Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 15 juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 15 juni 2011 23:57


Vilken liten ängel. Vilken underbar röst hon har. Jag hörde henne nu för första gången på Americas got talent, tårarna bara rann.. 


Lyssna o njut, dröm er bort.. Natti natti 


Puss I Pannan  ♥




Av Anneli Gustavsson - 15 juni 2011 23:15



Ja vet ni vad,, nu ska jag gnälla lite. Jag kan inte hjälpa de men jag blir lite smått förbannad på vissa människor.

Jag kan reta ihjäl mig på en del människor som inte kan lyssna utan måste vara "bättre/sämre"...

Håll truten o lyssna, finns där för Den som behöver .. Man måste Inte alltid tala om att man själv har de sämre eller för jävligt.


Tex,, om någon skriver nåt på sin blogg om hur man mår, eller om nåt hemskt har hänt så finns de alltid Någon Annan som mår precis likadant eller ännu Sämre.............


Eller om man pratar med någon som mår så dåligt o kanske behöver prata ut så håll truten o lyssna för guds skull.


Har Du ont, eller om du har de jobbigt på ett eller annat sätt så är de ju så de är Ingen som ska ta ifrån DIG.. Men låt även andra människor få må dåligt för sig själv.. Va ett stöd !!!


Mao  Håll Snattran o Lyssna Istället !!!!


De va bara de.

 

Av Anneli Gustavsson - 15 juni 2011 23:10





... Life is like a cactus, every time you turn around, you meet


another prick ...




Av Anneli Gustavsson - 15 juni 2011 22:41


Sitter o samlar ihop lite bilder på Liam när jag hittade den här..

Jag älskar den här bilden o den är jag så nöjd med...  Jag fick till skärpan precis där jag ville ha den...........



 

Av Anneli Gustavsson - 15 juni 2011 20:09


Ja då har jag cyklat på en stund ikväll. 


Tiden blev 32 min.......  Cyklade 10,1 km   o brände 369,3 kalorier.......


Inte illa... Nu blir de duschen o sen teven


Av Anneli Gustavsson - 15 juni 2011 15:43


Lillsnutten får agera utan att han vet om de. Hoppas ljudet funkar den här gången.. 

Jag har skrivit till bloggadmin men inte fått nåt svar om varför ljudet hackar så..

Kanske nån av er vet de ?


 

Av Anneli Gustavsson - 15 juni 2011 14:55


En rackans blåsig dag ,, de är inte alls skönt för musklerna som oxo känner för att storma hej vilt. 


Nä, de får väldigt gärna bli lite mer behagligt väder nu så man kan vara ute o gotta sig igen. 

De va ju så fint väder när Liam va här den helgen, han bodde ju i sin "pål" o plaskade hela dagarna.. 


Har precis ätit ett äpple, o dricker gottigt kaffe. Teddy ligger på sängen o smågnäller lite ☺

Han fick gärna vara ute, men han vill inte vara ute själv utan mig så då fick han komma in igen. 

Han är en tokig hund, han är inte som alla andra .. Jag ska filma honom när han får ett ben så ska ni få se hur de går till här hos oss..


Idag verkar de som att allt funkar här så jag ska ta mig runt till er o se så att ni sköter er, annars blir de smäll på fingrarna ☺

Ha en bra dag, va rädda om er. 


Puss I Pannan  ♥


Det är konstigt att främlingar blir vänner, o att vänner blir som främlingar !

 

 

Av Anneli Gustavsson - 15 juni 2011 00:11


Ja nu har de strulat lite här på kvällskvisten för mig. Jag har inte kunnat besöka era bloggar, tyvärr men jag gör de i morgon/idag istället.


Jag kunde/hann inte skicka efter mina foton som gick ut nu vid midnatt , det strulade oxo.. 


Kan inte se på mina filmsnuttar för det strular oxo.

 Don´t you just love it


Jaja, de är som det är när de inte blir som det ska. De är bara att acceptera o sova på saken o komma tillbaka om några timmar igen.


Kanske är nåt bra på tv;n som jag kan somna till.  OH Fy F-N inatt är de Petra Mede,, henne klarar jag INTE av........ Jag ser inte henne som rolig, hon är som en finne i rövvven.


Dröm söta drömmar, o ha en bra dag när ni har vaknat. 


Puss I Pannan ♥


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards