammoo o göra plättar.


   

Efter plättarna får man lite godis o saft. Ser ni så fint han har lagt Teddys ben i den bruna skålen ? Nallarna ska sova lite middag.


   

Mmm va gott med lakrits. Bild nr 3 blinkar han precis o gosar med den lilla nallen.

    

En gosekram fick lilla nallen.

 

De är så mysigt.

   

Fammoos yoghurt går alltid hem ... Här surplade han på o tryckte ner hela munnen så de va extra smaskigt.

   

- Fammoo har du nåt gott ? Har du de fammoo ?  Ja titta fammoo vi kan smaska på vattenmelon säger han o skyndar sig att plocka ut skålen från kylen.

   

De va smaskens.. Melonen va riktigt saftig så de bara rann när han åt..

 

Andra omgången melon.

 

Nu va magen mätt o go. Melonen låg i Liams mage o sov o snarkade , så nu fick vi viska så vi inte väckte den.

   

Febern gjorde sig påminnd igen o han somnade gott innan de va dagför jourcentralen ( vc ) ....


På jourcentralen som dom att han hade öroniflammation o fick antibiotika. Men de visste jag att han skulle få redan innan.


Nu ska jag in till mamma o äta lite mat med henne o Tilda.


Puss I Pannan  ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

  

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards