Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 18 juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 18 juni 2011 22:01


Jag förstår mig inte på besöksräkaren här.. Den backar,, ja de gör den. Jag har kollat lite i ett par dagar hur många besökare jag har,, på ett ungefär.. 


Igår hade jag haft över 50, jag kommer inte ihåg exakt.. O nu står den på 38..

Dagens besök har oxo sjunkit.. Knasigt ☺


Av Anneli Gustavsson - 18 juni 2011 20:26


Jaha då har jag både gått en runda på ca 4 km i rask takt o cyklat.. Mmmm klappar mig själv på axeln o är stolt.............


Nu blir de duschen o sen ska jag försöka o titta in till er andra.



Time - 31 min


Distance - 10,1 km


Calories - 369,3


Promenad ca 4 km  ( frågade sonen innan för jag har ingen koll på hur långt de är, de är vad han tror )

Av Anneli Gustavsson - 18 juni 2011 19:24


Ja de är inte det lättaste.. De gick ganska bra då jag skulle hjälpa min svärdotter Nina med en banner till henne...


Jag blev nöjd, men huvudsaken va att Hon skulle bli nöjd o de blev hon.. Ja vi får se om hon har bestämt sig för att ha dom färgerna annars gör jag om den till henne...

De är bara de att nu kan jag inte hitta på nån till mig själv för de va ungefär desamma som jag hade tänkt ha in hit  ☺


  Så här ser den ut .


Nä jag får sätta mig på cykeln o fundera lite.................


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 18 juni 2011 18:37


Sitter o kollar lite vad jag har i datorn.. Jag ska nämnligen fixa nåt nytt till min blogg ,, tänkte jag...


Jag hittade en rolig liten filmsnutt,, de är min typ av humor hahaha..



 

Av Anneli Gustavsson - 18 juni 2011 17:34


Jag ringde innan till Rohde för att kolla om hon o Eddie ville följa med ut på en liten runda...

Då skulle hon o hennes väninna A gå ut så jag fick följa med, snällt va ☺


Vi gick ner till åsasjön, upp mot sågen.. Eller ja, jag tog över Eddie o Rohde tog över Teddy så sprang jag o Eddie upp för nästan hela backen... 

De mina vänner är jättejobbigt för mig som Inte har sprungit på många år o då va de bara efter bussen ☺


När jag o Eddie va högst upp i den backen så ropade jag att vi ses hemma, sen joggade vi vidare ....

Ja, sprang är att ta i,, vi joggade.. Hur som helst tog vi av mot hästarna,  är de åsa by eller vad de heter ?

Det är en ganska rejäl runda o den gick jag i väldigt rask takt.. T o m så Eddie va helt slut efter halva vägen o han klarar Mycket......


Hon tog hem Teddy o jag o Eddie fortsatte våran runda. Det började regna lite smått men det gjorde inget, de va bara skönt.

Jag lämnade Eddie o hämtade Teddy.. Jag blev lite full i skratt för när jag gick ut hade jag en

  vit hund o när jag kom hem hade jag en

  svart hund ☺


Nu ska jag äta,, ja jäsingens jag skulle ju dammsugit oxo ah, jag sätter mig på cykeln sen istället.. Dammsuga kan jag göra i morgon... 


Jag frågade Rohde oxo hur länge vi hade varit ute,, o hon trodde 1½ timme, men så länge va de inte även att de tog sin härliga tid...


Mat !!!


Puss I Pannan ♥



Av Anneli Gustavsson - 18 juni 2011 14:09


Jag har drömt så konstigt inatt.. Jag får inte riktigt ihop de, men de handlade om mig, sonen o mitt barnbarn..

Jag o sonen va ute på nåt ställe där det  va festligheter o vi hade jätteroligt.  Nåt hände så Liam ramlade o bröt handleden o jag fick skulden för de.. 


Men när vi va på väg till akuten så blev helt enkelt att det handlade om mig min son o hans pappa.. Så nu va de våran son Marcus som hade ramlat o brutit handleden. 


Jag fick så mycket skäll av hans pappa o jag förstod inte hur han kunde få de till att de va mitt fel ?


Jag tog på mig skulden i alla fall ,, Marcus blev röntgad o fick gips o vi fick gå hem.. De va bara de att jag inte hade min lghs nyckel så jag frågade om vi fick stanna kvar hos hans pappa över natten. 

Men vi måste gömma oss för hans flickvän skulle komma till honom o hon fick inte veta om nåt gammalt X eller nån son.. 


Jag tog sonen o gick för de tänkte jag Inte gå med på. Alla har vi ett "bagage" o de är ju bara att gilla läget. 


Jag vet inte hur det slutade, men när jag vaknade så trodde jag att Marcus va liten igen o att han hade skadat handen..

Gissa om jag blev glad att de bara va en dröm.. Detta har inte hänt överhuvudtaget så jag förstår inte hur man får ihop drömmarna ☺


Jag sitter som vanligt med en stor mugg kaffe o njuter, medans Teddy sitter ute i trädgården o njuter ..

Vädret är mulet, grått o trist, men det är i alla fall uppehåll Nu.


Ha en härlig lördag.


Puss I Pannan  ♥


Av Anneli Gustavsson - 18 juni 2011 01:57


Samtal till IT Supporten



Användaren
: Hej, vår skrivare fungerar inte.
 

Supporten
: Vad är det för fel på den?


Användaren
: Musen har fastnat.


Supporten:
Musen?
Skrivare har ingen mus!

Användaren
: Jaså, verkligen?... Jag skickar en bild.




 

Sov gott o ha en fin lördag.


Puss I Pannan ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards