Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 21 juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 21 juni 2011 21:33


Jag är så trött på att de inte händer nåt med vikten.. Jag kämpar verkligen allt vad jag klarar av.. 

Jag bryr mig inte att jag får sån jädrans värk i musklerna för NU vill jag att vikten ska börja röra på sig... Då åt rätt håll såklart.


Jag o Teddy gick på en promenad på 44 minuter ,,,, 3,3 km... Den va Inte på ca 4 km som jag trodde sist jag gick den. Jag körde samma sträcka innan så därför vet jag de nu... 


Alltså 44 min  ,,, 3,3 km....... Rask promenix.. Ja Teddy va så duktig, jag trodde aldrig att han skulle klara av det tempot. 


Nu har jag suttit på cykeln i 


32 min


10, km


371,4 kalorier 


Den här lilla promenaden tog vi innan Lilleman o jag.  Jag tänkte inte på att ta kort förrns jag kom upp till hästarna.


    

   

      

    


    

    Hahaha detta såg jag först i datorn

     Snart hemma ☺

    Yes,,, både jag o Teddy har varit duktiga...........

Bilderna är tagna med min mob-kamera o i farten ☺

                         

Av Anneli Gustavsson - 21 juni 2011 18:22


Tack för att ni har gissat bilden.. De är inte lätt när man bara klipper ut en liten del av en stor bild... 


Men det är så roligt att se vad man får för svar. 


Eftersom de har varit lite prat om fåglar på min altan så är de en fågel som har lämnat ett visitkort ☺

Ja inte bara ett utan många visitkort  ☺


  Detta va utklippet & detta är svaret

    En megastor fågelskit.. Jag har nog aldrig sett nåt större från en hyfsat liten fågel ändå...

  Här är den skyldige !!! 

   

Av Anneli Gustavsson - 21 juni 2011 14:42


Ja, vilken natt de har varit. Jag har sovit så dåligt.. Men jag är lite konstig när det gäller att sova.

Jag vill så gärna sova, men när jag väl ligger där i sängen så är de precis som att jag kämpar emot. Jag försöker att hålla mig vaken sålänge jag kan.


Jag har vaknat till o från hela tiden ända tills klockan 5 i morse.. Då va de slagsmål utanför på altanen.

Ett sånt jädrans liv.. Jag blir skogstokig o rusar ut o vrålat (inte så högt) att dom ska försvinna o hålla käften.


De blir ett fasligt skriiiikande o dom försvinner. Jag in o hämtar saxen, dundrar ut med den i högsta hugg... 

- Nu jädrar är de slut på detta !!!


Tar saxen o klipper ner fröhållaren .. Nu är de BRA för eran del !!!


Precis när jag har klippt ner den kommer en söt liten pippi som försöker sätta sig på fröhållaren där den Har varit men får snällt landa på min grill istället..

Då blev jag lite lessen.


Men jag kan Inte ha kvar maten där för de va säkert 15 stora äckliga skator o andra blaha fåglar där o förstörde för dom små söta goingarna. 


Vad ska jag göra nu så att dom små ska få sin mat ?


Jag kan bara inte ha kvar den här för dom stora fåglarna förstör ju min altan o sen för dom ett himlans liv tidigt på morgonen... 


Jag smygfotade dom igår.. Så här ser de ut.


  Den här fotade jag mellan persiennerna, de är därför som de är vitare uppe o nere.

    De va synd att jag inte fotade alla som va här i morse, men jag tänkte inte så långt då.

  



Dom höll på att slita ner hela hållaren, dom dyker ju på maten precis som om dom ska ha ihjäl den först. Baaaah


Ja nu har dom små stackarna inget att hämta här, o de gör mig lessen...

Finns de nåt jag kan göra som håller "hulkarna" borta ??


Ha en fin dag, för de har knappt vi.. Fortfarande skitväder,,, men de är uppehåll än..........


Puss I Pannan ♥

          

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards