Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 29 augusti 2011 23:52


Jag har blivit utloggad rätt ofta på bloggen ikväll så jag har inte kunnat ta hand om resten av kommentarerna.. 

Jag gör ett snabbt försök att önska er en god natt. Ha en bra dag o va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥




 



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 29 augusti 2011 22:01


Jag älskar verkligen att se på detta program, men ibland kan jag bli heligt förbannad.... 

Jag tycker att de är misshandel när man som  Isabel  tvingar sin lilla dotter/bebis  att ta hål i öronen medans hon själv sitter o håller för öronen Skäms på Dig. Sen vräkte hon ur sig en massa dumheter inne på körskolan om gamla människor o mexare .... Not good,, not good at all.


OM barnen när dom har blivit tillräckligt stora o vill ta hål i öronen så är de upp till dom,,,,,,,,,,,Inte att behöva utstå sån smärta då dom inte vet vad som händer.


Jag tycker oxo att dom har varit ,,, allra helst Agnes-Nicole elaka mot Gunilla o hennes hem/leverne...

Visst hon bor Inte som dom andra o hon bjöd inte på en massa lyxmat men vad gör de ?  De är ju upp till var o en hur dom vill ha de.


Agnes-Nicole är oxo en människa som kan göra mig mörkrädd med sitt sätt att vara mot hunden med kläder o extensions bara för att svansen har blivit rakad... De växer ut.............


Ja, jag fick mig många goa skratt i alla fall o jag tänker fortsätta att titta =)

Marias mamma Anita är helt underbar  ♥

Av Anneli Gustavsson - 29 augusti 2011 21:27



Men mamma,,, är den blå skålen så liten ???



Hahahaha snacka om att bli besviken. De är


klart att skålen kanske såg större ut när


hon va barn =)



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs


Av Anneli Gustavsson - 29 augusti 2011 20:30


Tog lite kort när jag va ute innan. 

(klicka på bilderna för att få dom större)

             

Den här långbenen ställde gärna upp för ett foto..



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 29 augusti 2011 19:20


2008 cirkulerade en fantastisk film på internet om återföreningen i Afrika mellan ett vilt lejon och hans tidigare skötare. Kvällens dokumentär berättar historien som började med att två kompisar 1959 köpte ett gulligt litet lejon. Hur de levde i London på 1960-talet och vad som hände när lejonet blev ett rovdjur på över 100 kilo.


Jag såg inte hela, men de kommer i repris i morgon kl 00:10 - 00:55. Vet inte om den kommer nån mer dag.  OM ni inte har sett den så gör de,, de är en otroligt vacker dokumentär...



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Av Anneli Gustavsson - 29 augusti 2011 16:00


Alla Vill Vinna


Ingen Kommer Undan


Tjejer Vs Killar



Missa Inte Robinson kl 20;00



Svenska Hollywood Fruarna kl 21;00




Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs


Av Anneli Gustavsson - 29 augusti 2011 14:00


Hoppas sonen kan titta förbi efter sitt jobb idag o hjälpa mig med de som vi inte hann igår för han fick ju åka hem till Liam o Nina.. 

Liam är visst jättejobbigt när han ska ta sin medicin.. Ja, de är han verkligen inte ensam om de är inte de jag menar men nu är de just Liam som Måste få i sig den så han blir piggelin.

Jag pratade en snabbis med Nina hon ringde innan, Liam va något piggare så de är härligt.


Jag har sovit ganska oroligt inatt för jag har fått för mig att jag har haft Liam så jag har tittat efter honom några gånger men de är väl bara för att Teddy har legat i min säng o hoppat o bökat när han inte har kunnat sova =)


Regnet öser ner o jag tycker att de är lite kvavt, men de kanske de inte är. Jag känner mig svettig o konstig. Har lite ont i huvet men de går över.

Hahahaha de sa jag till Liam för han hittade en liten, liten, pytteliten skorpa på sitt lilla finger att den försvinner tills du gifter dig.

Jaha blev svaret då =)

De är tur att dom kan godta vissa svar i vissa lägen ..


Hur gör ni när ni vattnar era blommor ? Alltså nu menar jag inte att ni sätter på kranen, fyller kannan med vatten o vattnar blommorna .. Eller att ni tar blomma för blomma o håller under kranen för att vattna dom.. 

Gör ni nåt mer som tex prata med dom osv ?   =)


Förr hade jag helt underbara blommor, jag hade så många fina stora blommor så tom Marcus tyckte att de va för mycket när han va liten... Mamma sa oxo till mig att man inte såg ut genom fönstrena. 

När jag blev sämre med värken , vikten steg o självförtroendet åkte ner under skosulan o jag ville inte mer så orkade jag inte med några hemska blommor. Hur 17 skulle jag kunna ta hand om dom när jag inte brydde mig om nåt mer än att få sitta i min trygga lilla vrå där ingen kunde säga nåt ont till mig ?

Så jag har inte haft några levande blommor på väldigt många år, bara fina tygblommor ... MEN dom tygblommorna har jag lagt ut i förrådet o ersatt med riktiga blommor som ni vet o nu är de så fint här. 

Jag lever livet o de gör mina blommor oxo =)


Nu ska jag fylla på muggen med lite gottit kaffe.. Idag blev de en banan istället för ett äpple ,, de ni...


Ha en bra dag, hoppas inte att ni regnar bort.


Puss I Pannan ♥



Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards