Mitt Nya Liv

Alla inlägg den 20 maj 2011

Av Anneli Gustavsson - 20 maj 2011 23:51


Jag blir så trött på mig själv många gånger. Jag tänker inte längre än näsan räcker. 

Jo de kanske jag gör, men inte idag.

Jag skulle gått till apoteket efter VC,, men jag glömde totalt bort de när jag blev så rädd. Jag blev helt slut...

Jag märkte nu när jag skulle ta nattmedicinen att de kommer att ta slut i morgon, o i morgon har jag inte tillgång till bil innan apoteket stänger här.


F-n oxo !


Nä, det är kanske lika bra att stänga datoriet o försöka sova lite. Kanske kommer jag på nåt tills i morgon ?  NÄ skulle inte tro de..


Dröm sött alla goa vänner, o va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥

Av Anneli Gustavsson - 20 maj 2011 23:20


Barnen i en lågstadieklass fick i uppgift att rita en teckning med någon av sina föräldrar på jobbet. En flicka bidrog med följande alster:



 

Efter att den lilla flickan tagit med och visat teckningen hemma, återvände hon till skolan nästa dag med en lapp till klassläraren från mamman som löd:
 
”Jag vill gärna klargöra ett par saker angående min dotters konstverk. Detta är INTE en teckning av mig när jag utför någon slags stångdans på en strippklubb. Jag arbetar i en järnaffär och jag hade berättat för min dotter om hur mycket pengar vi hade tjänat efter det senaste snöovädret. Bilden föreställer mig när jag säljer en snöskyffel!”.

 

Av Anneli Gustavsson - 20 maj 2011 21:45


I morgon konfirmeras min systerson Linus, men jag kan tyvärr inte följa med till kyrkan för jag har ingen hundvakt. 


Men jag kan i alla fall följa med o kalasa efteråt o de är huvudsaken. Tiden går så fort, det va inte längesen han va en liten bebis =)


Idag är han lång, snygg o en riktig tjejtjusare =)










Hoppas att det blir fint väder i morgon så vi kan sitta ute o gotta oss.


Av Anneli Gustavsson - 20 maj 2011 17:19


Som jag skrev innan skulle jag till vc för spirometri. När man sitter där o flåsar o frustar för fullt ska man göra allt x 3.

Dom första 3 utblåsningarna gick jättebra, de är bara de att jag har svårt att andas rätt men jag körde på.


När jag skulle ta ett djupt andetag för att sen blåsa ut snabbt o hålla ut sålänge som möjligt höll jag på att svimma.


Sköterskan fick tag i min för jag vacklade till i stolen o de kändes som att nån drog mig åt höger. Jag blev jättetung, blev först varm o sen började jag frysa o de blev så gott som svart för ögonen. 


Men jag tuppade inte av helt, men det tog lång tid att återhämta mig. Fy fasen vad läskigt de va. Jag har aldrig svimmat, men nu vet jag hur de är att känna den känslan. 

Jag kunde inte göra klart testet, ja jag vågade inte heller för den delen så jag fick med mig en "puffare" hem. Har glömt vad dom heter nu.. 

Men den ska jag puffa morgon o kväll i 2 veckor för att få nåt resultat.


Jisses så tokigt de kan bli. 


Nu har jag ätit, så nu är jag go i magen igen. Ikväll ska jag gotta mig med vattenmelon, de är supergott. 


I morgon blir de lite kalas, men mer om de sen. 


Trevlig helg 


Puss I Pannan   ♥


Av Anneli Gustavsson - 20 maj 2011 12:59


Natten har varit helt ok, jag somnade sent... Men o andra sidan fick jag ett telefonsamtal vid spöktimmen o den varade i ca 1 timme =)

Tack för samtalet de va roligt att prata med dig ..


Har haft jobbig värk det sista så jag har behövt ta lite extra värktabletter o de gör att jag svettas kopiöst.. 

Nu verkar de som de ska vända, så de hoppas jag att värken ska bli lite snällare mot mig.


Jag har världens goaste hund, han ligger nästan på mig nu när jag sitter o skriver. Han är så mysig. 


Ja från mysig till mindre mysigt så är det snart dags för spirometri.. Ska vara på vc o de tar ca 1 timme.. Usch de är så jobbigt. Jag brukar få migrän när jag har suttit där o blåst för kung o fosterland.

Tur att jag inte har nån mer tid att passa efter de, som jag har i morgon. Men det tar vi sen =)


Ha en underbar dag , va rädda om er.


Puss I Pannan  ♥

Translation

♥ NEOS BLOGG ♥

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL NEOS BLOGG.  

Presentation


Mitt Nya Liv


Denna Blogg Är Kryddad
Med Kärlek

Och Galenskap


Fråga mig

46 besvarade frågor

COPYRIGHT BY ME !

       

SAMARBETE

 

Önskar Du ett samarbete med mig så kan du skriva till mig antingen här på bloggen eller på min mejl.

 

anneliprivat@hotmail.com

WEBDESIGN

    

RSS

FÖLJ MIG PÅ YOUPIC

Kommentera gärna mina

foton på Youpic

 

FÖLJ NEO PÅ INSTAGRAM

 

FÖLJ MIG PÅ INSTAGRAM.

 

Följ Mig På Nouw

        

Klicka på bilden så kommer ni

till min andra blogg ♥  

Följ Mig På FB

VEM HAR NAMNSDAG ?

 

Klicka på bilden så ser du Vem som har Namnsdag.

 

MINA AVSVALNINGSGALLER.

 

HÄR KAN DU KÖPA AVSVALNINGSGALLERNA SOM JAG ANVÄNDER. KLICKA PÅ BILDEN.

 

❤❤❤

MIN KAMERA

Nu är det den här skönheten som ska få göra sitt.

Hoppas att vi kommer överrens.

       

Dagens citat

MITT NYA LIV


Så här färgrann var min mage efter min GBP

 

Jag tappade mer än hälften av håret. Jag var livrädd att bli flintis. Men det kom tillbaka. Detta är en stor hårtuss från 2 dagars borstande.

 

 

Nu har jag fått en massa krullor, tidigare hade jag rakt hår. 

Jag har gått ner 48 kg & över 1 meter. 

Men jag kämpar fortfarande väldigt hårt med att gå ner resten av min vikt. Helst 15 kg till. 

Don't Say Goodbye

 

Klicka på bilden ♥

 

Precious Child - Gone To o Soon.

 

EN UNDERBAR LÅT.

Klicka på bilden.

 

MAMMA.

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

A STAR IS BORN.

 

KLICKA PÅ LÄNKEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

MAMA - IL DIVO

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER DU TILL LÅTEN.

 

EVA CASSIDY

 

 

KLICKA PÅ BILDEN SÅ KOMMER NI TILL EN UNDERBAR SÅNGERSKA.

 

Sök i bloggen

Kategorier

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Arkiv

Roliga Fotosidor

 

Här Kan Du Synas

BLOGGAR JAG FÖLJER

GBP LÄNKAR

Länkar

Flaggor

Flag Counter

Skapa flashcards