Mitt Nya Liv

Alla inlägg under maj 2011

Av Anneli Gustavsson - 30 maj 2011 16:32




 


Jag hittade den här bilden nu när jag samlar alla till ett ställe.. Han är så charmig det lilla trollet ♥

Av Anneli Gustavsson - 30 maj 2011 15:25


Sådär ja, då får jag bo en månad till för nu har jag betalat alla räkningar.. Jag brukar inte vara ute så här sent men nu blev de som de blev =)


Tack till er alla för era gulliga kommentarer o kramar jag läste dom flera gånger igår, de va bara jag som inte orkade skriva nåt.....


Idag känns det mycket bättre o jag längtar till helgen som bara den. Kan inte avslöja något nu,,, men de kommer att bli en helg med dunder o brak så jag hoppas verkligen att det blir fint väder.













Teddy ligger på min säng o sover gott, jag hör barnen som leker utanför de är sommar =)


Kaffet är slut, inte en droppe spillde jag idag o äpplet ligger gott i magen..


Måste hitta lappen där jag skrev ner vart jag är nånstans på Liams bilder som jag håller på att samla ihop.. Snacka om att de är några tusen bilder + filmsnuttar. De ska bli så skönt när det är ordning på dom o dom är brända på skivor,, tänk om de händer nåt med datorn så allt gå upp i rök ... Hemska tanke..


Ha en bra dag.. Va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥       



















Av Anneli Gustavsson - 28 maj 2011 22:40


Ja de är så tråkigt. Jag vet inte vad det är som gör att jag känner mig ensam ?

Just nu skulle jag bara vilja ha någon att hålla om, någon som höll om mig. 


Är trött på ensamheten, vill ha tvåsamhet. Jag vill känna att jag betyder något för någon. Att få vara viktig bara för en liten stund i alla fall.

Att få bli älskad för den Jag Är o inte borde vara.


Nåja nu är de som det är, de är bara att gilla läget. O de gör jag till 99% =)


Snart dags att ta en fight med John Blund o hoppas att jag vinner big time..


Dröm söta drömmar o va rädda om er.



Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 28 maj 2011 20:57


Nu ska jag njuta av en härlig dusch efter 30 min cykling.

Det blev 1 mil o 366,6 kalorier inte illa..


Av Anneli Gustavsson - 28 maj 2011 14:52


De är grått, blåsigt o riktigt skitväder. Det är i alla fall uppehåll så de får man vara glad för.


Sitter o pimplar lite kaffe o har ätit ett äpple. 

Mamma ringde från Ålandsbåten innan, dom hade ett par timmar kvar sen skulle dom sätta sig på bussen hem.

De hade varit tråkiga människor på resan, men dom hade väl haft skoj ändå tror jag. 


De är då f-n att jag inte kan öppna munnen innan jag häller kaffet.. Handen o munnen samarbetar inte alltid =)


Ha en bra dag.



Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 28 maj 2011 01:06


Nu har jag spelat olika spel med en mycket trevlig man, o självklart vann jag dom flesta gångerna... Nä skojar,, jag vet inte vem som vann.


Det är i alla fall roligt att prata med honom, men nu är det snart läggdags..


Dröm söta drömmar o va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 27 maj 2011 21:14


Med städning, promenad, cykling, dusch, knäckebrödsbak, mat i magen avklarat tar jag kväll....


Teddy ligger jämte mig i soffan o snusar gott. 

Jag tänkte först ta ett glas vin, men jag skippar de . De är alldeles för många kalorier.. Sen är jag inte sugen på de nu heller.


Men det ska bli gott med knäcke o vattenmelon snart.. De är mitt fredagsmys.


Mamma ringde innan, hon är på väg till Åland med några jobbarkompisar. Hoppas dom får roligt.


Ha en mysig kväll.   Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 27 maj 2011 19:54


Jag förstår inte varför de känns tyngre o tyngre i benen när jag cykler ? De borde ju bli lättare..

Nåja, nu är jag klar för ikväll så nu blir de duschen o sista plåten in i ugnen..


Time - 31 min


Distance - 10,0 km


Calories - 367,4



Toodles  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards