Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 29 juli 2011

Av Anneli Gustavsson - 29 juli 2011 23:54


Gick en runda innan med Eddie. Vi gick inte riktigt så långt som jag ville för jag har fått så ont i ryggslutet.. De känns inte alls bra, så därför tog jag de lite lugnare.

Nu har jag fixat tuttar till mina gå stavar så dom måste jag prova snart, de får bli utan hund.


Mellan Rundan Fred 29 juli

  1. Anneli
  2. 29 juli 2011 - 20:00
  3. Övrig träning - Gång
  4. 3,62 km
  5. 0:35:00
  6. 9:40 min/km
  7. 0 / 0
 

Av Anneli Gustavsson - 29 juli 2011 23:06


Jag måste vara den korkaste personen som går i ett par skor.. Ja nu har jag inga skor på mig, men ja ni förstår vad jag menar =)


Jag har laddat över bilder från min nya kamera till datorn,, MEN jag får inte över mina filmer..........


Hur svårt kan de vara egentligen ?

Hur ska jag göra för att få över filmerna ????


Hjälp mig,,, please  ;o)


De är en Sony  Cyber-shot  bla bla nåt i den stilen  =)


När jag kollar på inställningarna så finns de   AVCHD   MP4    

Den är inställd på AVCHD för tillfället. 


Av Anneli Gustavsson - 29 juli 2011 13:49



God eftermiddag, håller på att fixa lite i lgh men just nu dricker jag kaffe o käkar ett äpple =)


De bara regnar, de är så trist. Hoppas att de blir uppehåll till kvällen för jag vill ut på en promenad... 

Jag vill inte gå långt när det regnar för jag får ännu ondare då o de är bara dumt.


Igår kväll när jag o Teddy gick ut så skulle vi gå den vanliga rundan, men jag gjorde en avstickare o gick ner till åsasjön o tog lite bilder, ska lägga ut dom nu.


När jag gick tillbaka ut på vägen igen kommer det en ung kille med en söt liten hund. De är samma ras som Teddy. Den här lilla hunden heter Diana o va så jätte söt.

Teddy han blev kär direkt. Han visste inte vilket ben han skulle stå på, han fjantade runt henne men hon ville bara gosa med mig.


Den här killen ,, Saman heter han bodde hos sin moster/faster här. Han ska studera till läkare så jag tyckte att han skulle bli min husläkare när han va färdig..

Han skrattade så gott. Han följde med oss runt Änganäs o vi pratade hela tiden. Ja jag försökte prata på min knaggliga engelska, men han förstod ju Svenska ganska bra när jag behövde ta till ett Svenskt ord..


Jag tog ju självklart kort på honom oxo så de kommer, jag ska även skicka över dom till honom på fb när han "tittar in" där..


När jag hade lagt mig igår så låg jag o fotade i sängen,, jag måste ju kolla lite hur den funkar. Den är riktigt bra kameran, o jag är så glad i min lilla sötnos =)


  Avstickaren ner vid åsasjön

  De är så mysigt att bara stå där o titta

    Stigen från sjön, de är här vid stora vägen som jag träffar på Saman

    Änganäs

   

Här har vi Saman & Diana.. Han va jättegullig killen

  Teddy vill gå hem, här vinkade vi av Saman. Han gick hem till sitt igen o jag gick tillbaka till syrran o hälsade. Dom satt ute o spelade kort.

    Hos syrran

  Gjorde ett test o bara knäppte av ,, de blev bra för jag blundade o visste knappt hur jag hade kameran  =)

 


 Finn ett fel. Jo de finns EN blå blomma bland alla eterneller =)

  Som sagt va så måste jag ju testa min nya kamera o jag är jätte nöjd med den. 

                  

Jädrans vad det ösregnar.  Usch o fy faen vad trist de är.


         

Av Anneli Gustavsson - 29 juli 2011 00:58


Jag får ta resten av bilderna sen när jag har vaknat. Fick så ont nu så jag måste lägga mig..


Hoppas att ni sover gott, va rädda om er.


 

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards