Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 9 augusti 2011 22:27


Jaha läkaren ringde inte tillbaka, men de hade jag inte väntat mig heller. Jag tycker att de är så dålig stil, så nonchalant av dom. Jag är bara ute efter min vanliga dos så jag kan ta mig igenom dagen på ett drägligt sätt,,, absolut inte mer.  


ALLT STÅR I JOURNALEN !!!


Citodonen som han skrev ut en liten paket,, ja de va jag som ville ha ett litet paket för jag får snart lösa ut från mitt ordinarie recept skrev han helt åt skogen så de kunde kvittat.

Jag tar 1x4 citodon/dygn... NU skrev han ut så jag ska ta 1 tabl MAX 1ggr/dag o inga paraflex........

Jag vet inte vad jag ska göra, mer än att jag måste vänta tills min läkare kommer tillbaka.. De lär bli roliga veckor, fy fasen. 


Tänk,,,, TÄNK om jag bara kunde bli fri från min värk o börja jobba ?!.

En dag kanske jag kan de.. 



Nä, nog om de.


De blev ingen promenad idag för de har åskat i flera timmar, sen när de slutade o jag bestämde mig för att gå ut så började de igen så jag vågade helt enkelt inte.


De finns ju fler dagar... 


Lägger ut lite bilder från igår


 
           

Dom två sista bilderna gillar jag bäst .. Den här allra sista bilden tog jag på promenaden igår, dom andra tog jag innan när jag va ute med Teddy.


Sen har vi ju mina älskade molnbilder som kommer här ;


       

På en av molnbilderna så kan man nästa se Sverige kartan.. Hittar ni den ?

Dom andra molnbilderna kan man oxo få ut lite roligt från..


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 9 augusti 2011 21:56


LÄS INTE DETTA OM DU INTE VILL HA REDA PÅ VEM SOM ÅKTE UT IKVÄLL.




Fasen oxo, jag ville verkligen inte att Sabrina skulle åka ut... Jag gillar henne även att hon är en drrrrraaaama queen =)

Hon sa precis vad hon tyckte o tänkte o de gillar jag. 


Oj oj nu visar dom nästa veckas avsnitt o de kommer nog att bli ännu bättre än idag. 

En av gästerna som jag såg nu är Paris Hilton .............


Taaadaaaammmmm ♥


Av Anneli Gustavsson - 9 augusti 2011 20:56


Ja nu är de dags för tisdagens "kärlek" Gordon Ramsay... Varenda program tror jag att han ska få en hjärnblödning, men han är seg den jäkeln =)))


Toodles  ♥


Av Anneli Gustavsson - 9 augusti 2011 12:32


Jag har sovit dåligt hela natten bara för att jag har varit rädd för att inte kunna vakna till när läkaren skulle ringa.

Jag kan säga precis vad som helst när jag sover för jag har ingen aning om något just då... 

Jag kan tom prata med personen som ringer för att sen inte komma ihåg ett skit, så därför va natten blaha........


Han ringde strax efter 8 o de va ingen behaglig röst/man . Han lät hård o va mycket kort i tonen o då blir jag ännu nervösare för att jag MÅSTE VAKNA HELT.


Jag hade allt klart så jag visste vad jag skulle säga om vilka mediciner o datum osv så jag sa vad jag ville.

Jag förklarade för honom att jag hade varit tvungen att ta lite extra citodon för att jag har haft så mycket ondare en längre tid så de va därför som jag inte skulle klara mig på dom tabl tills jag fick ta ut nästa gång.

Sen över till mina paraflex, dom är helt slut så jag behöver ett nytt recept där oxo. Då sa han att jag fick ju i april o dom kan INTE vara slut än bla bla bla blaaaa.


De är ett jävla dividerande hela tiden om mina mediciner, jag blir så trött på detta. 

Jo jag glömde säga att min läkare är hemma o är pappaledig så jag har en tillfälligt. Jag förstår att de inte är lätt för dom att sätta sig in i andras patienter journaler men dom kan ju för fan både läsa o räkna........

Jag har INTE ätit för många paraflex, jag behöver bara förnya mitt recept.

Men de fick jag inte, han bad mig kolla upp detta med apoteket för dom KAN bara INTE vara slut !!!


JOOO dom är slut. Jag fick ringa tillbaka till VC innan o säga detta igen. Jag förstår att sköterskan inte kan skriva ut mina mediciner så jag bad henne prata med honom o höra av sig till mig igen. 

DE lär Inte hända..............Tror jag...........


Det är så jobbigt att hålla på så här, jag vet inte hur många år/gånger som dom ifrågasätter hur mycket jag äter ........


Men de är som jag alltid säger, jag får INTE ut på receptet för de är tidsintervall. Det spelar ingen roll hur mycket jag fjäskar osv med dom på apoteket ,, dom ger mig inte min medicin fortare/tidigare för de !!!

Jag får snällt vänta som alla andra tills de är dags igen. Jag får skylla mig själv OM jag nu skulle ha ötit för många så jag står utan.......... De är helt upp till mig.


MEN när jag är i behov av ett nytt recept pga att de förra har tagit slut som de ska så måste dom ge mig ett. 

Detta måste även den tillfällige läkaren göra... Ta fram en "miniräknare" då så kan han räkna ut att jag har Rätt !


Så nu får jag bara ut en av mina värktabletter. O vänta tills min läkare kommer tillbaka i okt..........


Mitt mål är att sluta med så många mediciner jag kan, men de måste få ta sin lilla tid för nu är de vikten o träningen som går först. 

När jag har kommit in i detta o känner att jag kan ta värken ännu bättre, då är de inget snack om saken.......... Då ska dom UT !


Nä nu måste jag iväg. Ha en bra dag, va rädda om er o andra.


Puss I Pannan ♥


BloggRegistret.se Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards