Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 24 maj 2011

Av Anneli Gustavsson - 24 maj 2011 22:27



Love never claims, it ever gives; love never suffers, never resents, never revenges itself.
Where there is love there is life; hatred leads to destruction.



~ Mahatma Gandhi ~


Av Anneli Gustavsson - 24 maj 2011 22:13


När ett problem löser sig uppstår genast ett nytt som försvårar för det första som löste sig.  Kul .....


Nu har jag äntligen fått hjälp med att dela upp min expressenblogg till 34 objekt så att jag ska kunna ladda ner den till en annan blogg jag har på blogspot.com ..

Men nu är de som så att jag kan inte logga in hur mycket jag än försöker.


Har skickat efter nytt lösenord flera gånger,, men det funkar i alla fall inte så nu står jag här med 34 objekt till ingen nytta.


Jo jag vet,, jag ska försöka i morgon igen. NU har jag i alla fall sparat de så nu kan jag ta de när  a l l t   funkar.


Jag pratade med sonen innan kväll om att börja träna. Det tycker han att jag ska göra. MEN,,, så tar de ju emot pga att jag ser ut som jag gör.

Jag måste vinna över mig själv ännu en gång o jag ska banne mig göra de. Kanske inte idag,,,, men mycket snart.


Toodels   ♥

Av Anneli Gustavsson - 24 maj 2011 19:00


Nu har jag klarat av cyklingen,, så skönt. De va jobbigt o jag hade ont i benen hela tiden.  

Jag kände även av lite bak i låren...

Nu ska de bli skönt med en dusch...   Toodles  ♥


Time - 30 min


Distance - 10,1 km


Calories -  368

Av Anneli Gustavsson - 24 maj 2011 18:01


Rohde o jag gjorde ett nytt försök att ta en promenad. Men vi hann precis komma igång så öppnade sig himlens alla portar.

Det blåste, ösregnade o va så kallt. Jag va som en dränkt katt när jag kom in. Kläderna är jätteblöta o jag gick med mina foppisar, gissa om det blir halt i dom när man är barfota ?

Ja,, jag halkade runt hela tiden men jag klarade ändå att hålla mig på fötterna tills vi kom in.


Teddy försöker ruska av sig allt det "äckliga" blöta o bli en normal hund igen =)


Själv ska jag strax sätta mig på cykeln igen o svettas lite. Lika bra medans jag ändå är "blöt" ....


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 24 maj 2011 17:20


Innan när jag kom o gick så ser jag någon som står o moppar ... De är inget fel med det... 


MEN på moppen sitter det en blöja,, personen i fråga moppar alltså med en blöja o jag får kväljningar...


Detta händer på allmän plats, hade personen i fråga "städat" hemma hos sig så hade jag inte reagerat alls. Men nu tappade jag hakan !!!


Ja mycket ska man vara med om !


Av Anneli Gustavsson - 24 maj 2011 16:19


Jisses va de blåser storm ute. Jag o Rohde skulle gå ut med hundarna men vi kom inte många meter förrns vi skyndade hem igen. Himlen öppnade sig o de blåste så träden började "slaka". 

Vi hade tänkt gå ner till åsasjön, upp till sågen o hem igen så de hade blivit en liten bit. Men nu blev de inte så.

De blir i alla fall cykeln sen, de är alltid nåt.

Jag är faktiskt lite sugen på att börja träna men jag har ingen lust att gå själv, jag har fortfarande svårt att "visa" mig bland folk . Jag vill gå ner mer i vikt innan jag gör de.. Men de är ju nu jag behöver träningen. 


Jag ska ner till Ica snart o hämta ut nåt som har kommit med posten, de är säkert inget roligt. 


Jag ringde till expressen innan för jag behöver fortfarande hjälp med att flytta över min blogg. Men killen i växeln sa att de finns ingen att prata med. Jag får helt enkelt maila till dom. 

Ja o hur fan tror han att jag har försökt komma i kontakt med dom innan ? JO genom att maila den adressen som det står att man SKA maila OM man behöver hjälp.

Inget händer. Så nu slängde jag ihop 4 adresser som jag hittade så nu hoppas jag att nån av dom vill svara. 

Dålig Stil Expressen !!!


Nu får ni ha en bra dag allesammans för nu ska jag gotta i mig mitt kaffe..

Blås inte bort !


Puss I Pannan   ♥

Av Anneli Gustavsson - 24 maj 2011 00:48


Då har vi redan gått över på en ny dag. Det är väl inte så mycket som ska hända den här dagen heller.


Får se vad det blir för väder, just nu känner jag för att ta en lite längre promenad o sen cykeln som vanligt. Men nu är de dags att stänga datoriet o ta en match med John Blund.. Hoppas han vinner snabbt.


Dröm söta drömmar.



Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards