Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2011 23:36






      Rätt svar på bilden är en disktablett...

     Och äppelskrutt  =)))


Kul att ni gissar.

Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2011 21:28

Jag hörde lite lätt på nyheterna innan att de va några från Jönköping som hade blivit sjuka av att ha ätit grönsaker...
Jag är inne i en period där jag Måste äta,, Måste ha grönsaker till maten annars smakar det inte...
Men vågar man äta de nu ?   Vågar Ni de ???

Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2011 19:45


Time - 30 min


Distance - 10,0 km


Calories - 365,1

Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2011 17:55

    Idag bjöd jag mamma på lite god mat, men den blev inte så stark som jag ville.  Jag hade 1 kg kyckling som jag brynte. Skivade ner lök, 1 brk vattenkastanjer 1 brk böngroddar 1 brk bambuskott 1 brk cocosmjölk 3 vitlöks klyftor.. 

      Allt fick gotta till sig innan jag tillsatte

      Risnudlar som jag först kokade separat.

    Jag tog ett helt paket med risnudlar, men de hade räckt med ½ paket....        

     De ser tyvärr inte så gott ut, men det va riktigt smaskens...   Till detta hade jag grönsallad o min egna dressing..


 Självklart fick mamma en liten blomma oxo, eftersom de va Mors dag jag firade idag... Nu ska jag strax sätta mig på cyklen igen o hoja på en stund... Heja Hoja o Toodles  ♥














Av Anneli Gustavsson - 31 maj 2011 13:40


God morgon. Ja de är så gott som morgon för mig o Teddy.. Jag vaknade kl 13 o väckte Teddy.. De är helt otroligt, jag kommer inte ihåg att jag har stängt av klockan när den har ringt.


Idag är jag nysig o har ont i skallen, är trött i kroppen. Men det blir  bättre när jag har kommit igång ordentligt.


Nu har jag ätit lite frukost, ska dricka lite kaffe. Snart ska jag göra lite mat. Tänkte bjuda mamma på mat o en blomma, så idag firar jag Mors Dag eftersom hon har jobbat i 2 nätter nu.


Hörs lite senare, ha en bra dag o va rädda om er.



Puss I Pannan   ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards