Mitt Nya Liv

Alla inlägg under maj 2011

Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2011 18:19


Nu är jag mätt o go.. Värktablett har jag tagit så nu släpper de värsta.

Ska ut med Teddy igen o sen blir det biken o jag minst 30 min....


Ni som cyklar på motionscykel ,,,, hur länge cyklar ni ? Hur långt osv ?


Själv cyklar jag minst 30 min eller minst 9 km, allt därefter vet jag aldrig förrns efteråt =)



Toodles  ♥


Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2011 15:55


Fy tusan vad "tussingar" det flyger, stäng munnen annars blir du mätt =)


Ja nu äntligen har jag mina värktabletter hemma, nu hoppas jag att värken blir lite snällare mot mig snart. Det är säkert en värkperiod jag har, så va de bra med de =)


Ska ut med Teddy, sen ska jag göra en stoooor bunke med sallad så jag har i ett par dagar att smaska på. Ska även göra min goa dressing med mycket vitlök i..


Jag har fortfarande Inte fått svar från expressen så dom lär jag inte få nån hjälp av med att flytta bloggen.


Jag vet inte om man kan fixa de själv på nåt sätt ? Får fundera på den en stund.


Hej hopp, ut i blåsten ♥

Av Anneli Gustavsson - 23 maj 2011 14:07


Ja nu är de ny vecka o förhoppningsvis nya utmaningar. Kanske inte blir så många utmaningar just för min del men för er andra.


Ska snart åka o hämta ut lite värktabl som jag inte har haft på hela helgen.


Sitter o pimplar lite kaffe, det är så gott.


Igår cyklade jag inte heller, nä både lördag o söndag hoppade jag över de men jag mådde inget vidare..

Nya tag i dag, så nu ska jag banne mig kämpa vidare. De här går inte.


Nu får ni ha en bra dag, va rädda om er.


Puss I Pannan   ♥


Av Anneli Gustavsson - 22 maj 2011 23:50


Det har varit en riktigt jobbig dag med mycket värk. Men det ska jag inte tjata om mer, för nu är det läggdags.

Dröm söta drömmar, va rädda om er.


Puss I Pannan ♥


Den här låten är till Dig oxo Mamsi o jag önskar dig ett stort Grattis på Din Födelsedag ( imorgon ) ♥♥♥


Av Anneli Gustavsson - 22 maj 2011 19:11


VARNING !!


Det finns ett nytt sätt att hacka sig in på din bloggsida. Det kommer ett meddelande om att en vän till dig skrivit en kommentar. Det öppnas i ett nytt fönster och ber om användarnamn , skostorlek och din pappas stjärntecken, samt password. Sidan ser precis likadan ut som huvudsidan på Apoteket, så ge inte uppgifterna. Då hackar dom sig in och det börjar växa jordgubbar på din näsa!

Av Anneli Gustavsson - 22 maj 2011 18:02


Nu förstår jag äntligen när folk säger att de är jobbigare att vara sur o lessen än att vara glad...

Som jag känner det nu är jag lessen i hela kroppen o de tar mycket mer på krafterna, jag har aldrig tänk på det på det sättet innan...


Jag vill inte känna mig nere, jag vet inte ens varför jag är nere. Jag bara är de.

Vill bli glad o kämpa vidare. 


Jag kanske fick lite dåligt samvete för att jag inte cyklade igår så de ska jag göra sen,, ja inte för att jag känner för de utan för att jag Måste helt enkelt.


I morgon kan jag äntligen komma åt lite mediciner som jag har behövt hela helgen... Dom hjälper mig verkligen, de märker man när man inte har nåt att ta.


Jag försökte mig på igen att köra över min expressen blogg till blogspot/blogger men det stannar på /  Läser inlägg #3686 (Till Polisen)

Så tröttsamt när det inte funkar. Jag hoppas att jag får svar från expressen i morgon om hur jag ska göra.


Snart dags för kvällens motion. Ha en mysig kväll. 


Puss I Pannan   ♥

Av Anneli Gustavsson - 21 maj 2011 20:57


Jag försöker få över min expressen blogg till blogger men det är lögn i 17 att de går....


Det hänger sig efter ett tag o sen händer de absolut inget !!!!


HJÄLP !!


Av Anneli Gustavsson - 21 maj 2011 18:29


Ja då va den här dagen snart slut oxo. 

Det har varit trevligt. God mat, kassler bombay, ris o sallad.. Sällskapet har oxo varit trevligt.

Det hade gått bra i kyrkan för Linus, o i morgon är de över för honom. 


Alltså, hur fan kan man har Sean banan i ett familjeprogram ???

Han är den mest omognaste som finns.. De är kiss o bajs för hela slanten. Han sitter i ett badkar o runkar hundens svans. Nä fy fan så äcklig han är.

Det finns en rolig sak med honom o de är där han blir hundbiten på näsan. Då skrattade jag gott.


Usch nä jag blir bara förbannad när jag ser o hör honom.


Nu ska jag ta mig nåt att äta igen... Gott gott,, ska ta mycket sallad o lite lasagne.


Ha en trevlig kväll..


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards