Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 7 juni 2011

TuppJuck & God Natt

Av Anneli Gustavsson - 7 juni 2011 23:29


Mitt godis är slut.. Slut.. Sluuut... Jaja, de är snart helg igen o kanske,, kanske hittar jag såna godisar ...


Jag har suttit här o nästan gråtit, jag får tuppjuck på mig själv många gånger. Den här gången gällde de alla filmer som jag har klippt o redigerat ihop.. De har tagit många timmar o mycket slit o tänk för att hålla reda på allt hit o dit.


Nu när jag äntligen får till de o Kan bränna bilderna o filmerna så hittar jag inte alla mina filmer...... Dom är borta...... Jag har letat i snart 2 timmar på datorn men inte hittat en filmsnutt av dom jag själv har satt ihop........


Jag började om igen med C disken D disken E disken........... Varenda mapp o jag har MÅNGA olika mappar med allt möjligt i.... I E disken började jag uppifrån o gick ner från mapp till mapp.......

Jag kommer till en mapp som heter LIAM........... Jag klickar in mig o får se ALLA filmer........... Jag blev så glad,, så vansinnigt glad att jag hittade dom.. Jag hade tänkt att börja om från början i Movie Makern, men den funkade inte så den höll jag på med i ca 30 min tills jag startade om datorn .. Ja då funkade den igen........


Nu har jag bränt 3 dvd - skivor av dom filmerna som Inte va klara. Nåja dom kan vara bra att ha oxo. Men jag måste köpa ett gäng med nya dvd;er...


Oj oj oj vilka timmar,, dom gick väldigt sakta. Nu stänger jag ner för ikväll o gör inget mer förrns i morgon då jag hoppas att allt ska gå smidigt utan en massa strul.


Dröm söta drömmar,,, va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥


 
 
Lena

Lena

8 juni 2011 03:31

Låter helt underbart! Fortsätt så. Det är den bästa moroten du kan få det du räknar upp här ovan. Du har fått ditt liv tillbaka! Du ska vara väldigt stolt över dig själv och det du åstadkommit. Glöm aldrig det! Jag har alltid trott på dig att du skulle klara det här! Kram!

http://lenailosangeles.blogspot.com

Anneli Gustavsson

8 juni 2011 14:45

Tack, jag vet att du alltid har sagt att jag ska klara av de..
Jag brukar tänka på dina hiker o allt du håller på med medans jag cyklar o stönar för fullt.. De är en liten morot.
Jag brukar fundera på hur länge jag skulle orka att hänga på dig =)))
Vilket inte skulle bli så länge.
Ja, jag har fått mitt liv tillbaka o jag ska Inte ge bort de igen. No Way !!!
Ha en underbar dag vännen. Kramkram ♥♥♥

 
Lena

Lena

8 juni 2011 03:35

Hej vännen! Ett tips är att köpa en extern hårddisk så slipper du alla lösa dvd skivor. Mycket smidigare! Kram!

http://lenailosangeles.blogspot.com

Anneli Gustavsson

8 juni 2011 14:43

Hej vännen.. Ja de har jag oxo tänkt, men så har de inte blivit.. De blir nästan aldrig som jag tänker =)
Jag får spara till en disk, de är ju absolut smidigare..
Kramkram ♥♥♥

 
Måna

Måna

8 juni 2011 09:49

Jag brukar ställa in och spara allt jag jobbar med på skrivbordet. Så gör jag en ny mapp och lägger ner allt där när jag är klar. För skrivbordet det hittar jag alltid :)) Skönt!! att du hittade för man blir verkligen stressad av att förlora det man jobbat med. H en skön dag! KraMen

http://mnamittikrleken.blogspot.com

Anneli Gustavsson

8 juni 2011 14:34

Jag brukar oxo lägga allt på skrivbordet så jag lättare ska hitta dit. De säger jag jämt till andra oxo, men nu va jag så rädd att datorn skulle gå krascha så därför la jag allt på E disken ifall jag skulle bli tvungen att köra om datorn, då hade jag kunnat rädda filmerna.
Så de va lite lagom stressigt =))
Ha en toppendag.. Kramkram ♥♥♥

 
Ingen bild

optimist

8 juni 2011 09:51

Oj så jobbigt du har haft det. Att leta och leta det känns ibland så tröstlöst. Men, den som söker han finner. Hoppas att du fick sova gott. God Morgon! Kram.

Anneli Gustavsson

8 juni 2011 14:32

Precis när jag tänkte ge upp så började jag om istället o leta o de är jag glad för.
Nu vet jag vart dom finns o nu ska jag bränna ner allt så fort jag har fler skivor..
Natten har varit ok.. Hoppas du har sovit gott.
Kramkram ♥♥♥

 
Mamsi

Mamsi

8 juni 2011 10:04

Åhhh,sån tur att du hittade dom!
Förstår hur du kände dej när du inte hittade filmerna.Huvaligen Bäst att spara så fort som möjligt...
Jag snarkar INTE!!! Haha! Det var nog nån annan..katten kanske!
Ha en fin dag i värmen.Kramis

http://mamsi.bloggplatsen

Anneli Gustavsson

8 juni 2011 14:30

Ja kanske va de katten som snarkade =)))
Jag snarkar, jag kan t o m vakna av de ibland.
Hade lite smått panik igår när jag inte hittade filmerna, o JA man ska absolut spara de direkt.. De ska jag göra nu..
Ha en toppendag Puss o Kram ♥♥♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 14 mars 20:54

  Jag är så glad,, ja jag kanske inte ska ta ut nåt i förskott.. Men,, jag undrar om inte läkaren tryckte till nåt i magen på mig i går för i dag är det bättre. Det var kanske nåt som kom i kläm med tanke på mitt navelbråck. Det är en sån lättnad...

Av Anneli Gustavsson - Fredag 8 mars 14:13

  Ja, i dag är det våran dag o det känns ju bra. Synd bara att inte mamma är hemma men hon o syrran har det bra i värmen. Dom kommer snart hem så dom får passa på att njuta.   Jag njuter oxo i dag för solen skiner för fullt. Har fått veckla per...

Av Anneli Gustavsson - Onsdag 28 feb 16:17


  Jag fick ju en tid till MR-röntgen pga att jag halkade 2 dagar innan julafton. Jag har fortfarande ont i ryggen o får inte med mig benen ordentligt. Jag har problem. Fredagen den 23e när jag reste mig från soffan så fick jag inte med mig vä benet...

Av Anneli Gustavsson - Måndag 26 feb 20:32

  Ja då var det ny vecka igen, nya oskrivna blad. Undra vad som fyller dessa blad den här veckan ? Måndagen fick väldigt fort så det var skönt. Jag o Neo sov länge i dag igen. Han är så trött på morgonen så jag får tjata på honom att vi ska gå ut...

Av Anneli Gustavsson - Söndag 25 feb 23:45

När min pappa blev sjuk o inlagd på sjukhuset så jobbade jag där på Akuten, jag arbetstränade. Pappa har alltid kommit till mig ,,, ja lite då o då. Jag kan inte berätta allt men jag hade ingen bra kontakt med honom på många år. Han jobbade hela tide...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards