Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 7 augusti 2011 21:09



Igår på promenaden så blev de några bilder. Lägger ut dom här, orkar inte mer just nu... 

Har varit lite lessen, de va ett tag sen.. De går över de oxo, jag är ju faktiskt ändå både glad o lycklig nu.. Bara ett litet "bump" on the road.


 

Änganäs, ett ljuvligt ställe.


   


 

Dessa molnbilder är tagna på samma kväll, bara olika tidpunkter. 

Som ni ser så älskar jag himlen o molnen i all dess färger.


 

Tjusigt


       

Måste ju även ta på lite blommor, levande som vissna. Jag älskar även de som är visset.


 

En liten bild på Teddy med rosa solglasögon.. Han är så snäll så han ställer upp på det mesta. Den här bilden har jag oxo haft ute på min ex-blogg.


Nu lägger jag mig en stund, har jag tur så somnar jag. Annars tittar jag in här igen ...

Var rädda om er o varandra.

Dröm sött.


Puss I Pannan ♥



Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />



Av Anneli Gustavsson - 7 augusti 2011 14:39


Vilket trist väder de är idag. De spöregnade o blåste nästan storm nyss. Fortsätter de att regna som de gör lär de inte bli nån längre promenad idag. 

Jag hade redan planerat vart jag skulle gå idag, men jag får se. 


Vilken hemsk natt de har varit. 

Förutom muskelvärken så fick jag kramp under vänster fot. Under trampdynan o de strålade ut i tårna. De kändes som benen inne o foten inte fick plats. Ja de gjorde så ont så jag låg o sprattlade i flera timmar innan de gick över o jag kunde somna.


Men de dröjde inte länge förrns Teddy vaknade o började pipa som bara den. Han ville gå ut o de va snabbt, så nu är han dålig i magen.

Jag vet inte hur många gånger han har varit ute o gjort ifrån sig. Han har även hulkat 2 ggr, de har bara varit lite galla.. 

De kör i min mage oxo, men jag har inte behövt gå på toan,,,,,,, än.


Usch, jag blir så orolig när Teddy blir lite låg o dämpad. Han är ju faktiskt över 10 år o vad som helst kan hända precis när som helst.

Men de är säkert bara lite magknip. De hoppas jag på i alla fall. 


Ha en bra dag, hoppas att de inte regnar hos er.


Puss I Pannan ♥



Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Av Anneli Gustavsson - 7 augusti 2011 00:55


Jag har suttit o hållit på med bilder i flera timmar nu så jag orkar bara inte kika runt hos er.. Förlåt........

Jag gör de när jag har vaknat.


Jag har inte fixat klart med bilderna från promenaden, men jag filmade lite så dom lägger jag ut här. 


Varning för stön !!!

Jag fick visst inte med hela backen, ja så mycket längre va den inte som de låter på mig. Men jag hade gått snabbt hela tiden + att de va fler backar..

Det va ljust när jag gick ut...........

Nu ska FET vikten bort !!!
 
 

Och vackert när jag närmade mig slutet av promenaden.



 


Ok, jag gick en extra runda för de kändes så bra. Men det tog inte så mycket längre tid i alla fall. 


Nu mina vänner är de läggdags. Hoppas att ni sover gott.


Puss I Pannan  ♥


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards