Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 28 augusti 2011 19:14



Idag körde jag o Liam racer,, ja vi körde sååååå fort in till Vc......

Nä jag körde inte alls fort, jag satt o brummade högt så Liam tyckte att de gick med racerfart..

Jag tycker inte om att köra andras bilar, men de gick bra att köra Marcus o Ninas bil. Den är ju mycket större än mammas så jag kände mig liten i den. Den va jättego att köra.


Liam va jätteduktig hos läkaren. Ja han blev lite lessen när läkaren ville titta i öronen på honom. Han satt i mitt knä o jag höll om honom..

Jag gillade inte den läkaren nåt speciellt för hon ville bara göra sitt o sen gå.. När man har med barn att göra så kanske man får visa o förklara lite mer än hon gjorde. MEN de gjorde jag istället så hon fick snällt vänta tills jag hade förklarat för Liam vad hon skulle göra.....

Hon va inte elak eller nåt sånt, men nä jag gillade henne inte.


Han hade öroninflammation, men de visste jag redan. Trumhinnan hade brustit o de va de jag sa innan oxo =)))

Däremot trodde jag att han hade på båda sidorna, men de sa läkaren att han inte hade hmmm... Ok jag får lita på henne =)


Marcus o Nina kom hem precis lagom så dom kom till Vc sen körde vi hem Nina o Liam.. Vi hann äta varsin banan trollet o jag plus att vi hann lägga ett pussel.

Himmel o pannkaka vad duktig han är, de va roligt att se. 

Sen åkte Marcus o jag till Ica Maxi där han  löste ut medicinen o handlade lite. Jag köpte bla en paj, jag ville egentligen inte ha de men jag orkade inte fixa till nåt .. Jag köpte en till mig o en till mamma. En kyckling o broccoli paj..  Den va ok,, men nu har de blivit fel mat i ett par dagar. Pannkakor o en mjuk macka igår o pajen idag.. Ja jag tog bara ½ paj med sallad för jag ska ta den andra ½;an lite senare... 


Ja innan Marcus körde hem mig så stannade vi till på ett annat ställe o jag köpte nåt stort, fint men jag kan inte säga mer nu för jag behöver lite hjälp med den här blablablabla tjosan o de får jag i morgon för Marcus va tvungen att åka hem då Nina ringde för Liam ville inte ta sin medicin. Hoppas att han har tagit den nu lillplutten.

Så i morgon kväll kan jag berätta vad det är.. Marcus kommer o hämtar mig efter jobbet för jag ska ha Liam några timmar för dom ska göra en sak "hemlis"  =)


Jag känner att jag är lite trött nu,, har så ont i musklerna. Jag tycker att de borde lugnat ner sig nu, men de gör de säkert snart.

Jag ska fixa till sängen som Liam har sovit i, ställa undan den. 

*gäääääääääsp*  Ojsan...  Jag kanske skulle hoppa in i duschen så jag vaknar till lite. 


Nu är jag ensam utan troll igen.. Ja, jag har ju lilleman som tur är.. Men nu är han hemma hos lilla mamma o pappa.. 

Tänk vad hemskt de hade kunnat bli för Liam om han o jag inte hade haft den här relationen... Fy så fruktansvärt om han hade suttit här o varit lessen för att han inte känner mig ordentligt, att han inte vågar vara de lilla troll han är..

Uffa, jag får ont i magen bara jag tänker på de. Men nu är de Inte så mellan oss som tur är =))


Undra om de är nåt bra på tv;n ikväll ?


Ha en mysig kväll..


Puss I Pannan  ♥

Jag glömde säg att jag fick världens goaste kram av svärdottern för att jag hade Liam.... Jag blev så glad för den ♥♥♥


Mer Trafik till din Blogg !!

De är inte svårt att registrera Din Blogg eller Hemsida.

 BLOGGTRAFIK.NU    MER TRAFIK


BLOGG RIKET

PANELEN     SVENSKA SAJTER 


 MARKNADSFÖR DIN BLOGG HÄR


 BloggRegistret.se

 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Viktbloggar - <a href=Dietguiden.com" border="0" />


Superblogs



Av Anneli Gustavsson - 28 augusti 2011 13:06


Liam han somnade väldigt gott igår kväll o jag satte mig en stund o slappade framför tv;n..

Precis när jag hade stängt ner datorn o va på väg att släcka ner i lgh så vråååålade Liam rakt ut...

Faaaammmmooooooo


Herregud vad är de för fel ?

Både jag o Teddy flög ur soffan o jag rusade in i sovrummet då halvsitter Liam i sängen o säger;   - Kom fammoo.

Jag bäddade om honom sen sov han på mindre än 30 sek...


Jag lovar att hjärtat höll på att flyga ur kroppen på mig. 


Liam har sovit väldigt oroligt inatt, han har haft lite ont i öronen/feber o sen har han haft lite växtvärk i benen så jag har masserat för fullt..

När Liam väl somnade ,, ja då började Teddy stöka runt i sängen för han hittade ingen skön sovställning o så har natten varit. 

Jag har inte sovit många minuter, men jag kan sova sen. Jag hade kunnat lägga mig nu medans Liam sover lite men jag ska fixa lite för vi har en tid till VC kl 15, nu får han säkert lite medicin så han blir pigg.

Trumhinnan har ju brustit på honom så de är inte konstigt att han har ont lilltrollet.


Jag försöker få upp min klocka för att byta batteri,, den sackar efter nu .. Men man kanske inte kan byta batteri ? Jo de måste man väl kunna ?

Jag har för mig att jag fick med mig ett extra ,, ja jisses om jag kunde hålla ordning på nåt ..


Ha en bra dag, jag kikar in till er när jag får tid..


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards