Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 2 augusti 2011

Av Anneli Gustavsson - 2 augusti 2011 22:28


Ja nu ska de bli lite GBP-snack, jag hoppas inte att ni tycker att det är alltför jobbigt.


Allt har ju verkligen förändrats efter min operation,,, till de MYCKET BÄTTRE. Jag har Inte mått så här bra i vuxen ålder o jag är idag 45 år.


När jag va ute o gick för drygt 1 vecka sen så gick jag mellanrundan, o där finns en jättejobbig backe. Där står en grannes dotter o hejar på mig när jag kommer flåsande .. 


Idag när jag va ute med Teddy så pratade jag först med en granne C , han sa att jag hade blivit liten.. Ja mindre har jag ju absolut blivit men inte liten .. De vill jag inte bli heller .. Han pratade o frågade, ja han är helt underbar den karln. Alltid glad o skrattar. Han tyckte i alla fall att de va så roligt för mig att de har gått så bra.


Några meter senare kommer nästa granne M o vi började prata. Hon sa till mig att hon inte kände igen mig så jag frågade när de va ?

Då va de för ca 2 veckor sen. Hon sa att jag va så barklädd o fin. Jag förklarade för henne att jag inte har velat visa mig i mindre än T-shirts. De har varit precis att jag har tagit på mig de,, o idag kan jag visa mig i Linne med ett dallrande gäddhäng =)

Jag älskar verkligen att vara barklädd, de är så skönt.. 

Hon tyckte oxo att det va jätteroligt för mig, hon har hört att de kan gå väldigt illa.. Jag sa att själva operationen är inte farligare än nån annan, det är efter själva ingreppet som man ska vara rädd om sig så de inte börjar läcka osv.


Dessa människor,,, ja nu är de inte bara dessa som jag har skrivit om här för de är såååå många som säger hela tiden att jag har blivit helt förändrad o blivit mycket mindre.. 

Dom tycker att det är så roligt att se mig må bra. 


De är sånt här som peppar, jag blir så glad. De bubblar i hela kroppen på mig av glädje. 


Tack alla Ni som uppmuntrar o heja på. Ni är guld värda.


Puss I Pannan  ♥



Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />



Av Anneli Gustavsson - 2 augusti 2011 21:04


Nu är de äntligen Hells kitchen. Jag missade de förra gången.. 

Oj oj nu ska dom turas om att laga mat på samma station. 5 minuter var, på den tiden ska dom fixa till de så bra dom kan, sen ska dom informera den som kommer efter.


Nu börjar de.


Toodles ♥

Av Anneli Gustavsson - 2 augusti 2011 19:21


Innan när jag låg ute o solade så låg jag o riktigt njöt. Jag "flyter" bort o nästan somnar... 

Även när man blundar o är avslappnad så känns de till slut som att man kan blunda ännu mer o på att mer avslappat sätt. 

Förstod ni ?


När jag ligger där ute o hör alla ljud försvinna mer o mer o jag glider in i en skön "ytlig" sömn så blir Alla, o då menar jag precis alla ljud helt plötsligt skyhöga. Allt blir så "förstorat".. 

Jag hör musik på min vänstra sida, då blir de automatiskt att ögonen dras till vänster, samtidigt så hör jag en annan röst från höger sida så ögonen dras dit. 


En flug - fan flyer precis ovanför huvet på mig så ögonen far runt runt o vet knappt åt vilket håll dom ska titta åt. Allt detta medans mina ögon är slutna, man tittar liksom under ögonlocken..


Rätt som de är så hör jag ljud från båda hållen igen o de känns som jag ligger o skelar för fullt för att kunna följa ljuden.. Jag blev full i skratt. Där ligger jag o skrattar för mig själv. Undra om nån hörde mig =)


Lite onödigt vetande =)))


Toodles  ♥

Av Anneli Gustavsson - 2 augusti 2011 19:17



Det satt en karl i herrbastun, och plötsligt fick han världens stånd. Han 
visste inte riktigt vad han skulle göra, men då reser han sig och vrålar.
 
 - Jag måste ha en kvinna, jag måste ha en kvinna, nu med en gång. En annan
kille i bastun sa då till honom.
 
- Stå inte där och vråla, gå in i dambastun istället.
 Han rusar in i dambastun och fortsätter vråla, med fortsatt könet i hårt 
stående läge.
 
- Jag måste ha en kvinna, jag måste ha en kvinna, nu med en gång. En kvinna
som sitter i dambastun blir förbannad, reser sig upp, tar en skopa kallt
vatten och slänger på det ståndaktiga könet. Mannen mister genast erektionen
och tittar ner på petter-niklas besviket och utbrister.
- Var du bara törstig din lille jävel.

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />

Av Anneli Gustavsson - 2 augusti 2011 17:44


Solen skiner, himlen är blå lala lala .. Ja solen sken o himlen va blå =)

Tänk vad vädret ändrar på sig snabbt. Jag låg ute i min solstol o solande ,, o nu är de grått o trist igen. De är som att vända på en hand. 


Jag hoppas att det börjar regna o åska så de lättar upp lite. Jag tycker inte att de har varit så farligt varmt dom här dagarna, men många har lidit.

Jag är så glad för de har inte jag... Lidit alltså, för jag har njutit =)


Ja jädrans här sitter jag o inget gör. Jag skulle ju göra en stooor bytta med sallad o de tar en stund. Jag är hungrig NU  =)


Vi hörs när vi ses =)


Puss I Pannan ♥


 

Blogg topplista - <a href=Superbloggen.se" border="0" />




Av Anneli Gustavsson - 2 augusti 2011 14:36


Nu ska jag ut o lägga mig en stund i solen. en stund.. 

Ville bara ge er en liten blogga idag,, ja bara sådär... 



Särskilt vill jag att Jonna ska ha lite blommor på sin födelsedag som är idag.

Grattis gumman ♥


Dessa blommor fick jag när jag fyllde 45 år av mamma, men dom doftade alldeles för starkt så mamma fick ha dom hos sig. Visst är dom fina...


Ha en bra dag, va rädda om er o glöm inte att dricka lagomt med vatten nu när det är vart.


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards