Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 10 juni 2011

Bilder från dagen / Foton

Av Anneli Gustavsson - 10 juni 2011 22:56




  Lilla Sanna som har blivit vuxen.  Hon va så söt när hon va liten,,, nu är hon vacker.

   Tre goa vänner, Emma , Sanna & Sandra .. Dom är så fina ♥

  Balen Fidde & Sanna ... Han verkar så mysig..

 Modell ???

   Den här bilden har Tilda tagit, men mitt namn står på den. Jag tänkte mig inte för.

(tilda fotograf)  Jag måste säga att jag är så stolt över min son. Tänk att jag & hans pappa fick till en sån stilig kille ♥

  Jag är inte bara en stolt mamma, moster o farmor.. Jag är även en stolt svärmor... Nina va jättefin.. Tyvärr blev dom andra bilderna suddiga på henne så de va bara att kasta.

 Linus, Tilda, Marcus, Dino & Liam ♥

 Linus,, snyggingen ♥  De är mosters kille..

 (marcus) Självklart sitter Tilda & Liam o spelar spel på Tildas mobil.. Liam har mitt armband på sig ☺

 Ja där försvann sötnosen Tilda.. 

 Här är hon igen,, lilla gullet ♥

 Jag har hårspray säger Liam stolt .. Titta på jag ☺

 Får jag titta vad du har i munnen ?

 Liam säger - Titta, han är söt.

     

           

 Dom sista bilderna på Liam tog Tilda med min gamla kamera.. Den är inte bra, men hon är duktig på att fota så vi ska åka ut nån dag när de är fint. De ska bli skoj.      


Det har varit en lyckad dag, förutom vädret.

De har varit lite kallt o regnat      N O N S T O P ! ! !

Jag hoppas att dom får de roligt nu när dom är ute ikväll. I morgon åker Sanna o mamma Mia till Turkiet.. Hon fick en resa av dom, hon blev så glad. De va många ögon som tårades...


Det har varit god mat, exotisk planka, jag drack ½ glas vin men det är inte gott till maten.. Då sitter jag hellre o smuttar o duttar lite.

De va tårta o glass som mamma hade gjort på vaniljvisp o krossad dajm. Något söt, men helt ok.. Alla tycker om den... Tårtan åt jag inte av, jo jag smakade nån liten smula från Marcus tallrik men, nä de va inte gott.


Fick smaka på en liten godisbit som Liam fick av mig,, annars tror jag att jag har hållit mig i skinnet.

Ja förutom att jag har ätit några digistive kex o de va gott.


Mat-tiderna har inte varit som dom brukar så nu är jag lite sugen på musli o yoggi... Så de ska jag ta... Sen blir de sängen o lite snarkelisnark ...


Hoppas ni har haft en bra dag/kväll. Va rädda om er.. Hoppas att det slutar regna snart..


Puss I Pannan  ♥

  

            

 
 
Mamsi

Mamsi

11 juni 2011 08:24

Gomorron din snarkelisnarkare :)))
Hoppas det var en god natt och att du får en god pingsthelg med vackert väder.Härliga bilder du visar! Goa kramar från mamsi :)

http://mamsi.bloggplatsen

Anneli Gustavsson

11 juni 2011 23:49

Snarkelisnarken,, ja de har snarkats rejält o de ska de förhoppningsvis göra snart igen.
Roligt att du tycker om bilderna. Jag delar gärna med mig av dom..
Hoppas att du har de bra, va rädd om dig. Sussa gott Puss I Pannan o kramen ♥♥♥

 
Ingen bild

optimist

11 juni 2011 09:59

Men så roligt att å ta del av detta, ett helt bildgalleri på söta och vackra barn och ungdomar. Förstår att du är mäkta stolt och glad. Tråkigt bara med vädret, synd att jag inte kunde sända över lite för här var och är det sol och varmt. Kram.

Anneli Gustavsson

11 juni 2011 23:48

Ja, jag är så stolt jag kan bli. Det är så roligt att man får uppleva detta, att man får vara med.
Ja de är tråkigt med vädret, men jag hoppas att de bli bättre snart,, o då menar jag Snart hahaha...
Du sprider sol med dina besök o dina rader, det är tillräckligt för mig...
Sussa gott kramkram ♥♥♥

 
Gerd

Gerd

11 juni 2011 11:54

Har du också regn hos dig?
Tack för att jag fick titta på dina härliga bilder!
Må så gott Kramkram

http://gerd-geddfish.blogspot.com

Anneli Gustavsson

11 juni 2011 23:31

Vassego =)
Ja de gör inget annat än att regnar här. Trist, tråkigt o rent ut sagt skit-tråkigt baah.
Kramkram ♥♥♥

 
Kikkan

Kikkan

11 juni 2011 19:05

Kul med studenten, sånt har man inte här.. Sjung om...♫ ♪ ♫♫ ♪ trallala .. ♪♪ ♫ ♪ ♥♥♥ kram

http://kickssons.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

11 juni 2011 23:26

Ja de va riktigt roligt. Det va sån go stämmning inne i stan trots skitvädret..
De är nog många som tycker att det är skönt att slippa fira..
Jag tycker att det är mysigt..
Kramkram ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards