Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 26 juli 2011

Av Anneli Gustavsson - 26 juli 2011 20:49


Dagen började helt åt skogen fel. Ont i huvet ,, som blev migrän. 

Varför just idag ?

Jag fick ringa till xxxxx o fråga om h*n måste åka hem i morgon... 

Ja, jag ville skjuta på tiden så jag kunde lägga mig o försöka bli av med migränen så vi bestämde att vi skulle höras lite senare.


Jag blev så lessen men mest förbannad o besviken på mig själv att de alltid ska bli så här. 

Jag ska,, jag ska,,,, Jag SKA träffa xxxxx...... Jag gick upp o gjorde mig i ordning .. Jag hör mobilen ringa men jag hinner inte svara. Jag ringer tillbaka men inget svar. 

Vi missar varandra,, jisses vad ska jag göra  ?

Jag ringde ett annat nr, men fick inget svar där heller. Jaha, jag får försöka om en stund då.


De går en bra stund då ringer mobilen o de va xxxxx som berättade att h*n hade varit utanför min dörr o lämnat en blomma. xxxxx ville inte ringa på för jag hade glömt att ta in lappen som jag hänger ut då jag vilar o inte vill bli störd. 

NÄ, säg inte att de ska gå åt skogen med detta nu, de vill jag inte. Jag vill verkligen träffa xxxxx.. 


Ja snart får ni veta Vem det är =)


Jag gick in till mamma o frågade om jag kunde ta hennes bil o åka dit istället, o de kunde jag. Jag tog en treo igen o fixade till mig det sista o gav mig av.


Tralla laaa lala laalalaaaa jag går mot huset o snart är jag där. Jag är Inte ett dugg nervös, de kändes som om vi har träffats innan..


Tataaadaaam,, jag tar hissen ,, jaja ok jag är lite lat då men skitsamma. Jag ringer på dörren o där står xxxxx...

De va så roligt att träffas,, vi kramades o jag hälsade på personen som bor i lgh.. Ja xxxxx bor inte här utan lite längre bort... Därför blev jag så lessen när jag fick migrän idag..


Men vi fick ihop de till slut, jag tror att jag va där vid 16 tiden o åkte inte hem förrns 18;30 o vi pratade precis hela tiden.. Ok,, jag tjatade visst ganska mycket,, de är lite konstigt för de är oftast jag som brukar lyssna =)

Jo då, jag lyssnade oxo.


Jaja,, jag ska berätta vem det är hold your horses  =)

Vi kommer i alla fall att träffas fler gånger eftersom xxxxx har sin släkting här, det är jättebra. Så nästa gång får dom komma hit.


Dejt,, njae de kanske man kan kalla de. Men det va ingen dejt av det slaget =)

Men vi hade trevlig ändå =)))

Jo förresten, vi tog en svängom på balkongen, så några danssteg blev de allt.

Eller hur ?   =))


OK............... 


Här kommer lite bilder då... 

(klicka för större bilder)


  Här tar vi en liten sväng om på balkongen =)

   

Måste ju ha lite bilder på oss


          

Jasså, ni har inte listat ut VEM det är ?  Hmmm =)


 

Vem gömmer sig ?               Här visar hon upp lite foton som hon fick av mig =)


Självklart gav jag henne sånt som jag själv har gjort så att hon kan titta på dom o komma ihåg mig =)


          

Systern tog den här bilden.   Här höll jag på att göra bort mig. Jag kom på mig själv att stänga av blixten Innan jag knäppte av =)


 

Jag fick ett fint kort till den här fina blomman

 

Tjusig va =)


Så jaha de här mina vänner va min dag o den slutade trots allt bra. Som jag sa innan så kommer vi att träffas igen.


Jag hoppas att ni har haft en bra dag.. Nu är de snart lillelördag igen. Tiden går få fruktansvärt fort.


Va rädda om er..

Hahaha jaja jaja,, jag ska avsölja vem det är.......

Det är mamsi........... Bloggens mamsi såklart ♥


Tack mamsi för en trevlig eftermiddag. Va rädd om dig.


     Lite ego bilder oxo


    

Av Anneli Gustavsson - 26 juli 2011 20:20



Jaha så va dagen slut o jag har haft "mitt roliga"...

Ska fixa lite bilder o skriver mer om en stund   =)



Puss I Pannan ♥


Av Anneli Gustavsson - 26 juli 2011 00:07


Nu är det morgondag o jag ska få besök.

Jag längtar verkligen o jag hoppas att Ni är nyfikna hehehe.


Jag lovar att jag ska ta kort så att ni får se VEM det är o vad som "händer"

Jaja,, ni får ju inte se Allt heller, de förstår ni väl.


De har strulat lite med nätet,, eller rättare sagt med plugin till google chrome så de har "stannat" av. Därför har jag inte tittat in till er ..

Jag ska göra de så fort sidorna Inte hänger sig .. Jag vet inte hur man kan kolla upp detta för de är så trist. 


Nu måste jag släcka ner o försöka få lite sömn så jag "orkar" med dagen =))


Dröm sött o va rädda om er.


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards