Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 17 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 17 augusti 2011 23:56


 Jag sitter o tittar runt på lite olika bloggar o det är rätt skrämmande måste jag säga. 

9 av 10 bloggar sitter de UNGA tjejer som skriver om HELA SITT LIV o lägger ut bilder på sig själva när dom försöker se kåta ut o putar för fullt med sina små läppar som inte alltför länge sen lämnade mammas bröst...


OM jag nu skulle försöka få till en sån där lite "gullig" bild som dom här små söta flickorna får till så skulle jag mest se SKITNÖDIG UT....... Inte skulle jag se kåt ut de är en sak som är säker...


Jag har sån lust att skriva nåt till dom här flickorna så dom fattar att de är FARLIGT o att de finns så många äckliga killar,gubbar som inget heller vill än att "ta dom".................


Jag tycker att Admin för alla bloggställen MÅSTE kolla upp alla sina medlemmar , det låter kanske galet men de tycker jag.

De borde finnas någon som kan sitta o kolla runt lite för att se vad som händer. 


Eller är jag helt fel ute ???


Nä,, föräldrar ,, vänner mm hjälp era vänner att kolla upp vad era barn, vänner mm gör.............



BloggRegistret.se Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />

Av Anneli Gustavsson - 17 augusti 2011 23:21


Visst är de väl alltid roligt att få fler besökare till Din Blogg / Hemsida..

De är inget svårt att få till..



Klicka på länken här nedanför så följer du anvisningarna. 



 BLOGGTRAFIK.NU



BloggRegistret.se Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />

Av Anneli Gustavsson - 17 augusti 2011 22:00



De är ju inte klokt av personalen att inte kolla upp de med rullstolen. Dom hade all tid i världen att kolla upp detta nu när Tanten hade fått en ny rullstol... 


Fy fasen dom borde skämmas,, hon kan ju aldrig få tillbaka vare sig sonen eller sonens begravning. 


Stackars gamla tant ♥

Av Anneli Gustavsson - 17 augusti 2011 19:09


 Jag ville gått längre men mamma hade en tid att passa.


Kvällsrundan 17 aug

  1. Anneli
  2. 17 augusti 2011 - 19:50
  3. Övrig träning - Gång
  4. 3,54 km
  5. 0:35:00
  6. 9:53 min/km


BloggRegistret.se Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />

Av Anneli Gustavsson - 17 augusti 2011 16:21


NU skiner solen minsann... Innan när Teddy o jag gick ut så va de i alla fall uppehåll,,,,,,,, en liten stund sen började de spöregna !!!


Jag är så trött på detta väder.. De va bara att gå hem med Teddy igen för jag ville inte fortsätta rundan när det regnade så.. 


Jag ska försöka ge mig ut nu igen för mamma ska inte vara hemma sen ikväll.. 


Jaja, jag mätte upp den lilla rundan som blev.. 


Onsd 17 aug

  1. Anneli
  2. 17 augusti 2011 - 16:18
  3. Övrig träning - Gång
  4. 1,76 km
  5. 0:20:00
  6. 11:22 min/km

Av Anneli Gustavsson - 17 augusti 2011 13:46


Vart har sommaren tagit vägen ?

Har Du den hos Dig ?  Snälla skicka hit lite av den då  =)

Jag ska väl inte klaga nu för just nu är de uppehåll så egentligen borde jag passa på att gå ut en runda med Teddy.


Jo då,, de ska jag. Jag ska bara dricka upp mitt kaffe först.

Inatt har jag varit i Kroatien o bott hos en familj som jag aldrig har träffat innan. Dom hade 2 söner, båda va yngre än mig. 

Deras äldsta son kom o satte sig jämte mig när vi satt o åt, sen började han ta på mig på armen hela tiden. 

Rätt som de är så böjer han sig fram o pussar mig på kinden o hans föräldrar hejar på honom o blev jätteglada. 


Jag fattar först inget. Men sen säger nån av hans mostrar/fastrar att de är en sed dom har där. Jag undrar vad de är för konstig sed då ?

Jo den äldsta sonen ska flirta med vilken tjej han vill , alltså han ska få den här tjejen att falla för honom så de till slut ska sluta med giftemål.


Jag får ju panik för han va väldigt ung, alltså han visste inget om livet alls. Jag försökte att förklara för dom att de inte går till så hemma i Sverige, men dom började prata både högt o väldigt fort.. Värsta hönsgården ..

Jag va tvungen att göra de han gjorde, vara där han var osv.. Jag vet inte hur drömmen slutade för jag vaknade tack o lov =)


Hoppas ni har sovit gott. Nu ska jag pimpla klart sen ska jag ut... 


Puss I Pannan ♥




Om du behöver en vän ( sms:a mig ), 
behöver du ett gott skratt ( ring mig ), 
behöver du en kram, ( kom förbi hos mig ), 
behöver du låna pengar (Abonnenten du söker kan inte nås för tillfället!)

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards