Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 5 augusti 2011 23:07


Titta vilka fina färger de är på snigeln.. Detta är inga älsklingsdjur precis, men dom är lätta att fota.


   


Här är dom som jag är så nöjd med.. Jag har fått skärpan precis där jag vill ha dom.

Helt otroliga foton utan att skryta alldeles för mycket =)


   

Av Anneli Gustavsson - 5 augusti 2011 23:03


Sånt här kan man hitta på när man är ute på en liten promenix... De kommer fler bilder snart ,, dom är jag så nöjda med.


     

Av Anneli Gustavsson - 5 augusti 2011 22:39


Nu har jag fått sätta ut 2 glas till med go drinkar till fäna .


   

Av Anneli Gustavsson - 5 augusti 2011 22:13


Tidigare på dan idag så kom ju vaktmästaren hit o fixade lite med min dörr. Vad jag glömde säga va att han tycker att det är roligt att jag har förändrats så mycket som jag har gjort.

Att jag har gått ner sååå mycket i vikt men även att jag har fått lockar.. Jaaa de sa han faktiskt, de är ju roligt att höra.



Senare på eftermiddagen så pratade jag med "min" tant som jag brukar vattna blommorna åt.

Hon hade sett mig en dag då jag bytte hund med Rohde, jag o Eddie halvsprang lite över gården. Ja jag kan Inte springa många meter, o hon va tvungen att titta en gång till för att se om de va jag.

Nu ska du väl ändå inte gå ner mer i vikt sa hon.. Hon är så gullig så man vill bara krama henne.

Vi pratade oxo en stund o hon säger oxo att det är så roligt att se mig nu + att jag har fått såna fina krullor =)))


Yes,,, jag blir så in i nordens glad så jag vet inte vart jag ska ta vägen =)


Nu ska jag ringa en snabbis till en vän som ska åka på semester i morgon =)

Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 5 augusti 2011 20:41


De är inte ofta som jag köper saker till mig själv, haaa tänker ni nu för jag har inte gjort annat än att handla sista tiden med både kläder o kamera mm. 


MEN de är oxo de enda som jag har shoppat under många år.


NU till min nya fina väska... Jag är så glad för den, den är bara sååå tjusig. 


Den är köpt på   Möllers väskor & handskar AB  i Jönköping.


Besöksadressen är ; Barnarpsgatan 9.

Tel ; 036-71 07 85


Du kan även besöka deras hemsida ;


http://www.mollersvaskor.se/



FaceBook;


http://www.facebook.com/mollersvaskor



Dom har Rea där,, ja jag glömde ju fråga hur länge den pågår  så passa på att åk dit o fynda Du oxo.


Dom börjar få in lite Höst "snyggt" mer säger jag inte om de.. De är mycket bättre att se efter själv.

Ni kan även handla till Era barn för snart är det dags för skolan igen. 


Väskan som jag köpte kostade 329 kr, men så va de 20 % på den. Så här ser den ut.


 

Visst är den fin......  Nu kommer jag att vara så sexig när jag använder den =)

Hot Grandma =)


Toodles ♥


Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />






Av Anneli Gustavsson - 5 augusti 2011 18:44


Ja,, nu längtar jag snart alldeles för mycket.. Tiden går sakta, ja för mig gör den de, men kanske inte för ,,,,, ja de kan jag ju inte säga nu =)


Men det är Inte många veckor kvar tadaaaam =)))


Av Anneli Gustavsson - 5 augusti 2011 15:20



Kvinnor kommer aldrig bli jämlika män förrän


de kan gå nerför gatan flinskalliga med


ölmage och fortfarande tro de är sexiga.







Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se"
border="0" />

Av Anneli Gustavsson - 5 augusti 2011 14:35


Radion spelar för fullt ute i köket, jag sitter i mitt sovrum o skriver o dricker mitt goa kaffe. Ja äpplet vet ni redan vart de har hamnat =)


Utanför regnar de,,, jag vill inte ha regn !!!


Vaktmästaren kom hit innan o smörjde upp låset på dörren, han ska kolla upp kolven på måndag för den vill inte öppna åt mig alla gånger. 


Lite senare ringde de på dörren igen, de va grannen som undrade lite över tvättstugan.. Ja de är inte lätt att veta hur maskinerna funkar när man har haft en tvättmaskin i lgh.. 

Han är jättetrevlig, o riktigt snygg oxo. Jaja,, flirta lite kan jag ju göra men de är hands off =)


Ska snart ta hand om diskbänken, sen blir de en Latino med 13-metaren.

Den Ni Humpa Bumpa ;o)


Hoppas att de blir uppehåll lite senare så jag kan gå ut på min promenix. 


Ha en härlig dag, va rädda om er & Trevlig Helg


Puss I Pannan  ♥




Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />



Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards