Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 16 augusti 2011 23:42


På min lillrunda innan med Teddy så hade jag med mig kameran, ja jag vet att de är så gott som samma bilder hela tiden.. Men jag ser olika vinklar o andra moln, eller som nu när den ena hästen inte alls ville komma fram utan stod bakom stenen..



Jag hade tänkt på runt till er nu, men jag fick så fruktasvärt ont i nacken så jag tar de i morgon.

Jag önskar er alla en god natt.. Va rädda om er o varandra.


Puss I Pannan  ♥


               

Av Anneli Gustavsson - 16 augusti 2011 22:56


Den här serien är så tröttsam... Jag har aldrig förstått tjusningen med dessa kvinnor som struttar omkring o inte gör ett skit =)


Men de är ju jag de =)

Ja ok, jag ska inte dissa serien helt... Tacka vet jag MR BIG  ;o)

Nä, fram med lite bättre program på tv;n istället.


Tacka vet jag  Svenska Hollywoodfruarna... De börjar nästa måndag så de får vi inte missa... 

De verkar som att de kan bli lite intriger där.. Kuvl kuvl som Liam säger =)


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 16 augusti 2011 21:45


Oj oj nu ligger dom risigt till.. Jag gillar inte Trev o jag hoppas att han åker ut. Fast o andra sidan så skulle de vara roligt om han fick stanna kvar för han retar ju dom andra =)


Av Anneli Gustavsson - 16 augusti 2011 21:01


Glöm inte att kolla in Gordon... 

2 avsnitt är de, så nu försvinner jag för en stund =)


Av Anneli Gustavsson - 16 augusti 2011 20:54


Fy fasen, jag började precis kolla på tv3 om supersmal o superfet.. Just nu handlar de om en megafet kille som har gjort gbp flera gånger men fortsätter att "njuta" av maten som han säger. Han följer Inte den dieten som man ska utan fortsätter alltså att äta..


Han kan inte sköta sin hygien. Han orkar inte stå upp när han ska pinka så han pinkar i muggar som han tömmer ut i slasken i köket o även inne på toan. De är fläckigt efter honom i hans soffa o säng för att han inte kan hålla sig tills han kommer till toan.


Hans vänner vill inte komma o hälsa på honom längre för att de stinker av urin.. 


Bara för att man är sjukligt FET så behöver man Inte bli svinaktig av sig. Usch de va rikigt äckligt att se honom... 

OM man nu har svårt att sköta allt sånt där så får man försöka få hjälp. Men han verkade inte bry sig ett dugg.


Nu såg jag inte från början så jag vet inte alls vad som har hänt under programmet. 


Nu ska jag skynda mig för nu börjar mitt program......... Gordon =)


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 16 augusti 2011 19:27


Gick rundan nhr o hem igen. De va skönt, men kallt.. 

Jag klarade tom av att jogga några fjuttiga meter =) 

Detta va min andra promenad idag, men den första va lite mer promenadtraskandemys =)



Kvälls promenad

  1. Anneli
  2. 16 augusti 2011 - 19:26
  3. Övrig träning - Gång
  4. 5,31 km
  5. 0:55:00
  6. 10:21 min/km

Av Anneli Gustavsson - 16 augusti 2011 17:23


Tappade bort tiden då jag blev ståendes o pratade med några grannar.. De va ingen träningspromenad den tar jag snart.


Tisdag 16 aug / Teddy

  1. Anneli
  2. 16 augusti 2011 - 17:23
  3. Övrig träning - Gång
  4. 2,94 km

Av Anneli Gustavsson - 16 augusti 2011 15:32


Jag måste ta en liten paus nu,, har suttit länge o svarat på kommentarerna... De är inte så många kvar nu,,, 17 st så dom kommer ut snart. Jag måste ut med Teddy, o sen måste jag röra på mig .. Får nästan lite spasmer i hela kroppen o de vill jag inte ha =)


Puss I Pannan  ♥



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards