Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 16 juli 2011

Stor Skillnad På Mig Då & NU / Foton

Av Anneli Gustavsson - 16 juli 2011 22:30


Jag är så glad för den jag är idag.. Jag mår toppen ,, ja ok kanske inte på topp nu för jag har fortfarande ont i skallen men de är ju övergående.


Trots att jag får kämpa så har jag lyckats att gå ner MYCKET i vikt o jag har en liten bit kvar men det får ta den tid de tar. 


Självklart ville jag försöka få till några foton på mig oxo idag medans jag ändå va ok med de så här kommer några bilder.

Jag Måste försöka ändra på de här med att Inte vilja vara med på kort, men de är oxo något som får ta sin lilla tid =)


Den 8 mars 2010 gjorde jag min GBP ( gastric bypass = magsäcksoperation ) så de är lite över 1 år sen.

Lite skillnad ser man allt =))

Jag har gått ner 45,6 kg  .. Minskat med  94 cm o minskat med  16,3 i BMI

     

Ni ska veta att det är jättejobbigt att lägga ut bilder på mig själv, särskilt som jag såg ut då.

Från att vara  jättefet, sjukligt fet till mindre fet ..

Från att ha spikrakt hår till härliga krullor o mörkare hår..

Inte illa =)












           

 
 
Helena

Helena

16 juli 2011 22:54

WOW,vilken PUMA..du är jätte snygg:)
Du var snygg även förr i din större storlek ska du veta:)
det är inte en liten skillnad mellan dessa bilder..det är en enorm skillnad..Halva du är borta Anneli..wow..Vilken resa du har gjort...VAR STOLT !!!
Du är jättemodig som sätter ut bilderna,jag vet att du inte gillar det. Du har en insida av guld och hoppas du vet om det:)
Sänder massor av kramar

http://www.hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

16 juli 2011 23:00

Ahhh tack vännen vad gullig du är.
Både du o jag har gjort världens resa, fast på varsitt håll =)

Visst är de underbart, fantastiskt o helt otroligt hahahaha..
Fast de är jobbigt med bilderna, men jag har bestämt mig att från nu ska jag oxo vara med på bild =)

Hoppas du har haft en bra dag..
Kramkram ♥♥♥

 
Kaisa

Kaisa

16 juli 2011 22:55

Men himmel och pannkaka så fin du har blivit. Enormt bra jobbat.... Var tvungen att titta flera gånger, gud vilken skillnad! Godnattkram och sov gott ♥

http://andestyrka.blogspot.com

Anneli Gustavsson

16 juli 2011 22:56

Hahaha tack vännen. Ja de är lite skillnad..
Men fy så jobbigt de är att lägga ut bilder på sig själv.

God natt o sov gott kram kram ♥♥♥

 
Helena

Helena

16 juli 2011 23:16

Klart du ska med på bild från och med nu..Vi finns och så ser vi ut..Och vi har kommit långt,är det någon ska gnälla..låt dem göra det,,haha..Vi har ett hälsosammare liv och ska från nu TA PLATS PÅ DENNA JORD !!!!
Kram kram

http://www.hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

16 juli 2011 23:23

Ja NU är Livet vårt o de ska Levas.
Vi har kommit väldigt långt, o när vi har kommit dit vi vill så har vi ju bara att njuta av allt..

Kramkram ♥♥♥

 
Ingen bild

ANITA

17 juli 2011 00:21

Jädrans tjusig brutta ..snacka om att du varit duktig o fortfarande är...vilken skillnad men du vet att jag tycker att du alltid varit vacker men det är skillnad nu för nu strålar du o mår underbart bra o de syns på hela dej...ok smärtor blir man väl aldrig fri från men man lever med dom på ett annat sätt om du förstår vad jag menar o de gör du ju:) puss o kram du vackra dam.

Anneli Gustavsson

17 juli 2011 19:01

Nämen hej du,, har du hittat hit =)))
Tackar o niger..
De är kul när man märker skillnad o jag ska inte ge upp utan jag ska komma i mål ,, även om de tar tid..

Smärtorna är där dom är, men de har jag accepterat eftersom jag inte har nåt annat val.

Ha en mysig kväll puss o kram ♥♥♥

 
Lena

Lena

17 juli 2011 05:56

OMG! Vilken skillnad! Hur många kilo mellan bilderna? Förstår dilemmat att det känns svårt att lägga upp gamla bilder. Klart du ska vara med på bild! När jag var yngre typ tonåring hatade jag att vara med på bild och gjorde alltid nån ful grimas...Tur jag slutat med det.... Lycka till i fortsättningen! Jag är glad att jag fått vara med på din resa och är så glad för din skull. Du har verkligen fått tillbaka ditt liv! Grattis vännen! Kram!

http://lenailosangeles.blogspot.com

Anneli Gustavsson

17 juli 2011 18:59

Ja vi har nog alla någon gång så att vi inte vill vara med på foton. Men nu ska jag som sagt va försöka..
Det är lite drygt 45 kg mellan dom bilderna, inte illa =))))
De är så roligt att du har varit med mig på den här resan.
Hoppas ni har de bra over there ..
Kram kram ♥♥♥

 
mamsi

mamsi

17 juli 2011 08:16

Så fin du är! Så söt i dina krullor..Du har verkligen kämpat och vunnit! Du är ju ny! På utsidan..men jag håller med Helena.Du har ett hjärta av guld och det är det som är mest värdefulla med dej.Det är vad du är på insidan.
En varm go tjej som bryr sej om andra.Din nya utsida är bara en bonus! :) Kramar om dej så det knakar,vännen.Du har IGENTING att skämmas för.Varken förut eller nu..bara så du veeet! :)))

http://kollijox.hittepå.komkom

Anneli Gustavsson

17 juli 2011 18:12

Tack mamsi.. Du har oxo ett hjärta av guld bara så du vet de..

Ja jag har verkligen vunnit genom att göra den här operationen, de är underbart.

O mina krullor gillar jag nu så dom får inte försvinna..

Va rädd om dig o ha en mysig kväll.

Puss I Pannan o Kramen ♥♥♥

 
mamsi

mamsi

17 juli 2011 08:19

...och lilla kisse ville åxå vara med på bild :)))

http://kollijox.hittepå.komkom

Anneli Gustavsson

17 juli 2011 18:09

Ja de är lille Snobben som är med på bilden. Den gamle gubben =))
Puss ♥♥♥

 
Ann-Charlotte

Ann-Charlotte

17 juli 2011 18:31

Herregud säger jag bara, gud vilken skillnad!! Du har verkligen lyckats om än att du själv känner o kanske vet med dig att du har en bit kvar på vägen tills du är där du vill vara!! Tkr det är duktigt o modigt av dig att lägga upp dessa bilderna på dig!!! Kram

http://ann-charlottesjogren.bloggplatsen.se/

Anneli Gustavsson

17 juli 2011 18:55

Tack gumman.. Ja du de är lite skillnad, så den biten jag har kvar får ta den tid de tar. De gör inget.. Jag känner att jag klarar av att fightas bättre nu..

Hoppas du mår bra,, va rädd om dig. Kram kram ♥♥♥

 
Gerd

Gerd

17 juli 2011 19:25

DETTA har jag MISSAT, kära Anneli!
Wow, vilken snygging du blivit!
Och INTE hade jag en SUSNING om hur du såg ut INNAN!
Beröm beröm beröm, snyggt jobbat!
Vilken lättnad bokstavligt talat som detta måste ha varit och är för dig!
HELA du är ju FÖRÄNDRAD positivt!
Jag bara baxnar..... har varit bortrest och inte kunnat minglat runt så mycket.... men kramkram på dig! säger glad Fru Nygift.

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Anneli Gustavsson

17 juli 2011 20:01

Ja du ser, man kan inte hålla reda på allt.. Jag har haft några bilder på mig inne på gamla bloggen sen har jag ju bilder på fb..

Tack tack o bock.. Ja jag har ändrat lite på mig o de är toppen.

Kram kram ♥♥♥

 
Jessica

Jessica

17 juli 2011 20:44

Härligt att se! En gång i tiden hade man aldrig trott att det var möjligt, men när man kan titta på foton och själv se en skillnad, då blir man helt varm i hela kroppen.

Grattis till din framgång!

http://skinnyinside.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

17 juli 2011 20:46

Tack Jessica
Javisst är de otroligt att man kan se skillnaden. Jag trodde inte att jag skulle komma så här långt som jag har gjort. Jag trodde att livet va slut, jag gav helt enkelt upp.
Men jag är glad att jag vågade ta steget till de som blev min vändning.

Ha en mysig kväll. Kram kram ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards