Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 10 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 10 augusti 2011 22:30


Tidigare ikväll  va jag så trött så jag hade kunnat somna sittandes vid datorn o de hade slutat med att jag hade fått hela alfabetet i pannan.. De har hänt många gånger innan att jag har somnat vid bla datorn.


Förr hade jag gladeligen gått o lagt mig o sovit tills jag vaknade igen OM inte Teddy ville gå ut såklart.  Jag älskade när jag fick en anledning till att sova, slöa o bara vara en riktig slappis..


Nu funderade jag istället på hur jag skulle kunna hålla mig vaken. De kröp i kroppen så jag ringde till mamma o frågade om hon kunde ta Teddy så jag fick gå ut, de kunde hon.


Men just de här med att istället för att lägga sig o sova till att gå ut o gå,, att röra på mig är helt otroligt.

De är nästan så jag inte tror mig själv då jag går på mina promenader utan jag får nästan påminna mig själv att de faktiskt är jag som är ute o går. 


De är så roligt. Jag börjar redan nu fundera på hur de ska bli till vintern då jag inte kanske kan gå lika mycket som jag gör nu... 

Visst har jag min lilla cykel i vardagsrummet, den är jag glad för. Men just de här med att komma ut, att få sträcka ut sig ordentligt. 


Jaja, de ordnar sig sa kärringen o sket i vasken =)


Lite tankar bara från mig.......... Toodles   ♥


BloggRegistret.se Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />

Av Anneli Gustavsson - 10 augusti 2011 20:58


Fy fasen va kallt de är ute nu. Svetten rinner men jag fryser som bara den..

Ska först vattna blommorna hos grannen sen blir de duschen o upptining .....


Kvälls runda ons 10 aug
Anneli
Datum / tid: 10 augusti 2011 - 20:55
Träningstyp: Övrig träning - Gång
Distans: 4,63 km
Tid: 0:50:00
Snitt: 10:48 min/km

Jag klarade inte gå längre för värken nu när de va så kallt.

Av Anneli Gustavsson - 10 augusti 2011 18:36


Grease är på tv;n, jag älskar den filmen. Tyvärr visste jag inte att den skulle vara nu så jag har missat så gott som hela...

Nu sjunger dom låten Sandy eller heter den Sandra Dee ?


Det tog 2 timmar att klippa Teddy, han va så duktig. De behövdes verkligen, han är så torr i skinnet så jag måste duscha honom med mjukgörande schampo så de återfuktar lite. 

Han tycker att de är så skönt när jag river med mina naglar. 

Han är som en helt annan hund, ja till utseendet bara.. Jag är nog den enda som tycker att han är söt när han är "naken"... 

Så nu är de bara en dusch o klippa klorna på honom. Sen ska han få vara ifred.


Nu skiner solen o jag funderar på om jag ska hinna ut på en promenad eller inte ?

De har regnat hela dan igen. Trist som bara den. 


Här kommer några bilder som jag tog på Lilleman innan när han sitter i sitt älskade fönster......


     

Ja de gick visst någon utanför så Teddy va tvungen att säga till dom =))


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 10 augusti 2011 15:00


Nu är jag inget annat än gnällig känner jag.  Usch o fy 17.. Har fortfarande väldigt ont  i kroppen, ont i huvet o mår allmänt blaaahaaaa..


Jag funderar på hur läkaren får ihop sitt tänkande när de gäller min medicin, men jag får helt enkelt inte ihop de. 


Inatt har jag drömt om pappa igen. Jag förstår inte varför han kommer tillbaka till mig i drömmarna .. Han har fått tillbaka sitt liv igen men bara för en stund för att han ska kunna tala om för mig att han ska dö.............

Samma dröm hela tiden, men på olika platser o olika människor. 

Nattens dröm va vi uppe på flahultsskolan , ja de såg helt annorlunda ut än de gör. Vi höll till i ett stort kök för vi lagade massvis med mat. 


Han hittar mig där o berättar att han ska dö , jag säger till honom att han inte ska be att få tillbaka sitt liv bara för att komma till mig o berätta detta för jag vet att han är sjuk o att han har dött. 

De värsta är i drömmen då han har fått sitt liv tillbaka för en stund att läkarna måste ta hans liv igen så han kommer tillbaka till döden !!!


Jag VET att han är död. 


Nä nu skiter jag i både värken, huvudvärken o döden. Nu ska Teddy bli en naken hund...............


Regnar gör de, men jag hoppas på uppehåll till kvällen så jag kan gå UT.....


Ha en bra dag, va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards