Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 22 juni 2011 23:24


  Ibland öppnar jag altandörren så han får gå ut o slå en liten drill...... Men idag gick han utanför tomten... Han gömde sig bakom gatlyktan, trodde han ja ☺


  Han lyssnar lite på mig, men jag kan nästan höra en suck......


  Jaja,,, jag hör dig...........


  Han lunkar på i sin egna lilla takt........... Tills,,,,,,,,


  han är precis utanför. Då får han ett ryck o busar lite.. Snabbt gick de oxo...........

             

 

Av Anneli Gustavsson - 22 juni 2011 20:01


Time - 33 min


Distance - 10,2 km


Calories - 371,9


+ En promenad från kl 17;15 - 17;50

Av Anneli Gustavsson - 22 juni 2011 18:39


De är bara skit på tv;n ikväll. Jag förstår inte att de ska vara så svårt att få till nåt bra ?

Inatt glömde jag stänga av tv;n så jag vaknade till en sån gäll röst så de gick rysningar i hela kroppen på mig...


De va   Petra  Mede !!!

Jag förstår mig inte på den människan ? Hur kan dom säga att hon är rolig ?

I mina ögon är hon hemsk.. Ja , jag är bara ärlig o säger vad jag tycker men det va inte de jag skulle skriva om.


Nä jag hade inget speciellt att säga nu, mer än att jag blev jättetrött så jag får snällt lyfta "räven" o göra nåt annat.


Puss I Pannan ♥



 

Teddy nyfiken.. Min lille sötnos.

Av Anneli Gustavsson - 22 juni 2011 18:03


Ja de har jag varit på,, en trevlig promenad med Rohde o Eddie.. O självklart min lille Teddy..


De va en lugn o skön promenad, vi va ute från ca 17;15 - 17;50...

Jag sa till Rohde att jag lånar Eddie nån dag nu o går lite snabbare med honom så får hon ta Teddy.. Teddy gick jättebra, men jag får tänka på att han är gammal o inte så van vid raska promenader. 


Solen skiner o de har den gjort nästan hela dan.. Så skönt. 


När mamma va iväg o handlade så hade hon köpt ett   S T O R T melonhuvud. Dom jag köpte va hälften så stora... Gott gott. 

De ska jag köpa på mig så jag har i midsommar + att jag ska baka mina knäckebrödsgodisar. 

Jag måste ju få unna mig något gott. O de är inte mycket kalorier i.


Nu ska jag passa på att ringa till Ingrid o tjata lite sen hinner jag inte de.

Undra om de är nåt bra på tv;n ikväll ? Får kolla upp de ..


Puss I Pannan ♥

Av Anneli Gustavsson - 22 juni 2011 15:01


Natten har varit drömmig o knasig igen. Har sovit bättre än natten dessför innan så de är jag glad för..

MEN, jag har sån förbenade träningsvärk så de nästan känns skönt.. Jo jag vet att det låter knäppt.. Men jag är så van vid min muskelvärk så de känns faktiskt skönt med en liten annorlunda värk.


Idag har vi hela 17 grader varmt,, inte dåligt.. Molnigt till tusen men det är uppehåll så de klagar jag inte på,,, inte än i alla fall...


Idag hände nåt märkligt.. Jaa, jag vet inte hur ska jag förklara de ?!.

Så jag skiter i de....


Teddy ligger o sover gott i min säng o jag funderar på om jag ska ringa till Tilda o höra vad hon hittar på för nåt ?

Hon o jag ska ge oss ut nån dag o fota lite, men det är ju roligare när solen skiner. 


Ja ok då... I morse hände nåt helt fantastiskt... Brevinkastet smällde till o talade om att det trillade ner nåt där + att de ringde en gång på dörren..

Jag gick för att se vad det var för nåt.. 

På golvet ligger en liten teckning signerat JESUS !!!

Vad trevligt tänkte jag att han va här för att hälsa på.... Jag blev jätteglad..

Vänta ska jag visa er..


 Ja så här tjusigt va de,, inte konstigt att jag blev glad...





Så nu måste jag få tag i JESUS o tacka så mycket för den fina teckningen. Han har tyvärr inte kommit hem än, för han är o leker med en kompis...




JESUS heter egentligen Lukas o är min goa tokiga granne ☺



Sitter o surplar mitt kaffe,, äpplet ligger redan i magen o snart är det dags för nästa mål...........



Jag är så sugen på att åka in o handla mig ett par stavar o ett måste är gympaskor........... Jaja,, jag vinner väl på lotto nångsång kanske ☺


Ha en fortsatt fin dag.



Puss I Pannan ♥

 

Av Anneli Gustavsson - 22 juni 2011 00:36


Ja nån bikini blir de inte för mig den här sommaren heller.. Men det spelar ingen större roll...

Jag har inte ens badat ute på säkert 10 år,, o när jag äntligen ska våga göra de blir de i kläderna..............


Nääää,,, de ska jag inte göra.. Men det blir en baddräkt....


Gissa om jag har träningsvärk o vanlig muskelvärk ???

Ja,, de kan man säga att jag har.. 

De va så skönt att duscha innan, jag vred på ganska varmt.. Så jag rös nästan av välmående....


Kusin Jessica ringde till mig tidigare ikväll så vi pratade i över 1 timme.. Hon har inte alla hästar hemma den hahaha.

Jo då, de har hon men hon är precis tokig.. Hon är underbar, synd att vi bor så långt ifrån varandra. 

Hon bor i Götlaborrrrrg.


När jag handlade innan idag så passade jag på att köpa vattenmelon.. Dom hade hela huvuden för 5 kg/kg... Men de va ju minimeloner......

Det gjorde inget, för dom va goda som godis.. Jag älskar mina meloner ,, ja dom köpta.. 

Mina egna är precis som gud har skapt mig.. NÄ, de va många år sen dom va "nybakta"  ☺


Nu har jag tagit värktablett o sovapiller så jag ska stänga ner butiken för inatt.

De blir en snabb runda in till er innan..


Hoppas att ni har haft en bra dag. Va rädda om er.


Dröm söta drömmar. Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards