Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 6 juni 2011

Av Anneli Gustavsson - 6 juni 2011 21:48





  Så här såg de ut i fredags när Liam kom till mig, då sov han gott... Men han piggnade till väldigt fort =)

 Mamma o pappa är med en stund innan dom ska åka hem till sitt.

 Lilla Jag kan själv =)

    Vattenflaskan är ett måste även för Liam.. De är han o jag som går med våra flaskor =)

  

  

  

   Hoppla hoppla hästen säger Liam o hoppar för fullt...

 De ser ut som han ramlar i, men det gör han inte. Vet inte hur den här bilden vetter =)

 Headsetet om halsen o tutten i munnen så är han den coolaste killen i världen.

  På fammoos piano kommer han att bli en ny Robert Wells..

  

 Aj fammoo, blåååås... O fammoo blåste o de gick över. Han skrapade i lilla fingret när vi målade.

 Två coola killar.. Lukas o Liam,, dom är kompisar dom.

  

 Ja ta i o blås  sådär ja =)

 Söta barnhänder

  

  Här har Liam målat mamma o pappa.. De är dom raka sträcken. Han är duktig, jag tycker att det är väldigt likt =)

 De är ofta han drömmer sig bort..

  Vi kan prata om precis allt =)

 Han har gått med mitt hårband på sig nästan hela tiden. 

 Fammoo, ta kort på jag då.. Ta kort då, igen då ,, mer. 

 De va gött med glass =)

  Han charmar tanterna på gården, han pratar o skrattar med dom. Han såg oxo att en av tanterna hade nagelack så de visar han mig här nu att han oxo har minsann både på händerna o fötterna =)   ( de har han inte )

 Här har han en pizzabulle som Teddy vill åt.. Det slutade med att Teddy skulle få smaka lite, så han roffade åt sig hela bullen eller det som fanns kvar så Liam fick en ny . De tyckte han va skoj.

 Här får Teddy lite bulle av gamlamormor Neta

 Va då,, coola ner sig lite kanske =)

 2 sek efter så är de full rulle igen.

 Nu är det färdigbadat för den här helgen.  Liam har varit som en fisk ,, han har klarat sig från att halka omkull o komma under vattnet o de tycker jag är så bra. Jag hade nog räknat med att få fiska upp honom ett par gånger i alla fall.

 Här ute har vi bott i helgen.

  

   Blåser en sista gång...

Efter allt detta så va de dags för duschen, även för mig fast med kläderna på =)

 En nöjd o glad liten trollunge som provar fammoos konstiga strumpor... Titta på Jag fammoo säger han o skrattar.


Jag vet att jag lägger ut många bilder, särskilt när det gäller min lilla Trollunge men jag kan inte göra annat =)

Jag är så vansinnigt glad i honom o jag är så tacksam för att jag får vara med i deras Liv.

Jag förstår inte dom föräldrar, mor o farföräldrar som Inte vill vara delaktiga i barnens liv. Det finns inte i min värld.


Så med detta säger jag igen att det va absolut den bästa helgen som jag har haft på väldigt länge.

Det va som Liam sa till mig ;

Liam - Jag är fammoos älskade trollunge.

Visst är han de,, inget snack om den saken.  


Fammoo Älskar Dig ♥♥♥


                                                                                                                     

Av Anneli Gustavsson - 6 juni 2011 19:55


   

   

   

  

   

   

   


Nu kommer Sanna o hennes vänner.


Ellen o hennes dejt

 



Emma med dejt

   



Sandra o hennes sambo


    



Sist men inte minst - Sanna o hennes stilige dejt Fredrik.

Dom va så otroligt fina ♥

  

  

    Hon stannade till o klappade Teddy, han blev så glad. Det gjorde även Sandra.

    



Det va en upplevelse att se allt detta.                                                                                              

Av Anneli Gustavsson - 6 juni 2011 19:15

  

   

  

   

   

   

   

  

  

  

  

   

   

   

    

   

           


Nu blir de många bilder som jag kommer att lägga in.. De va så kul att se alla som kom finklädda...                                                                                                           

Av Anneli Gustavsson - 6 juni 2011 18:02


   Ja de kan ju föreställa nästan vad som helst,,, Men

      Det är en Vattenmelon som ni ser nu =)

Tack för att ni har gissat  =)


Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards