Mitt Nya Liv

Direktlänk till inlägg 28 maj 2011

Tråkigt !

Av Anneli Gustavsson - 28 maj 2011 22:40


Ja de är så tråkigt. Jag vet inte vad det är som gör att jag känner mig ensam ?

Just nu skulle jag bara vilja ha någon att hålla om, någon som höll om mig. 


Är trött på ensamheten, vill ha tvåsamhet. Jag vill känna att jag betyder något för någon. Att få vara viktig bara för en liten stund i alla fall.

Att få bli älskad för den Jag Är o inte borde vara.


Nåja nu är de som det är, de är bara att gilla läget. O de gör jag till 99% =)


Snart dags att ta en fight med John Blund o hoppas att jag vinner big time..


Dröm söta drömmar o va rädda om er.



Puss I Pannan  ♥

 
 
Simona

Simona

29 maj 2011 08:58

Hej!

Önskar dig en fin Mors dag!

Det är viktigt för alla människor "tror jag" att känna sig älskad av någon, att betyda någonting för någon.
Men det är långt ifrån alla som får uppleva att de verkligen är älskade och betyder någonting.
Kram!

http://pagottochont.blogspot.com

Anneli Gustavsson

30 maj 2011 15:17

Tack desamma..
Det är sant de du säger.. Alla borde få känna o uppleva kärleken o inte bara den olyckliga kärleken.
Det gäller att vara lyhörd på alla sätt o vis.
Ha en bra dag. Kramkram ♥

 
Bling

Bling

29 maj 2011 10:30

Du är duktig med cyklandet,,och ett gott skratt fick jag, jag känner också till det här med att inte ha munnen öppen när det ska hällas i något ha ha. Längtar också efter tvåsamhet :( och man känner sig ensam ibland. Vi får hoppas att det dyker upp någon som..tar en för den man ÄR. Ha en fin Mors dag
Kram

http://savebling.blogspot.com

Anneli Gustavsson

30 maj 2011 15:15

Jaa de är hopplöst när kroppen inte kan samarbeta,,, o man kan ju inget annat än att skratta åt hur korkad man är =)
Igår cyklade jag inte, jag hade ingen lust. Men jag tycker att jag har varit duktig ändå o de känns bra..
Vi får leta tillsammans bakom hörnen så kanske vi finner någon =)
Ha en bra dag kramkram ♥

 
Ingen bild

optimist

29 maj 2011 11:00

Vissa människor trivs med att vara för sig själva, jag menar bo ensam, jag gör det inte. Därför är jag så tacksam att mysingen kom i min väg, bara några år efter det att min förra man avlidit. Du betyder säkert mycket för många, det är jag 100% säker på. Vann du över John Blund? Kram.

Anneli Gustavsson

30 maj 2011 15:11

Till slut vann jag över John Blund o de känns bra =))
Jag vet inte om jag skulle vilja leva tillsammans med någon för jag trivs jättebra själv, att bara få tänka på sig själv är super. Men det finns dagar så jag vill ha mer än de jag har.
Ja,, man kan inte få allt =)
Det är skönt att du har mysingen o han har dig...
O visst finns de säkert någon som jag betyder nåt för oxo =)
Ha en fin dag kramkram ♥

 
KeA

KeA

29 maj 2011 11:09

Skickar över en varm kram till dej.
Hoppas det känns lite bättre idag?
Grattis på Mors dag.
//mamsi

http://mamsi.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

30 maj 2011 15:08

Tack tack o tack o grattis i efterskott på morsdag...
Idag känns de absolut bättre..
Hoppas du mår bra. Ha en bra dag. Kramkram ♥♥♥

 
Helena

Helena

29 maj 2011 11:35

Hejsan..en styrkekram är på väg till dig..det behöver man ibland när livet känna lite upp och ner...Jag hoppas verkligen du kommer den rätta för dig,och att den personen som sagt ser dig för den du är...ingen ska ändra på sig för någon annan. Glöm inte att du är en värdefull person..kram kram

http://www.hea71.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

30 maj 2011 15:08

Tackar o niger, de va precis de jag behövde..
Idag känns de bättre, men visst vill jag ha nån att hålla om ibland.. Han finns där runt hörnet, måste bara hitta rätta hörnet =)
Jag är den jag är o de kan ingen ändra på=)
Ha en bra dag vännen. Kramkram ♥

 
Kaisa

Kaisa

29 maj 2011 19:29

Jag är trött idag, somnar hela tiden....

Kram på dig!

♥♥♥♥♥

http://kaisasandestyrka.bloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

30 maj 2011 15:06

Ja igår va en riktig tröööök dag. Jag somnade oxo o när jag inte sov satt jag o gäspade =)
Ha en bra dag vännen.. Kramkram ♥

 
Blessingsrehab

Blessingsrehab

30 maj 2011 08:51

Hej hej..Mmmm det är som du säger. En kram och lite knö och tjöt och gött te med en mörk röst e ganska trevligt. Men du har du Gevalia som vet du inte vem som kommer på besök hehe..Nog förstår jag allvaret anneli..Kram hòppes du sòve gött..Bless

http://blessingsrehabbloggplatsen.se

Anneli Gustavsson

30 maj 2011 15:05

Ja sedär,, du har förstått precis de jag menar. Lite knö med en mörk röst o gevalia,, kan de bli bättre =))))
Idag känns de bättre. Har sovit gott tack.
Ha en bra dag.. Kramkram ♥

 
Ingen bild

Nette Af Sweden

30 maj 2011 12:28

Du är duktig som tränar på

Anneli Gustavsson

30 maj 2011 15:04

Tack Nette,, ja de vill till att man kämpar annars händer de inget på vågen =)
Kramkram ♥

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Gustavsson - Tisdag 16 april 20:45


      Som veterinär kallades jag in för att undersöka en 13-årig hund som hette Batuta.Familjen förväntade sig ett mirakel.Jag undersökte Batuta och upptäckte att han hade cancer och skulle dö av detta och att det inte fanns något att göra för...

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 11 april 20:45

    Den här bilden följer mig i graven. Den har jag tatuerat in på min arm =)       I dag har det varit en jobbig dag, det är det alltid den här dagen. I dag är det 9 år sen du somnade in o jag ser allt framför mig än, vilket är jobbigt....

Av Anneli Gustavsson - Torsdag 4 april 21:00

  Det är så mycket att hålla reda på när man är hemma o är sjuk. Inte nog med att jag har min fibro o allt annat.. Jag går ju o bryter tån,, ja för ca 2 år sen.. Sen halkade jag ju 22a dec 23 o slog i rejält.    Men nu så har jag pratat med Fol...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 21:02


      Ja nu tjejer får vi ta fram rakhyvlarna, epilatorerna mm o se   till så att vi har lena o sexiga ben =)          ...

Av Anneli Gustavsson - Lördag 30 mars 20:35

  I dag har det varit skönt väder, härligt att klä sig lite lättare. I dag skulle jag även gå hem till Rohde o plocka med mig lite kläder o lite annat smått o gott.   Det är så att hon har kommit till ett korttidsboende för hon har varit sjuk. ...

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Ovido - Quiz & Flashcards