Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 15 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 15 augusti 2011 23:43


Nu kan vi andas ut igen. Sanna har kommit fram till sin nya familj. Syrran ringde för ca 1 timme sen o sa att hon hade pratat med Sanna på msn. 

De hade visst strulat lite så hon visste inte så mycket, men allt verkade ha gått bra.

Jag frågade syrran innan om de va jobbigt ? Men hon sa att de va bättre nu när hon är på plats.

Jag har haft svårt att sova o koppla av dom här dagarna nu så jag kan bara tänka mig hur Mia har haft de. 


Skönt, skönt o ännu skönare.


Tidigare ikväll så ringde de på dörren precis när jag hade strippat av mig mina byxor så jag öppnade i ett linne o trosor =)))

Jovisst gjorde jag de.. Ja jag såg ju i "ögat" först att de va säkert att öppna halvnaken...

Utanför står Camilla, en "villa"granne som bor lite längre ner .. Hon kom hit med lite kläder till mig.. 

Tack vännen, du vet att jag blev glad för dom. Jag fick på mig alla, men på kortbyxorna kunde jag inte riktigt knäppa dom..

MEN jag fick i hela min röv,,, de va inte dåligt. De har hela tiden varit mina lår o min feta röv som har satt stopp för byxor mm.

Men jag förstod att magen skulle sätta stopp för kortisarna.. Men jag kommer att kunna ha dom oxo... 


Gissa vad det är för storlek ???  48......... Va ,, de är helt otroligt. Jag har alltså gått från storlek 58-60 till 48........... 


Vi drack lite kaffe o pratade. Hon är så mysig Camilla, så mjuk o go på alla sätt. De är roligt att umgås med henne. Lika mycket som hon kan prata ,,, lyssnar hon. Hon kan verkligen sätta sig in i hur andra har de osv, de känns så gott att kunna prata med henne.

Ja jag hoppas inte att hon blev helt förskräckt när jag började bli lite fräck hahahaha,,, men ja de är ju jag i ett nötskal ...

Ahh de tålde hon...


Jag o Teddy följde henne hem så Teddy fick göra sitt, sen gick jag hem o gjorde inte ett skit =)

Nu har jag kollat lite på tv;n så jag har inte kommit ifatt mig med era kommentarer än.. Men jag ska ta dom nu, ja strax =)


Titta här så gulligt vykort jag fick av barnen.. De är medicin för själen de.. 

Jag fick en fin blomma oxo,, men jag blev gladast för kortet =)


Puss I Pannan  ♥


 

Av Anneli Gustavsson - 15 augusti 2011 21:15


Nu sitter tjejerna o blir intervjuade efter serien. Jag tycker att de är rätt intressant att se hur dom är som personer.


Kim, kvinnan som dricker mycket o bråkar tycker jag är rätt hemsk. 

De är Kim o en till som jag inte kommer ihåg namnet på som tjafsa hela tiden. Ja hon med putläpparna... De är typiskt kvinnor som måste hålla på jämt o ständigt.


Varför,,,, varför i hela fridens namn måste dom flesta förstöra sitt utseende med putläppar , åtstramade ansikten så dom ser ut som kineser , bröst som är värsta hyllan .. Den hyllan kanske är till för att bära upp ev hak-häng som kan tänkas bli OM man inte hinner med ett lyft =)))


Asch, jag tycker att dom förstör sig själva för dom ser konstgjorda ut.

Av Anneli Gustavsson - 15 augusti 2011 14:31


Som sagt så va vi hos syrran  i går eftermiddag o firade av Sanna nu när hon åkte iväg till Boston...


Dom hade öppethus så folket kom redan vid 11 på morgonen o sista gick sent på kvällen. Hon följde med sina kompisar ut o åt o sen tror jag hon åkte hem till familjen igen.


Vi fikade när vi var där. Jag åt faktiskt lite jordgubbs paj o ananas paj med vanliljglass. De va så gott.


Jag önskar att Ni alla kunde vara där o se all kärlek o vänskap som Sanna o hennes vänner har. De är otroligt vilka goa kompisar, den som har hälften av de som Sanna o hennes vänner har är mycket rik kan jag lova..

Jag har nog aldrig sett sån vänskap någonstans, så de va ganska jobbigt att tänka på att Sanna skulle åka ifrån både familj o vänner.. 

MEN, hon kommer ju tillbaka.. Ja de hoppas jag så hon inte stannar kvar där. Nä de får hon inte.


Jag har nu i ett par dagar skickat ,,, ja ok trackat Sanna med mina jag älskar dig sms så hon inte ska glömma mig. Så hon är nog rätt så glad att hon har åkt iväg o slipper dom nu=)

De är smällar man får ta när man har mig som moster.


Jag tog lite kort på dom igår,, men de va lite nervöst för jag har ju inte träffat hennes vänner på det sättet så jag va lite orolig för vad dom skulle tycka. De blir lite suddigt o taskigt taget , på dom bilderna som egentligen skulle bli mest lyckade .. Men men, de blev som de blev. Jag fick till några i alla fall. 


Håll i er........... De är MÅNGA bilder =)

Men ni känner ju mig nu, så de kunde Ni säkert räknat ut  =)

(klicka på bilderna för att få dom större)

               
   syrrans brudbkett
                                                                                            Titta här så stooor o fin flagga dom hade gjort med Sanna på.. Helt otroligt läcker.



                 


Ja som ni ser så fick både Dino (hamstern) o Teddy vara med.. Jaa,, även jag =)


Nu ska jag dricka upp mitt kaffe..


De blev inget avsked igår........... De blev ett på återseende såklart =)

Håller tummarna att resan går bra.... 


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards